אפל ווטש ושעונים חכמים: איך הם תורמים לך?

אפל ווטש ושעונים חכמים: איך הם תורמים לך?
קרדיט: freepik

מאת מערכת אתר https://www.finder.co.il

השעונים החכמים שוטפים את השוק בעוצמה בשנים האחרונות. לראות אדם עם שעון חכם ברחוב זה כבר ממש לא מחזה נדיר אך עדיין יש אנשים שלא מצליחים להבין למה זה טוב? שעון הרי אמור להראות את השעה ולא יותר, אז למה אנחנו צריכים שהשעון שלנו יהיה גם חכם וטכנולוגי? האם הטלפון החכם לא מספיק?

בשביל לעזור לכל הספקנים והמבולבלים, אספנו עבורכם כמה פלוסים רציניים של השעונים החכמים, החל מה-Apple Watch ועד לדגמים של Samsung וחברות ענק נוספות, וננסה להסביר לכם איך הם יכולים לשדרג לכם את החיים.

  1. השעון החכם יעזור לכם להישאר מחוברים: פונקציה זו של השעון יכולה להיות משמעותית במיוחד לאנשים בעלי עבודה תובענית שלא רוצים לבלות את כל היום מול מסך הטלפון. תוכלו לקבל את כל ההתראות החשובות דרך השעון החכם וכך גם להישאר מעודכנים וגם להספיק לעשות את מה שאתם צריכים מבלי לתקוע את הראש דרך המסך. כל שעון חכם יאפשר לכם להגדיר את ההתראות שלו, מה אתם רוצים ולא רוצים לקבל כך שתוכלו לקבל רק את מה שחשוב באמת. תוכלו לקבל שיחות דרך השעון, הודעות, מיילים ועוד פונקציות רבות- אבל רק מה שנוח לכם.
  1. דרך מעולה לעקוב אחרי הכושר שלכם: אם אתם מהאנשים שאוהבים להתאמן כל יום ורוצים דרך יעילה ונוחה לעקוב אחרי הנתונים והאימונים שלכם השעון החכם יכול להפוך לכם את החיים להרבה יותר קלים. כמעט בכל שעון חכם היום יש מגוון פונקציות של בריאות וכושר כמו מעקב אימונים, מדידת קצב לב, לקיחת מדדים שונים לפי הבחירה שלכם ועוד. כל המידע ישמר לכם על השעון וכמובן שתוכלו לשלוח אותו לעצמכם במידה ותרצו.
  1. שעון חכם הוא דרך מעולה לשמור על הבריאות שלכם: כל אדם בעל מצב רפואי כלשהו יודע את הקושי הקיים במעקב. לא תמיד נוח וכיף לעקוב אחרי הבריאות שלנו וזה יכול להפוך לכאב ראש לא קטן. השעונים החכמים היום מציעים מגוון פונקציות מעקב בריאות שיכולות להפוך את המשימה החשובה הזו לקלה במיוחד. לשעונים שונים קיימות פונקציות שונות ותוכלו למצוא בקלות את השעון שייתן לכם את כל המידע הבריאותי שאתם צריכים. השעון יכול לשדר לכל מחשב או מערכת שתצטרכו כך שתוכלו לשמור את הנתונים הבריאותיים החשובים שלכם מבלי לדאוג.
  1. השעון מאפשר לכם להשאיר את הנייד בבית: אין מה לעשות, רובנו כבר נהיינו מכורים לנייד. גם אם אנחנו לא שמים לב אנחנו יכולים למצוא את עצמנו פעמים רבות ביום מציצים בו מבלי לצפות להודעה חשובה באמת. על אף שהשעון לא יכול לגמול אותנו מהנייד הוא לחלוטין יכול לעזור לנו להמעיט בכך. השעון החכם מאפשר לכם להגדיר את קבלת ההתראות החשובות ישירות אליו, לחבר את אוזניות הבלוטוס שלכם אליו, לשמור סרטונים ופלייליסטים של מוסיקה שאתם אוהבים ואפילו ספרים אלקטרונים, כל זה מבלי לגעת בטלפון. השעון מאפשר לכם להתרכז במה שאתם צריכים ואוהבים וישר להמשיך הלאה, מבלי לגלוש לאפליקציות נוספות מבלי שבכלל שמתם לב.
  1. השעונים החכמים מגיעים במגוון עיצובים: חברות הטכנולוגיה הבינו את הצורך של אנשים בשעון חכם שהוא גם אלגנטי ואסתטי והדוגמא הכי טובה הוא האפל ווטש. קיימים היום בשוק מגוון דגמים וסוגים של שעונים והמון רצועות בצבעים וגוונים שונים שתוכלו לבחור ולהתאים בעצמכם, כך תוכלו לוודא שאתם מקבלים את כל המידע שאתם צריכים מבלי לוותר על הסטייל.
מאמרים נוספים
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
פרגולות עץ לגינה
פרגולות לגינה
פרגולות עץ לגינה הן בחירה פופולרית עבור גינות, המספקות תוספת...
דילוג לתוכן