כמה אטרקציות שחובה שיהיה בכל אירוע:

כמה אטרקציות שחובה שיהיה בכל אירוע:

אנו חוגגים אירועים שונים כאשר באמת יש משהו משמח הנחשב לציון דרך משמעותי בחיינו או בחיי בן משפחתנו. כך למשל: יום הולדת, בר/בת מצווה, חתונה, בריתה וכו'. כאשר אנו מארגנים אירוע אנו צריכים לדאוג לכמה דברים מרכזיים כמו מוסיקה, אוכל, מקום וכמובן אטרקציות שונות שילהיבו את האורחים וישאירו להם טעם טוב. כאשר אנו בוחרים אטרקציות לאירוע שלנו אנו צריכים להתחשב במקום, בתקציב שלנו וכמובן בקהל שלנו באירוע ובהתאמת האטרקציות עבורו. כמובן שהמטרה המרכזית של האירוע היא אינה לרצות את האורחים כי אם לחגוג את ציון הדרך, אולם אם הקהל שלכם נהנה באירוע שלכם הוא גם יזכור אותו לטובה, ידבר עליו גם כשהאירוע יגמר וכן יהיה בעל חשק רב יותר להגיע לאירועים נוספים שלכם בהמשך.

3 אטרקציות שחייב בכל אירוע:

  • מגנטים לאירועים – אטרקציה מלהיבה ומגניבה במחיר מוזל ביחס לאטרקציות אחרות. כל אחד המגיע לאירוע משקיע במראה החיצוני שלו: איפור, בגדים, תסרוקות ועוד. אין כמו תמונה יפה על מגנט קטן שיכולה להישמר על המקרר למזכרת מהאירוע הנפלא. את המגנטים ניתן להפיק במקום באמצעות מכונה קטנה ומחשב נייד אותם מביא עמו הצלם ובדרך כלל מדובר במוצר משלים לשירות של צילום האירוע.
  • בלונים – בלונים מוכרים לכולנו, אולם בלונים לאירועים היא אטרקציה נחמדה שאינה מצריכה מאתנו הפעלה מיוחדת באירוע עצמו (אלא אם כן מדובר ביום הולדת והקהל הוא ילדים המעוניינים בבלונים בצורות). לרוב יהיה מדובר בסידורי בלונים בצורות שונות ומלהיבות לטובת שדרוג העיצוב במקום. מומחים לעיצוב בלונים יגיעו ויסדרו את הבלונים בצורות שונות אפשריות לפי בחירתכם: תוכלו להוסיף זרים, פרחים, פרפר, קשת של בלונים שתקבל את האנשים בכניסה למקום האירוע, בובות מבלונים ועוד.
  • בר מתוקים – כל אחד, בכל גיל, אוהב מתוק. שוקולדים, ממתקים מסוכרים, סוכריות, מסטיקים ועוד. בר מתוקים יציג מגוון מרהיב ומופלא של ממתקים, שוקולדים ומתוקים מסוגים שונים שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות ממנו בכל שלבי האירוע.

אטרקציות אפשריות לבר מצווה:

לצד האטרקציות המתאימות לכל סוג אירוע, ישנן אטרקציות המתאימות לקהלי יעד מסוימים. כך למשל האטרקציות לאירוע בר מצווה, בו יש יותר ילדים, שונה מחתונה למשל שבה יש יותר אנשים מבוגרים. באירוע בר המצווה אפשר לכלול משחקי מולטימדיה, שולחנות משחק, מופע לייזרים, בובות ענק, מתנפחים, דוכני מזון ועוד.

אטרקציות לחתונה:

כאשר אנו מדברים על אירוע חתונה חשוב שזה יהיה אירוע מיוחד שיזכרו אותו לאורך הרבה שנים ולטובה. הדרך הבטוחה ביותר לחתונה מושלמת היא בחירת אטרקציות מלהיבות לאורחים שלכם. כך למשל תוכלו לבחור אטרקציות המתאימות לקהל הבוגר יותר, כמו למשל: שולחנות קזינו, מופע סטנד אפ, זיקוקים ועוד.

לסיכום; אטרקציות לאירועים הנן חובה בכל אירוע מכל סוג. בחרו את האטרקציות המתאימות ביותר עבורכם ועבור הקהל שלכם, כמובן בהתאם למקום האירוע, סוג האירוע והתקציב שלכם. שביעות רצונם של האורחים שלכם יגרמו לאירוע שלכם להיות איכותי ומהנה יותר והטעם הטוב שיישאר לאורחים יעודד אותם להגיע גם לאירועים הבאים שלכם.

 

 

מאמרים נוספים
סיוע מלחמתי - עמותת איכות בשיקום פותחת קבוצת תמיכה ברוסית לבני משפחה של ניצולי המסיבות, משפחות מפונים והורי חיילים שחווים קושי נפשי בשל התקופה
הטבח בשבעה באוקטובר הוביל לערעור של קהילות שלמות, ביניהם בני...
השיר שהפך לקול נבואי בעקבות טרגדיה
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
חבילות נופש זולות
מאי תור - טיסות למשחקי כדורגל וחבילות נופש זולות
חבילות נופש זולות חבילות נופש זולות נמצאות במוקד החיפוש של אנשים...
בעמותת החסד סל"ע דואגים שגם בימי המלחמה תהייה לכל ילד תחפושת ומשלוחי מנות יינתנו בעין יפה
ציון גבאי יו"ר ומייסד העמותה:" כבכל שנה גם השנה על...
חוגגים יום הולדת 339 לבאך ברחבי ישראל
ישראל מצטרפת לשלל אירועים בערים המרכזיות ברחבי העולם עם "פסטיבל...
נצמדים לזכרונות: Epson EcoTank L8160 מספקת תמונות A4 ב-6 צבעים בעלויות הדפסה אולטרה נמוכות
המדפסת, המיועדת לשוחרי האמנות הביתיים ולמי שחשוב לשמר את הזכרונות...
"עדשה חברתית" - תערוכת ההתנדבות הגדולה בישראל תיפתח ביום מעשים טובים 19/03/2024 ותוצג לקהל הרחב ב-8 מוקדים ברחבי הארץ
עדשה חברתית - תערוכת צילומים החושפת את עולמם של המתנדבים...
משאיות לטובת קמפיין השבת החטופים: 150 יום לשבי החטופים בידי החמאס - חברת התובלה "תבור גליל" משתתפת במיזם של קיבוץ נחל עוז להשבת החטופים
השבוע (4.3) ציינו חמישה חודשים, 150 ימים, לאירועי השבת השחורה...
קוראי המגזין היוקרתי ״Business Traveller״ קבעו כי רשת מלונות ליאונרדו מבית פתאל היא אחת מבין שתי הרשתות האיכותיות והמועדפות עליהם בנסיעות עסקיות בגרמניה ובכל אירופה
קוראי המגזין היוקרתי ״Business Traveller״ בשפה הגרמנית המיועדת לנוסעים עסקיים,...
סקר של עמותת "דור - מוריה" עם היבט צפוני: כשליש מהציבור בעד סיפוח יו"ש ועזה מטילים אחריות לשיקום עזה על הליגה הערבית או האו"ם 70% סבורים שהבחירות יוקדמו
"הפורמט החיפאי" בעמותה מציין רבע מתושבי הצפון מאוד בעד חוקה...
דילוג לתוכן