איך לבחור חברה להובלת דירות

איך לבחור חברה להובלת דירות

כאשר אתם מתכננים מעבר לדירתכם החדשה, יש למצוא חברת הובלות מקצועית, איכותית ואמינה. ישנן הרבה חברות הובלות דירה, אשר מציגות עצמן כמנוסות ומקצועיות ולכן, יש לסנן היטב ולמצוא את החברה  שתשרת אתכם באופן היעיל והמקצועי ביותר. יש לוודא, כי לחברת ההובלות, קיים צוות הובלה מקצועי, למשל אם יש ברשותכם ריהוט גדול ורגיש כמו למשל פסנתר או מזנון גדול ויקר, יש לבדוק כי לחברה שירותי הובלה במנוף לצורך  הובלה של רהיט מסוג זה. חברות הובלות מקצועיות, קיימות שנים ויש עליהן המלצות, כך שאם מצאתם חברה כזאת הקרובה לאזור מגוריכם, זו תהיה בחיר טובה ומושכלת.

וודאו כי לחברת ההובלות קיים רישיון מוביל, מה שיעיד על רישיון נהיגה במשאית או ברכב כבד מסוג אחר. יש לבדוק, כי הציוד של חברת ההובלות הוא משוכלל ועדכני ועומד בכל התקנים הבטיחותיים. ככל שלא תחכו לרגע האחרון בבחירה של חברת הובלות, כך תוכלו לסנן נכון ולמצוא את החברה שתוביל עבורכם בבטחה את תכולתכם למשכנכם החדש.

קבלו מידע על חברת ההובלות מלקוחות וחוות דעת בפורומים

חברת הובלות מסודרת ורצינית, תגיש הצעת מחיר, אשר מבוססת על כמה שיותר מידע מלקוחות שכבר ביצעו הובלות באמצעות חברת נובלות זו או אחרת. חברות העוסקות בהובלה של בתים ודירות, ישלחו נציג מטעמן, על מנת שיסקור את תכולת הדירה וייתן הצעת מחיר מפורטת כגון: היעד שאליו להוביל את התכולה, כמות התכולה, אם יש צורך בפירוק, בהובלת מנוף, באריזה שיבצעו צוות מובילים ועוד. כאשר תסגרו עם חברת ההובלות, החברה תחתים אתכם על חוזה שבו יפורט כל הליך ההובלה, השירותים הנלווים, כך שלא תהיינה הפתעות לא נעימות ביום ההובלה.

יש לקרוא היטב את החוזה לפני החתימה כך שתהיו בטוחים כי אתם חותמים על תנאים מוסכמים ביניכם לבין חברת ההובלות. יש לוודא לגבי הביטוח של התכולה אשר יוזכר בחוזה עצמו ושיהיה תקף מרגע תחילת הליך ההובלה עד לסיומה. למרות שחברות הובלות מפרסמות את עצמן בכל מיני דרכים, הפרסום הנכון והאמיתי ביותר, הינו מפה לאוזן. כאשר אתם משווים את מחיר ההובלה, קבלו המלצות ממכרים או חברים אשר השתמשו בעבר בחברת הובלות באזור מגוריכם והיו שבעי רצון מהשירות והמקצועיות של אותה חברה.

כמה עובדות שאמורות להדליק אור אדום לפני שתבחרו בחברת הובלת דירות

אם לחברת הובלות דירות, קיים מספר טלפון נייד בלבד, יש להיזהר, היות וחברות הובלות מקצועיות תמיד יפרסמו מספר טלפון נייח שיגיע למשרד ובמספר זה יענה אחד מאנשי שירות הלקוחות של החברה, אשר ישמחו לתת לכם מידע לגבי ההובלה הדרושה לכם. המחיר של חברת הובלות שאינה מחזיקה מערך מסודר של משרד ושירות לקוחות, מחיר ההובלה יהיה זול בהרבה ומכך יש להיזהר. אחת מחברת ההובלות המקצועית ששירותיה הם בפריסה ארצית הינה חברת הובלות מיכאל ובוריס, אשר קיימת שנים רבות ומחזיקה בצי רכבים משוכללים להובלות בכל הגדלים והסוגים. לחברה, שירות מענה קולי העובד 24 שעות ביממה, צוות של אנשי מקצוע כגון סבלים, נהגים ואנשי מקצוע המתמחים בפירוק והרכבה של רהיטים ודלתות מקרר, תוכלו לבצע בחברה הובלה גם ביום שבת, למי שאנו יכול להתפנות במשך השבוע. בחברה שירותים נוספים כגון: שירות אריזות לפני מעבר דירה או משרד, שירותי אחסנה לתכולה אם לטווח קצר וארוך, שירותי הובלה במנוף ועוד.

מאמרים נוספים
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
החשיבות של בדיקת בית לפני קבלת מפתח
מה אנחנו צריכים לדעת על בדיקת בית לפני קבלת מפתח,...
הנצחת זכר יקירכם בדרך המושלמת
כשאנו נפרדים מאדם קרוב ויקר, אנו רוצים להנציח את זכרו...
הפקת אירוע איכותית לחגיגה משמחת
בר מצווה היא ציון דרך משמעותי בחייו של צעיר, הטקס...
לדרמן WINGMAN: עוזר אישי במחיר נגיש
מותג האולרים האמריקאי האייקוני לדרמן, המיובא ארצה על ידי קבוצת...
עיצוב מטבחים - כל מה שרצית לדעת
כל תבצעו נטרול ריחות לכל חלל בבית
אין ספק שריח זה מסוג אותם הדברים שיכולים להשפיע עלינו...
על הקשר בין עיצוב וחינוך: הלן דורון:" עיצוב סביבת הלמידה משפיעה ישירות על איכות הלמידה"
עיצוב כיתות החינוך הפורמלי - מורה אחת מול טורי שולחנות...
נצמדים לזכרונות: Epson EcoTank L8160 מספקת תמונות A4 ב-6 צבעים בעלויות הדפסה אולטרה נמוכות
המדפסת, המיועדת לשוחרי האמנות הביתיים ולמי שחשוב לשמר את הזכרונות...
קומפרסור למכירה
מדחסי אוויר הם כלי הכרחי בתעשיות רבות (תעשייתיות). במאמר זה,...
מהם השימושים של קופסאות תאורה?
ארגזי תאורה, הידועות גם כ-lightbox או קופסאות תצוגה מוארות, הן...
דילוג לתוכן