טיפים לקידום אתרים בשנת 2020

טיפים לקידום אתרים בשנת 2020
קרדיט pixabay

בעלי אתרים בישראל כבר מבינים הרבה יותר את החשיבות של קידום האתרים האורגני בבניית האסטרטגיה השיווקית של העסק. קידום אתרים הפך להיות חובה לכל בעל אתר שרוצה להפיק הכנסות מהאתר ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלו.

קידום אתרים אורגני מתייחס לשיפור המיקומים של האתר בביטויי חיפוש ספציפיים. בניגוד לקידום ממומן, שבו התוצאות הן מיידיות ביותר, קידום אורגני הוא איטי יותר וההשקעה בו נותנת תמורה לטווח ארוך יותר.

יש הרבה מידע ברשת על קידום אתרים, ובעלי עסק רבים חושבים שהם יכולים לקדם בכוחות עצמם את האתר. האמת היא שהדבר נכון רק באופן חלקי. עדיין דרוש מומחה קידום אתרים כדי להגיע לתוצאות טובות שיישארו לאורך זמן.

אך בכל זאת, אספנו עבורכם כמה טיפים לקידום אתרים בשנת 2020, שיכולים להקפיץ את האתר שלכם בדירוגים בגוגל.

תוכן איכותי ומקורי בלבד

הרבה מאוד נכתב על החשיבות של איכות התוכן באתרים. אך ב-2020 הדבר מקבל משנה תוקף. גוגל הוציאה לאחרונה עדכון באלגוריתם של מנוע החיפוש שלה שמשפר את יכולת הבנת השפה מצדו. המשמעות היא שבכך משתפרת יכולת ההבנה של שאילתות של הגולשים, ותוצאות החיפוש שתתקבלנה ישקפו תכנים שבאמת נותנים לגולש את המידע שהוא מחפש.

השיפור הזה ביכולת ההבנה משפיע יותר על ביטויי "זנב ארוך" – ביטויי חיפוש ארוכים ומפורטים יותר. התהליך הזה ימשיך ויוביל לכך שגוגל תדרג גבוה אתרים שנותנים מידע רלבנטי, איכותי ומקורי לגולשים. תוכן שבאמת נותן ערך מוסף – גם אם הוא שיווקי או עסקי.

לכן, אם בעבר היה נהוג להכניס מילות מפתח בכמות גדולה לתכנים ולסמוך על כך שמנוע החיפוש יבין לפי מילים אלו על מה מדבר התוכן – שיטת קידום זו תהפוך להרבה פחות יעילה.

במקום למלא מאמרים במילות מפתח, יהיה צורך לספק מידע מעניין ורלבנטי שבאמת עונה על השאלה שהגולש מחפש לה תשובה.

בהקשר הזה יש חשיבות גם לפורמט שבו מוצג התוכן באתר. תכנים בצורה של שאלות ותשובות המוצגים בטבלה יוכלו לגרום לגוגל להציג את הטבלה הזו ממש בתוצאות החיפוש הכלליות ובכך להגדיל את הסיכוי שהגולשים ייכנסו לתוכן.

קישורים איכותיים עדיין עובדים

למרות שגוגל מתעדכנת כל הזמן, קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלכם עדיין תופסים מקום חשוב בדירוג של מנוע החיפוש.

גם כאן ישנו תהליך, שנמשך כבר כמה שנים, שבו איכות הקישור חשובה יותר מכמות הקישורים לאתר. קישור איכותי הוא קישור שמגיע מאתר בעל דירוג סמכות גבוה, שבא מאותו עולם של האתר שאותו מקדמים, ושיש סיכוי שגולשים באמת ילחצו עליו וייכנסו לתוכן המקודם.

ככל שהאתר שמפנה את הקישור גדול יותר ואמין יותר בעיניי גוגל – כך גדלה ההשפעה של אותו קישור. למעשה, גוגל עדיין מתייחס לקישורים כאל "המלצה" על האתר שלכם. ככל שרמת החשיבות של האתר הממליץ גדולה יותר – הרווח שלכם יהיה בהתאם.

מאמרים נוספים
נוף קסום ואירוח כפרי במרחק קצר מהכנרת
חופשה בצימרים ברמות היא חוויה קסומה שמשלבת את כל מה...
עורך דין לענייני תאונות דרכים
למה כדאי לפנות לעורך דין לענייני תאונות דרכים?
הסכנות של נהיגה תחת השפעת סמים נהיגה תחת השפעת סמים נחשבת...
כתר זירקוניה
מהו כתר זירקוניה ולמה הוא חשוב? אחד הפתרונות המתקדמים ביותר לשיקום...
עמדת צילום סלפי
פינת צילום אינטראקטיבית שמוסיפה ייחודיות לכל אירוע
מהי עמדת צילום סלפי? עם ההתפתחות הטכנולוגית, תחום הצילום עבר קפיצה...
טיפול מקיף במאניה
מאניה היא מצב נפשי המאופיין באנרגיה גבוהה, תחושת ביטחון עצמי...
שדרוג האירוע שלך עם פתרונות הגברה ותאורה מקצועיים
החשיבות של הגברה לאירועים בכל אירוע מוצלח, היכולת של המוזיקה והדיבור...
זיוף חתימות – איך מזהים, מונעים ומתמודדים עם התופעה
מהו זיוף חתימות? זיוף חתימות הוא פעולה פלילית בה אדם מחקה,...
גמילה מתרופות מרשם
מהי גמילה מתרופות מרשם? תהליך גמילה מתרופות מרשם הוא תהליך מורכב...
תם מבצע תיק לכל ילד: מאות ילדים ממשפחות נצרכות יחלו את שנת הלימודים עם ציוד חדש
ראשי עמותת סל"ע , עשרות המתנדבים, בהם עובדי חברת בזק...
העתיד כבר כאן: טעינה מהירה במיוחד לרכב החשמלי שלך
בעשור האחרון חלה קפיצה אדירה בעולם התחבורה החשמלית. אם בתחילת...
דילוג לתוכן