המדריך המלא להזמנת הפלגה

המדריך המלא להזמנת הפלגה
מקור pixabay

בכל עונת אביב, כולנו כבר מתחילים לחשוב על החופשה הקרובה. כשמדובר בחופשה ארוכה של מספר שבועות מחוץ למשרד, הפלגות הן ללא ספק החופשה המושלמת. אמנם נגיף הקורונה עצר במעט את תחום התיירות והנופש, אך ענף ההפלגות עדיין פעיל וכבר עכשיו מתקיימות הזמנות לתקופת החגים ול-2021. אם גם אתם חולמים על חופשה מפנקת אחרי תקופה ארוכה של שהות בבית – הפלגה היא בדיוק בשבילכם.

הפלגה – מה זה באמת אומר ומהן האפשרויות?

הפלגות הן החופשה האולטימטיבית עבור מי שרוצה ליהנות מכל העולמות. האונייה המפוארת מכילה בתוכה את כל מה שצריך – החל מבריכות מפנקות, חדר כושר, מסעדות, שדרות חנויות לשופינג, קזינו ועוד. למעשה – מדובר בבית מלון מפואר ששט על המים. במהלך ההפלגה, שיכולה לנוע בין מספר ימים בודדים למספר שבועות, עוצרת האונייה ביעדים אטרקטיביים בהתאם למסלול שלה, ולנופשים יש הזמנות לרדת לחוף ולטייל בעיר. לרוב, חלון הזמנים לטיול בנקודת עצירה הוא בין 6-12 שעות. כשיורדים לחוף, כדאי לקחת אתכם בתיק רק את הדברים החשובים – כסף, טלפון, דרכון, ואם מדובר ביעד עם מזג אוויר משתנה – אז גם ז'קט. במידה ותעדיפו לשהות בחוף, אז גם בגדים יבשים ומגבת.

איזה בגדים כדאי לקחת להפלגה?

אחד הדברים הכי כיפיים בהפלגה, הוא שיש בה הכול מהכול. בבוקר תוכלו לבלות בבריכה, ובערב – בהופעה יוקרתית או ברחבת הריקודים. בצוהריים תוכלו לטייל בשווקים של אחד היעדים בהם עצרתם, או דווקא לשבת על החוף עם שייק פירות. לכן, כדאי לקחת להפלגה בגדים פשוטים ויום-יומיים שנוח ללכת איתם, בגד-ים וכמה בגדי ערב יפים. כמובן, חשוב להתאים את הבגדים למזג האוויר ביעדים אליהם תגיעו. 

איך להכין את הטלפון הסלולרי להפלגה?

מרבית השהות בהפלגה היא על האונייה, וזה נראה לרובנו בלתי אפשרי להתנתק מהטלפון לזמן כה רב. אך יש לכך פתרון – חלק מחברות הסלולר מציעות חבילות גלישה גם במים בינלאומיים. במקביל, ישנן חברות ספנות אשר תוכלו לרכוש מהן חבילת גלישה, ולשלם עליה עם סיום החופשה בהתאם לזמן שניצלתם. כך או כך – כדאי לברר טרם היציאה לחופשה, ועוד במעמד ההזמנה, מהן האפשרויות שלכם.

הפלגה לכל אחד, ולכל פרק זמן

תחום ההפלגות כיום הוא רחב כל-כך, ויש הפלגה לכל אחד ולכל פרק זמן. אם בא לכם לקפוץ להפלגה קצרה באחד מהאיים הקרובים לישראל ולפרק זמן של שלושה לילות – זה אפשרי! אם חשקה נפשכם בהפלגה של 14 יום ביעד אקזוטי בצד השני של העולם – גם זה אפשרי. תוכלו לבחור באונייה פשוטה שמעניקה את כל מה שצריך, או דווקא באונייה אקסקלוסיבית לעשירון העליון. כמו כן, ישנן הפלגות המיועדות למשפחות עם ילדים וכן הפלגות למבוגרים בלבד. 

מאמרים נוספים
עובדי מחוז צפון בכללית התנדבו בשלל פעילויות ביום המעשים הטובים שצויין ברחבי המחוז
גם השנה עובדי מחוז צפון בכללית יצאו להתנדב במסגרת יום...
סוד הצלחתן של "המושכות בחוטים" יוצאות עיראק בכנס מיוחד ליום האישה במרכז מורשת יהדות בבל
חמש נשים מתחומים שונים, שגדלו בבתים עיראקיים התכנסו יחד בפאנל...
סיוע מלחמתי - עמותת איכות בשיקום פותחת קבוצת תמיכה ברוסית לבני משפחה של ניצולי המסיבות, משפחות מפונים והורי חיילים שחווים קושי נפשי בשל התקופה
הטבח בשבעה באוקטובר הוביל לערעור של קהילות שלמות, ביניהם בני...
השיר שהפך לקול נבואי בעקבות טרגדיה
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
חבילות נופש זולות
מאי תור - טיסות למשחקי כדורגל וחבילות נופש זולות
חבילות נופש זולות חבילות נופש זולות נמצאות במוקד החיפוש של אנשים...
בעמותת החסד סל"ע דואגים שגם בימי המלחמה תהייה לכל ילד תחפושת ומשלוחי מנות יינתנו בעין יפה
ציון גבאי יו"ר ומייסד העמותה:" כבכל שנה גם השנה על...
חוגגים יום הולדת 339 לבאך ברחבי ישראל
ישראל מצטרפת לשלל אירועים בערים המרכזיות ברחבי העולם עם "פסטיבל...
נצמדים לזכרונות: Epson EcoTank L8160 מספקת תמונות A4 ב-6 צבעים בעלויות הדפסה אולטרה נמוכות
המדפסת, המיועדת לשוחרי האמנות הביתיים ולמי שחשוב לשמר את הזכרונות...
"עדשה חברתית" - תערוכת ההתנדבות הגדולה בישראל תיפתח ביום מעשים טובים 19/03/2024 ותוצג לקהל הרחב ב-8 מוקדים ברחבי הארץ
עדשה חברתית - תערוכת צילומים החושפת את עולמם של המתנדבים...
משאיות לטובת קמפיין השבת החטופים: 150 יום לשבי החטופים בידי החמאס - חברת התובלה "תבור גליל" משתתפת במיזם של קיבוץ נחל עוז להשבת החטופים
השבוע (4.3) ציינו חמישה חודשים, 150 ימים, לאירועי השבת השחורה...
דילוג לתוכן