לעצב את הבית זה עניין רציני

לעצב את הבית זה עניין רציני

עיצוב חלל הבית זה עניין רציני שדורש החלטות גדולות, כרוך בהוצאות גדולות, ויש לו משמעויות גדולות על החיים בשלנו בבית בו אנו גרים ומבלים את רוב זמננו. עיצוב הבית יכול לכלול כל דבר המשפיע על מראהו הפנימי והחיצוני של הבית, החל מהוספת פסלונים קטנים על מדפים, דרך הוספת ריהוט ושינוי קו עיצובי של ריהוט הבית, וכלה בשבירת קירות, שינוי גודל חדרים, ועיצוב הקירות והנישות בבית. עיצוב בית פרטי יכול להתבצע במרבית המקרים על ידינו אנו, ולעיתים נדרש סיוע של איש מקצוע מומחה. אחד הדברים החשובים בבואנו לעצב את ביתנו הוא להיות מודעים למכלול האמצעים העומדים לרשותנו. קווים עיצוביים, סגנונות עיצוב, סוגי ריהוט, שילובי צבעים, שיטות לשינוי חללים פנימיים וכדומה. במרבית המקרים, ידע זה דורש לימודים ומומחיות מקצועית הנמצאת בידי אנשי עיצוב מקצועיים המתמחים בעיצוב פנימי של הבית.

שלל רעיונות לעיצוב הבית במדריך אחד

כיום ניתן לצפות במגוון רחב של תכניות טלוויזיה מן הארץ ומהעולם, שעיקרן הוא הפיכת בתים פשוטים ורגילים לבתים מעוצבים, יפים ואטרקטיביים במינימום תקציב ומינימום זמן. אחד הדברים שיכול לסייע לכם בהיבט זה, הם מדריכי קנייה. מדריכים אלה המחולקים לפי קטגוריה יכולים לספק לכם טווח רחב של מוצרים ואפשרויות לעיצוב הבית, בליווי תמונות, פרטים טכניים, המלצות ורעיונות מגוונים לעיצוב. מדריכים אלה ניתנים להשגה באינטרנט, באמצעות אנשי מקצוע ודרך חנויות ריהוט ועיצוב ייעודיות. המדריכים עשויים לפרט גם מחירים, צבעים זמינים ואפשרויות ההזמנה מהמלאי. מדריכי קנייה רבים יכולים להוביל אתכם מתחילת תהליך העיצוב ועד סופו עם כל המידע שאתם צריכים, בשיטת עשה זאת בעצמך. שם גם תוכלו למצוא פרטי התקשרות של יועצי עיצוב מקצועיים שיוכלו לסייע לכם בתחומים ספציפיים הדורשים ידע מקצועי והסמכה מקצועית. כך למשל, שבירת קירות וחיבור חדרים, הם תחומים הדורשים הסמכה מקצועית של מהנדס או אדריכל, וכן מעצב מקצועי שיכול לסייע לכם בקביעת גודל הקיר שיש לשבור, והצורה שיש לעצב את הקיר החדש.

עיצוב הבית, חוויה רצינית ומרגשת בו זמנית

עיצוב חלל הבית כולל פעמים רבות גם עבודה עם קירות גבס. באמצעות משטחי גבס ניתן ליצור חללים חדשים בתוך זמן קצר ובקלות, ניתן ליצור נישות ולחלק את החלל הפנימי לחלקים בעלי נושא. כך למשל, ניתן ליצור נישה לטלוויזיה ומערכת שמע ביתית באמצעות משטחי גבס, באופן שמשתלב באופן חלק וללא תפרים עם הקירות הקיימים. ניתן גם לרכז את כל המזגנים הקטנים בבית לכדי מזגן אחד מרכזי ולכסות את תעלות המיזוג באמצעות נישות גבס מעוצבות עם ספוטים לאורכם. עיצוב חלל הבית הוא נושא רציני, ומרגש בו זמנית. כולם אוהבים לשנות את הסביבה בה הם חיים, לנסות דברים חדשים, ולייצר אנרגיות חדשות בבית, שישפרו את איכות החיים וייצרו עבורנו חוויות חדשות. בין בעזרת יועץ מקצועי, ובין בעצמכם, אין ספק שעיצוב הבית ישנה גם את חייכם.

מאמרים נוספים
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
החשיבות של בדיקת בית לפני קבלת מפתח
מה אנחנו צריכים לדעת על בדיקת בית לפני קבלת מפתח,...
הנצחת זכר יקירכם בדרך המושלמת
כשאנו נפרדים מאדם קרוב ויקר, אנו רוצים להנציח את זכרו...
הפקת אירוע איכותית לחגיגה משמחת
בר מצווה היא ציון דרך משמעותי בחייו של צעיר, הטקס...
לדרמן WINGMAN: עוזר אישי במחיר נגיש
מותג האולרים האמריקאי האייקוני לדרמן, המיובא ארצה על ידי קבוצת...
עיצוב מטבחים - כל מה שרצית לדעת
כל תבצעו נטרול ריחות לכל חלל בבית
אין ספק שריח זה מסוג אותם הדברים שיכולים להשפיע עלינו...
על הקשר בין עיצוב וחינוך: הלן דורון:" עיצוב סביבת הלמידה משפיעה ישירות על איכות הלמידה"
עיצוב כיתות החינוך הפורמלי - מורה אחת מול טורי שולחנות...
נצמדים לזכרונות: Epson EcoTank L8160 מספקת תמונות A4 ב-6 צבעים בעלויות הדפסה אולטרה נמוכות
המדפסת, המיועדת לשוחרי האמנות הביתיים ולמי שחשוב לשמר את הזכרונות...
קומפרסור למכירה
מדחסי אוויר הם כלי הכרחי בתעשיות רבות (תעשייתיות). במאמר זה,...
מהם השימושים של קופסאות תאורה?
ארגזי תאורה, הידועות גם כ-lightbox או קופסאות תצוגה מוארות, הן...
דילוג לתוכן