גולדן ויזה פורטוגל – השקעה חכמה

גולדן ויזה פורטוגל – השקעה חכמה
קרדיט FREEPIK

פורטוגל היא אחת הארצות המעניינות ביותר באירופה. מדובר בארץ עשירה בהיסטוריה, המציעה למי שמתגורר וחי בה אפשרות לחיים נוחים ואיכותיים. באמצע שנות השבעים של המאה הקודמת הצטרפה פורטוגל לאיחוד האירופי, שהיה אז עדיין בתחילת הדרך. מאז, נמצאות הכלכלה הפורטוגזית במגמת עלייה. יחד עם זאת, פורטוגל שמה לעצמה למטרה להגדיל את ההשקעות של תושבי חוץ במדינה. לצורך כך היא מציעה אפשרות לקבלת תושבות קבע, ובהמשך גם אזרחות, למי שמשקיע בה הון ומייצר מקומות עבודה. מהי בדיוק ההצעה של פורטוגל למשקיעים? מה זה גולדן ויזה ומי שכאי לה? היכן אפשר להתחיל את ההליכים לקבלת ויזה כזאת? להלן התשובות.

ההצעה של פורטוגל – תושבות קבע ואזרחות בתמורה להשקעה

כאמור, המטרה של שלטונות פורטוגל היא למשוך השקעות וכוח אדם איכותי לפורטוגל. במהלך השנים התברר למעצבי המדיניות שמשקיעים ישראלים יכולים להביא ברכה לארץ זאת. זה היה רק עניין של זמן עד שהפורטוגזים מצאו את הדרך למשוך משקיעים. ההצעה היא לכאורה פשוטה – מתן גולדן ויזה פורטוגל למשקיעים ישראלים בתמורה להשקעה ויצירת מקומות עבודה. הוויזה מאפשרת לשהות בפורטוגל ולחדש את הוויזה מפעם לפעם. בהמשך, הוויזה מאפשרת לקבל אזרחות פורטוגלית. המשמעות היא, למעשה, קבלת דרכון של האיחוד האירופי, המרחיב באופן משמעותי את האפשרות של האוחז בו לנוע ולעבוד בכל רחבי אירופה.

מהות ההצעה והמשמעות שלה

ההצעה של ממשלת פורטוגל היא פשוטה – אזרחות תמורת השקעה. ההשקעה יכולה להתבצע באמצעות קניית נכס נדל"ן בסכום שעולה על 500,000 יורו. ניתן להשקיע בנכסים להשכרה, כאשר הרוכש מתחייב להחזיק בנכס ולא למכור אותו לאחר קבלת התושבות. מסלול נוסף הוא השקעה של מיליון יורו ומעלה בחשבון השקעות בבנק פורטוגזי. האופציה האחרונה היא יצירת לפחות 10 מקומות עבודה במיזם כלכלי או עסק כל שהוא. תמורת ההשקעה יקבלו המשקיע ובני משפחתו היתר שהייה בפורטוגל, שיוארך בכל שנה או שנתיים. בתום 5 שנים, מקבלים היתר תושבות קבוע ואפשר להתחיל בהליך התאזרחות בפורטוגל.

גולדן ויזה – מה זה בעצם

המתואר לעיל הוא הסכם למעשה בין ממשלת פורטוגל לבין משקיעים פוטנציאליים שהמהמת שלו היא השקעה תמורת גולדן ויזה – ויזת זהב הניתנת למשקיעים. בשונה מוויזה רגילה, גולדן ויזה מאפשרת למשקיעים לחתור לקבלת אזרחות פורטוגזית בתום התקופה הקצובה. היתרון בוויזה מהסוג האמור טמון בעובדה שגם בני המשפחה של המשקיע זוכים לתושבות קבע ובהמשך, על פי ההחלטה של המשקיע, גם לאזרחות פורטוגזית. למעשה, בניגוד למרבית מדינות האיחוד האירופי, פורטוגל מעניקה הזדמנות גם למי שלא היה לו בעבר קשר עם פורטוגל לקבלת אזרחות ודרכון אירופאי.

אם יש לך עניין להתחיל בהליכים לקבלת גולדן ויזה לפורטוגל, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של עו"ד אדם ידיד יחזרו אליך בהקדם להמשך התהליך.  

מאמרים נוספים
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
פרגולות עץ לגינה
פרגולות לגינה
פרגולות עץ לגינה הן בחירה פופולרית עבור גינות, המספקות תוספת...
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
דילוג לתוכן