המתכון המנצח לאירוע מושלם

המתכון המנצח לאירוע מושלם

הוא הציע לך בהתרגשות ואמרת I DO , סוף סוף בשעה טובה הבן הגיע למצוות או סבתא שתבדל לחיים ארוכים וטובים, הגיעה לגיל 80, גיל הגבורות. כל אלו ועוד הן סיבות מצוינות לאירוע חגיגי. תכנון נכון של אירוע יכול להיות ההבדל בין אירוע מוצלח לבין כישלון חרוץ. אם נשים לב לכמה פרטים קטנים נוכל להביא לשינוי גדול. כידוע, התפאורה, המוזיקה, הצלם ואפילו המצגת בר מצווה תורמים כולם לאיכות האירוע, אך כולנו נסכים שהדרך המהירה להגיע ללב האורחים הוא דרך האוכל אשר יוגש בו.

הגיע הזמן להתקדם ולהתחדש

בכמה השנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים דווקא בקייטרינג חלבי על פני אחיו הבשרי. הוא קליל, לא מכביד ובניגוד לדעה הרווחת בשנים עברו, הוא נחשב כיום ללא פחות יוקרתי ואיכותי מזה הבשרי. הקצב המסחרר של ההתפתחות הקולינרית בעולם הביא לכך שמגוון המנות בקייטרינג החלבי נותן מענה מכל המטבחים ובכל הגנונות ומציע תפריט בו כל אחד יוכל למצוא מנה אשר תביא אותו על סיפוקו. אלו מאתנו הצמחונים יוכלו ליהנות ממגוון רחב יותר של אפשרויות ולא רק אופציה של דג בליווי אורז, לשומרי המצוות יהיה נח יותר מבחינת הפרדת בשר וחלב ובכלל, בבחירת קייטרינג חלבי המנות לא תהיינה מקובעות לסוג אחד אשר מציע תפריט האירועים המיושן.

אהבה שבאה על מגש…

בעקבות החוגגים הרבים שבוחרים בקייטרינג חלבי, נולדה לה עוד תת מגמה של הגשת האוכל על מגשי אירוח. מגשי אירוח הם פתרון אידיאלי לאירועים בהם אנו לא רוצים שהאורחים יקומו ויתיישבו וחוזר חלילה בכל פעם שיש מנה ראשונה, חופה, מנה עיקרית, ריקודים ושוב לחזור לשולחן לקינוח. שיטה זו מיושנת ומייגעת. אנו חיים בעולם דינאמי שבו הכל קורה בו זמנית ובחירה במלצרים אשר יסתובבו בין האורחים עם מגשי אוכל יחזיר את הפוקוס לבעל השמחה ושאר הסובבים. הדבר נכון גם לגבי אירועי חברה, השקות מוצר או הרצאות בהם המצגת, דברי המנכ"ל או ההרצאה הם במוקש העניין.

כשלא רוצים להמר, פונים אל הטובים ביותר.

השף קונדיטור יניב שבח הוא הבעלים והמייסד של חברת ARTASTE, ההתמחות של החברה היא בהגשת מגשי אירוח עם תפריט עשיר ומגוון. המנות זוכות לטאצ' של שף ואת תפריט האירוע ניתן יהיה להרכיב בהתאמה אישית לקהל היעד של האורחים. צרו עמנו קשר וביחד נבנה לכם תפריט לאירוע מושלם. אחד כזה שהאנשים עוד יצטערו שהוא נגמר. הרבה מזל טוב, אושר ובריאות.

מאמרים נוספים
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
דילוג לתוכן