גם מסמים קלים צריך להיגמל – וכך תעשו את זה נכון

גם מסמים קלים צריך להיגמל – וכך תעשו את זה נכון

הם נתפסים כלא מאוד מזיקים, אבל בפועל גם סמים קלים מחייבים טיפול מקצועי ותהליך גמילה יסודי. ברגע שתבינו שמדובר בהתמכרות כמו כל אחת אחרת, תוכלו לראות מה התפקיד שהיא מגלמת בחייכם ועד כמה אתם באמת תלויים בה. מתפקוד ירוד ועד תחושת "תקיעות" שמאפיינת לא מעט מכורים, יש לכם את כל הסיבות הדרושות כדי לעשות מעשה, להיגמל מהסם ולגלות שאפשר להתמודד עם המציאות גם בלי לברוח ממנה בכל פעם מחדש.

גם סמים קלים ממכרים

אנשים שבוחרים להתנסות בסמים קלים מסבירים לעצמם שלא מדובר בסכנה של ממש. הם גם לא מחשיבים עצמם כמכורים, או שהם מקלים ראש במשמעויות הנלוות להתמכרות שלהם. אלא שבפועל, גם התמכרות זו מסוכנת, ובדומה להתמכרויות אחרות (למשל לסמים קשם) מדובר במפלט של האדם מהמציאות ומהקושי המהותי שלו בהתמודדות עם המציאות ועם אתגרי היומיום. כדי להשתחרר מהנטל הזה ולתפוס את השליטה באמת חשוב להשלים תהליך גמילה מסמים קלים, ועם הליווי המקצועי של צוות וילה מטריקס תוכלו לעשות את זה באופן יעיל ומדויק יותר.

קנאביס – רפואי אבל ממכר

יש לא מעט מצבים שבהם השימוש בקנאביס מתאפשר באופן מסודר וחוקי לחלוטין, בעיקר בקרב אנשים הסובלים מכאבים עזים בעקבות מחלה קשה. אלא שיש רבים אחרים אשר נוטלים קנאביס ללא פיקוח, על אף שמדובר בחומר מסוכן וממכר כמו סמים אחרים. הוא עלול להוביל לתופעות פסיכיאטריות שונות (לרבות סכיזופרניה) והוא נחשב לבעייתי במיוחד בקרב צעירים. אם כן, גמילה מקנאביס היא צעד חשוב מאוד עבור אנשים שמתקשים לדמיין את חייהם ללא הסם, ובקרב אנשים שפיתחו תלות משמעותית בו. עם תמיכה מקצועית טובה אפשר גם אחרת.

מעטפת תמיכה מקצועית

התמכרות לקנאביס ולסמים קלים אינה שונה באופן מהותי מהתמכרויות אחרות. כפי שהאדם המכור לאלכוהול או להרואין זקוק למושא ההתמכרות שלו באופן בלתי פוסק, גם המכורים לסמים קלים מחפשים עוד ועוד. עם זאת, מוסד גמילה מקצועי המתמחה במגוון רחב של התמכרויות יוכל לספק את המענה הדרוש לכל אחד מהמצבים הללו. בזכות הצוות המיומן, הניסיון המקצועי, התוכנית המותאמת אישית ושיטות הטיפול האפקטיביות, לכל התמכרות יש פתרון ועם כל מצב אפשר להתמודד בצורה טובה באמת. המעטפת התומכת הזו מוצעת לכם במרכז הגמילה וילה מטריקס, באווירה מכילה ועם צוות מהשורה הראשונה, ואתם מוזמנים לצעוד לעבר השינוי וליצור קשר בטלפון 050-4949696.

מאמרים נוספים
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
פרגולות עץ לגינה
פרגולות לגינה
פרגולות עץ לגינה הן בחירה פופולרית עבור גינות, המספקות תוספת...
דילוג לתוכן