ועדת הכלכלה אישרה את הצו לעצירת ייבוא האיירסופט לחודש נוסף

ועדת הכלכלה אישרה את הצו לעצירת ייבוא האיירסופט לחודש נוסף

היו"ר ביטון הזכיר כי הוועדה כבר אישרה עצירה של חודשיים ודרשה להאיץ את הסדרת הנושא, ואמר: "ממשלה שרוצה להילחם בטרור תגמור הכל בתוך חודש, ואם היא לא יודעת לעשות את זה שלא תצפה שיהיו הארכות כי כנראה שזה לא מלחמה בטרור

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ מיכאל ביטון, אישרה היום את הצו של משרד הכלכלה, שביקש לעצור את הייבוא של רובי האיירסופט לישראל לחודש נוסף, עד 28 בינואר 2022. הדיון היום התקיים לאחר שלפני כחודשיים דנה הוועדה בבקשת משרד הכלכלה לעצירה של שלושה חודשים, ואישרה חודשיים בלבד כדי לזרז את הסדרת השימוש בכלים. כבר בפתח הישיבה הזכיר היו"ר ביטון, כי לבקשת משרד הכלכלה אישרה הוועדה את הצו לפני כחודשיים, ובלבד שהמשרדים יפעלו מהר יסדירו את הנושא בחקיקה.

עוד הוסיף היו"ר ביטון, כי השר לביטחון הפנים ושרת הכלכלה פניו אליו וביקשו הארכה של חודש, וביקש לדעת מה נעשה בחודשיים האחרונים ומתי יוסדר הנושא לצמיתות. נציג המשרד לביטחון הפנים, עו"ד רועי הראל, אמר כי משרד ראש הממשלה ביקש להפיץ תזכיר חוק בשבועיים הקרובים והוסיף: "אני מקווה שנוכל לעמוד בזה". עוד אמר הראל כי יש צוות בין משרדי שעובד על פרטי הפרטים של ההסדרה.

המשנה למנכ"ל משרד הכלכלה, ינון אלרועי, אמר כי השרה מבקשת לתקף את בקשתה המקורית לעצירה של שלושה חודשים. הוא הוסיף כי בחודשיים האחרונים היו דיונים נמרצים, ואמר כי הוא מקווה שהצעת החוק החדשה תובא תוך חודש.

היו"ר ביטון שב ואמר כי נציגי המשרדים אמרו שהנושא צריך טיפול דחוף ולכן ביקשו לעצור את הייבוא, ודרש לדעת האם תוך חודש תתוקן החקיקה. הראל השיב כי הוא סבור שבחודש הקרוב אפשר להביא לפחות לפרסום תזכיר חוק. היו"ר ביטון אמר בתגובה כי זה בדיוק מה שהוועדה ביקשה להימנע ממנו. "אמרתם שזה מצב חירום וזה טיפול בטרור, ולא רצינו להתגלגל למצב של עוד ועוד ארכות", אמר. הראל השיב: "נעשה זאת הכי מהר שאפשר".

כאמור, היו"ר ביטון וח"כ רון כץ אישור את הצו. היו"ר ביטון סיכם ואמר כי אם כל הגורמים לא יצליחו להסדיר את הנושא בשלושה חודשים שניתנו להם שלא יצפו לארכות נוספות. "ממשלה שרוצה להילחם בטרור תגמור הכל בתוך חודש, ואם היא לא יודעת לעשות את זה שלא תצפה שיהיו הארכות כי כנראה זה לא מלחמה בטרור. בטרור נלחמים בתוך חודש", אמר.

מאמרים נוספים
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
החשיבות של בדיקת בית לפני קבלת מפתח
מה אנחנו צריכים לדעת על בדיקת בית לפני קבלת מפתח,...
הנצחת זכר יקירכם בדרך המושלמת
כשאנו נפרדים מאדם קרוב ויקר, אנו רוצים להנציח את זכרו...
הפקת אירוע איכותית לחגיגה משמחת
בר מצווה היא ציון דרך משמעותי בחייו של צעיר, הטקס...
לדרמן WINGMAN: עוזר אישי במחיר נגיש
מותג האולרים האמריקאי האייקוני לדרמן, המיובא ארצה על ידי קבוצת...
סיוע מלחמתי - עמותת איכות בשיקום פותחת קבוצת תמיכה ברוסית לבני משפחה של ניצולי המסיבות, משפחות מפונים והורי חיילים שחווים קושי נפשי בשל התקופה
הטבח בשבעה באוקטובר הוביל לערעור של קהילות שלמות, ביניהם בני...
עיצוב מטבחים - כל מה שרצית לדעת
כל תבצעו נטרול ריחות לכל חלל בבית
אין ספק שריח זה מסוג אותם הדברים שיכולים להשפיע עלינו...
המלחמה על ההסברה: מדרום אמריקה באהבה
משלחת מנהיגים מאמריקה הלטינית הגיעו לביקור סולידריות ביישובי העוטף הביקור -...
על רקע המלחמה והמצב הביטחוני: הקרן לידידות תציב 123 מיגוניות בתחנות הסעה ביישובי קו העימות
הצבת המיגוניות שתצא לפועל במהלך החודשים הקרובים, תביא לכיסוי של...
על הקשר בין עיצוב וחינוך: הלן דורון:" עיצוב סביבת הלמידה משפיעה ישירות על איכות הלמידה"
עיצוב כיתות החינוך הפורמלי - מורה אחת מול טורי שולחנות...
דילוג לתוכן