בעל עסק? כך תשמור על הלקוחות שלך צמודים אליך

0
96
בעל עסק? כך תשמור על הלקוחות שלך צמודים אליך
קרדיט PIXABAY

העסק מצליח, הלקוחות זורמים, אבל הפחד ממשיך לנקר בכם. האפשרות שיום אחד הלקוחות יעברו למתחרים שלכם. בעלי עסקים רבים חוששים מנדידת לקוחות, בעיה שבעידן הקניות ברשת מדאיגה עוד יותר. הלקוחות מחפשים את המחיר הזול, ולא נוטים לשמור נאמנות לעסק אחד.

כמובן שזה נשמע מדאיג, אבל יש לנו בשורות טובות בשבילכם. אתם יכולים במספר פעולות להצליח לשמור על הלקוחות שלכם על אף התחרות הקשה שמתפתחת. אתם רק צריכים להאמין שגם בעידן הזה ניתן לפתח אצל הלקוחות נאמנות לעסק, ובעזרת כמה טיפים שניתן לכם תוכלו לשמור על קהל לקוחות נאמן שלא יעזוב אתכם כל כך מהר.

  • שימוש ברשתות חברתיות: בעלי העסקים הבינו מזמן שהזירה של הרשתות החברתיות חשובה לא פחות מהעסק עצמו. לא משנה האם אתם מחזיקים בדף פייסבוק פעיל של העסק או שכבר יש לכם חשבון אינסטגרם, החשיבות של הרשתות החברתיות לשימור לקוחות היא עצומה.

בעזרת הרשתות החברתיות תוכלו לשתף את הלקוחות שלכם בכל מה שנעשה בעסק, תוכלו לבצע סקרים ואף לפרסם את המוצרים והמבצעים החדשים שאתם מתכננים. התחושה שתעניקו ללקוחות היא שהם חלק מהמשפחה של העסק, מה שיגרום להם להישאר נאמנים אליכם בכל מחיר.

    1. שימוש ברשתות חברתיות: בעלי העסקים הבינו מזמן שהזירה של הרשתות החברתיות חשובה לא פחות מהעסק עצמו. לא משנה האם אתם מחזיקים בדף פייסבוק פעיל של העסק או שכבר יש לכם חשבון אינסטגרם, החשיבות של הרשתות החברתיות לשימור לקוחות היא עצומה.

    בעזרת הרשתות החברתיות תוכלו לשתף את הלקוחות שלכם בכל מה שנעשה בעסק, תוכלו לבצע סקרים ואף לפרסם את המוצרים והמבצעים החדשים שאתם מתכננים. התחושה שתעניקו ללקוחות היא שהם חלק מהמשפחה של העסק, מה שיגרום להם להישאר נאמנים אליכם בכל מחיר.

  • שימוש ברשתות חברתיות: בעלי העסקים הבינו מזמן שהזירה של הרשתות החברתיות חשובה לא פחות מהעסק עצמו. לא משנה האם אתם מחזיקים בדף פייסבוק פעיל של העסק או שכבר יש לכם חשבון אינסטגרם, החשיבות של הרשתות החברתיות לשימור לקוחות היא עצומה.
  • בעזרת הרשתות החברתיות תוכלו לשתף את הלקוחות שלכם בכל מה שנעשה בעסק, תוכלו לבצע סקרים ואף לפרסם את המוצרים והמבצעים החדשים שאתם מתכננים. התחושה שתעניקו ללקוחות היא שהם חלק מהמשפחה של העסק, מה שיגרום להם להישאר נאמנים אליכם בכל מחיר.
  • שימוש במסרונים – נכון, אתם אולי חושבים שהכלי הזה ישן ועבר מן העולם. אבל לא, חשוב שתבינו שהמסרונים הם כלי רב חשיבות עבורכם אם רק תדעו לעשות בו את השימוש הנכון. הפוליטיקאים כבר הבינו את זה, עכשיו התור שלכם.
    שלחו מידי פעם מסרון ללקוח שלכם. זה יכול להיות ברכה לחג, איחול ליום ההולדת או אפילו פרסום של המבצע החדש. השימוש במסרון מעניק ללקוח את התחושה שאתם כל הזמן חושבים עליו, ושהוא חשוב לכם. בצורה הזו תוכלו לשמר אותו כלקוח נאמן שלכם שלא יעזוב אתכם כל כך מהר.
  • שיתוף לקוחות – שתפו את הלקוחות במה שמתרחש בעסק. גם אם זה נראה לכם דברים שלא בהכרח קשורים אליהם, שתפו. שיפוץ חדש בעסק, הרחבה של צוות עובדים, כל שיתוף של דבר כזה מעניק ללקוחות תחושה של שותפות.
  • בנוסף, תשאלו את הלקוחות לגבי ההעדפות שלהם. בצורה הזו הלקוחות מרגישים שהם לא רק לקוחות שמקבלים שירות בעסק אלא שהם ממש חלק ממנו. לקוח שהוא חלק מהעסק הוא כבר לא סתם לקוח, ותוכלו להיות בטוחים שהוא בידיים שלכם.
  • שיווק דיגיטלי – הלקוחות שלכם, כמו רוב האנשים בעולם מבלים במרחב הדיגיטלי שעות רבות ביום. חשוב מאוד שתראו נוכחות במרחב הזה – הוא שדה הפרסום של העידן החדש. אל תתנו ללקוחות לשכוח אתכם, ודאגו כל הזמן להיות בתודעה שלהם.

ברגע שתצליחו לכבוש את התודעה שלהם הם לא יחשבו לנטוש אתכם. עזיבה של לקוחות באה כשהם מרגישים שיש אלטרנטיבה, התפקיד שלכם הוא להבהיר להם שאין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here