איטום מעברי אש – עם אביזרים מתקדמים

איטום מעברי אש – עם אביזרים מתקדמים

מדי יום ביומו אנו מתמודדים עם מגוון סכנות ומצבי חירום – כאשר שריפה וקיומה של אש הינה דוגמא בולטת לכך. על מנת שנוכל להתמודד עם מציאות זו על הצד הטוב ביותר, יש להסתייע במגוון פתרונות איטום מעברי אש, העומדים לרשותנו – לצורך מניעה של מעבר האש בין החדרים השונים והקומות בבניין.

ביצוע איטום מעברי אש בטיחות לצורך מניעת שריפה, הינה פעולה חיונית וחשובה לכל מבנה. הרי במבנים שונים ברחבי הארץ ישנם פתחים באזורי אש; פתחים דרכם עוברים, בין היתר, מערכות אלקטרומכניות שונות. על מנת שניתן יהיה למנוע את מעבר להבות האש והעשן לאזורים אחרים – יש להתעניין בכל הנוגע אל פתרונות איטום מעברי אש. חברת ש.מ. מיגון ובטיחות תסייע לכם בכך – ללא כל צל של ספק. ש.מ מבצעים פרוייקטים מעכבי בעירה למגוון פתרונות למיגון אש וכמו כן משווקים מעכבי בעירה לביצוע עצמי, הכוללים מיגון אש ואיטום בבטון.

פתרונות לעיכוב בעירה? בזכות המומחים בתחום

ההתמודדות עם הסכנות שמביאה עמה אש השתפרה והשתדרגה לאורך השנים, כאשר כיום ישנם פתרונות מרשימים ויעילים. מתעניינים בכל הנוגע אל אמצעי איטום מעברי אש? ברצונכם לוודא כי המבנה בו אתם גרים או עובדים יעמוד בפני מקרים של להבות ועשן? במקרים אלו, יש לפנות אל חברת ש.מ. מיגון ובטיחות ולהתעניין בכל הנוגע אל צבע מעכב בעירה. מטרתו של צבע זה היא לצמצם ולמנוע ככל האפשר את ההתפשטות של האש ושל העשן באזורים בעלי סיכון לשריפות.

נציין, בשלב זה, כי ישנם סוגים שונים של מעכבי בעירה. למשל, ניתן להתעניין בכל הקשור בצבע לפלדה (לוחות KBS), צבע KBS , צבע מעכב בעירה לעץ ועוד. סוג זה של צבע מעכב בעירה מתבסס על שיטה ייחודית: כאשר נוצר המגע בין הצבע לאש, מתקיימת תגובת כימית השואבת את החום ובתמורה – משחררת גזים המצמצמים את הבעירה. מדובר במענה יעיל ואיכותי שיסייע לכם רבות במצבים מסוכנים.

לפנות אל ש.מ. מיגון ובטיחות

כיום ישנם פתרונות רבים בתחום עיכוב הבעירה: החל מצבעים מעכבי בעירה, בטון חסין אש, יריעה תופחת למיגון תעלת כבלים, כריות תופחות ועד לכה מעכבת בעירה. כדי לקבל מידע נוסף בתחום זה, אתם מוזמנים לפנות אל חברת ש.מ. מיגון ובטיחות. חברה זו מספקת את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום איטום מעברי אש ומעכבי בעירה. עובדי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 09-7731368

מאמרים נוספים
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
פרגולות עץ לגינה
פרגולות לגינה
פרגולות עץ לגינה הן בחירה פופולרית עבור גינות, המספקות תוספת...
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
דילוג לתוכן