האם פוצח העתיד של עולם ההופעות?

האם פוצח העתיד של עולם ההופעות?
קרדיט: דנה זהבי

הפרויקט המוזיקלי החדשני Succulent Sessions

מחבר בין מוזיקאים לקהל בבית עם מיני הופעות אינטימיות, בכיכובם של מרגי, נגה ארז, יסמין מועלם, דיגיטל מונקס, אקו, Totemo ,Adinoah, פלד, אלדד ציטרין ועוד

בימים אלו, אמנים רבים מופיעים מול הקהל בבית דרך אפליקציית זום ודומיה. למעשה, כמעט ולא קיימות במות דיגיטליות שמתמחות בהופעות מרחוק, ובישראל ענף המוזיקה מייצר את הכנסותיו העיקריות מהופעות פיזיות ומספר האמנים בישראל, בהשוואה למספר הבמות בישראל הינו נמוך ביותר ביחס לעולם. 

Succulent Sessions – סוקולנט סשנז מביא איתו מהפכה ותקווה לתחום. בראש ובראשונה הוא ניסוי מוזיקלי, שמבקש להוציא מוזיקאים מאיזור הנוחות שלהם ולייצר גרסאות ייחודיות שמתאימות לפורמט. הן מבחינת העיבוד המיוחד והן מבחינת החוויה של הצופה. מדובר בפרויקט מוזיקלי חדש ומרהיב ביופיו, בפורמט ייחודי של מיני-הופעות לייב, שמטרתו לתת למוזיקאים והרכבים מוזיקליים במה דרכה יוכלו להגיע לקהל שלהם – בחוויה שלא נראתה כמותה בישראל, ואולי בכל העולם. 

מקימי הפלטפורמה צמחו בעולם האמנות והתרבות ובהשראתו גם גובש הצוות שכולל אנשי קריאייטיב, הפקה, וידאו וסאונד מהמובילים בישראל מה שהחל כניסוי מוזיקלי במשתלה תוך שילוב טבע, מוזיקה ואסתטיקה, צמח למיזם חברתי יוצא דופן. כיום Succulent Sessions מספק לאמנים מעטפת הפקה כוללת והגשת תוכן באיכות הגבוה ביותר, ובפורמט חדש שפותח במיוחד לפרויקט – מיני-הופעות.

הפרויקט נולד ביוזמת איש הקריאייטיב אוהד בסון – דיג׳יי שבעברו היה מנהל קריאייטיב ומעצב במשך כעשור (Gefen Team, Wix) –  יחד עם צוות מוביל בתחומו – נועם בן שבת, מפיק מוזיקלי ואיש סאונד בכיר (Waves, NBS Studios), ליאל סימון – במאי וצלם שפעל בברלין ב-8 השנים האחרונות, לילה גל  – מפיקה המתמחה במוזיקה, וידאו וטכנולוגיה ואלעד וינס קיפניס מוזיקאי מוכשר שאחראי על ההפקה הטכנית.

הפרויקט הינו מיזם חברתי שרוצה לקחת גם מוזיקאים מהשורה הראשונה וגם מוזיקאים שהם יותר בתחילת דרכם, ולייצר הפרייה הדדית – כך שאנחנו גם מייצרים פרנסה לאקו-סיסטם המוזיקלי, גם מקדמים אמנים מתחילים וגם מקדמים diversity בתוך השדה המוזיקלי.

מוזיקאים בכירים בתעשייה כבר התלהבו והצטרפו לפרויקט שצומח במהירות והופעות ראשונות עתידות לעלות לרשת בחודשים הקרובים, ביניהן מרגי, יסמין מועלם, נגה ארז, אקו, פלד, טוטמו, אופירי, עדינח, אלדד ציטרין ועוד.

בעתיד הקרוב הפרויקט ייפתח גם להופעות חיות בלייב, גם לגופים פרטיים וחברות עם חוויית משתמש ייחודית ועיבודים מוזיקליים מיוחדים.

ההופעות עתידות לעלות בעמוד היוטיוב של Succulent Sessions, באתר,  באינסטגרם, ובזירת התוכן Screenz Live מערכת חדשנית לשידור אינטראקטיבי המאפשרת שידור וצפיה בתכני מקור ייחודיים.

אוהד בסון, מייסד הפרויקט מסר: ״עולם המוזיקה והתרבות בהולד, גם בצד האמנים וגם בצד הקהל. מכיוון שהופעה בדיגיטל שונה במהותה מהופעה פיזית, צריך לחשוב מחדש על כל החוויה. הרצון של הקהל בבית הוא לחוות את הההופעות באורכים שונים, באסתטיקה אחרת ובעיקר – באינטימיות. וזה בדיוק מה שאנחנו עושים פה.

 Succulent Sessions נולד מתוך צורך לייצר תוכן מוזיקלי יפהפה, מחדש ומרגש. מה שהתחיל עבורנו כפרויקט סופ"ש של חברים ואמנים מוכשרים צמח הרבה מעבר לציפיות שלנו ועכשיו עם הצוות הכי איכותי שאפשר רק לחלום עליו נוצר עולם חדש שממשיך להפתיע אפילו אותנו.״

קרדיט: אוהד בסון
קרדיט: דנה זהבי
מאמרים נוספים
חוגגים יום הולדת 339 לבאך ברחבי ישראל
ישראל מצטרפת לשלל אירועים בערים המרכזיות ברחבי העולם עם "פסטיבל...
דליה פז'נד, זמרת ויוצרת בפרסית מהמרכז למוסיקה מן המזרח, מודאגת מאוד ממצבם של היהודים באיראן
דליה פז'נד מתקשה להירדם מאז פרצה המלחמה ב- 7 באוקטובר....
"ככלות כוחי אל תעזבני..." לרגל יום הקשיש הבינלאומי עמותת שניר יוזמת פעילות ייחודית למען הקשישים בישראל. תגייס כספים לצורך ביצוע טיפולי שיניים עבור הקשישים הזקוקים לטיפולים אלו בדחיפות
לרגל יום הקשיש הבינלאומי שנקבע על ידי ארגון האומות המאוחדות,...
מי אשם במילוי הצהרת בריאות בנייד?
איש המכירות לא רשם בעיה לבבית מולדת וחברת הביטוח מסרבת...
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 26/07/2023 אנחנו בכתבה מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות כדי...
המחנך והסופר עמנואל בן סבו הצטרף לצוות השופטים בתחרות הכתיבה הארצית לילדים ה־19 ע"ש ריקה ברקוביץ'
השנה התקבלו לתחרות הילדים 12,974 שירים וסיפורים מכל רחבי הארץ. הסופר...
stand-up-comedian-stage-beam-light_104603-6620
שירה ים-תיכונית מדהימה
אחת הדרכים הנהדרות לשדרג כל אירוע זה באמצעות זמר יווני...
לרגל חג הפסח: כל מה שחשוב לדעת על שפרה ופועה, המיילדות העבריות
חברות ארגון המיילדות בישראל, המייצג את 1,400 המיילדות בבתי החולים...
אסף מילר מפרדס חנה – אגדות וסיפורי עמים
אסף מילר מציג את הסינגל הרביעי – "אגדות וסיפורי עמים",...
מה אפשר ללמוד מהדם שלנו?
הדם הוא מרכיב חשוב מאוד בגוף האדם. בין השאר הוא...
דילוג לתוכן