טיפים לקידום אתרים בשנת 2020

טיפים לקידום אתרים בשנת 2020
קרדיט pixabay

בעלי אתרים בישראל כבר מבינים הרבה יותר את החשיבות של קידום האתרים האורגני בבניית האסטרטגיה השיווקית של העסק. קידום אתרים הפך להיות חובה לכל בעל אתר שרוצה להפיק הכנסות מהאתר ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלו.

קידום אתרים אורגני מתייחס לשיפור המיקומים של האתר בביטויי חיפוש ספציפיים. בניגוד לקידום ממומן, שבו התוצאות הן מיידיות ביותר, קידום אורגני הוא איטי יותר וההשקעה בו נותנת תמורה לטווח ארוך יותר.

יש הרבה מידע ברשת על קידום אתרים, ובעלי עסק רבים חושבים שהם יכולים לקדם בכוחות עצמם את האתר. האמת היא שהדבר נכון רק באופן חלקי. עדיין דרוש מומחה קידום אתרים כדי להגיע לתוצאות טובות שיישארו לאורך זמן.

אך בכל זאת, אספנו עבורכם כמה טיפים לקידום אתרים בשנת 2020, שיכולים להקפיץ את האתר שלכם בדירוגים בגוגל.

תוכן איכותי ומקורי בלבד

הרבה מאוד נכתב על החשיבות של איכות התוכן באתרים. אך ב-2020 הדבר מקבל משנה תוקף. גוגל הוציאה לאחרונה עדכון באלגוריתם של מנוע החיפוש שלה שמשפר את יכולת הבנת השפה מצדו. המשמעות היא שבכך משתפרת יכולת ההבנה של שאילתות של הגולשים, ותוצאות החיפוש שתתקבלנה ישקפו תכנים שבאמת נותנים לגולש את המידע שהוא מחפש.

השיפור הזה ביכולת ההבנה משפיע יותר על ביטויי "זנב ארוך" – ביטויי חיפוש ארוכים ומפורטים יותר. התהליך הזה ימשיך ויוביל לכך שגוגל תדרג גבוה אתרים שנותנים מידע רלבנטי, איכותי ומקורי לגולשים. תוכן שבאמת נותן ערך מוסף – גם אם הוא שיווקי או עסקי.

לכן, אם בעבר היה נהוג להכניס מילות מפתח בכמות גדולה לתכנים ולסמוך על כך שמנוע החיפוש יבין לפי מילים אלו על מה מדבר התוכן – שיטת קידום זו תהפוך להרבה פחות יעילה.

במקום למלא מאמרים במילות מפתח, יהיה צורך לספק מידע מעניין ורלבנטי שבאמת עונה על השאלה שהגולש מחפש לה תשובה.

בהקשר הזה יש חשיבות גם לפורמט שבו מוצג התוכן באתר. תכנים בצורה של שאלות ותשובות המוצגים בטבלה יוכלו לגרום לגוגל להציג את הטבלה הזו ממש בתוצאות החיפוש הכלליות ובכך להגדיל את הסיכוי שהגולשים ייכנסו לתוכן.

קישורים איכותיים עדיין עובדים

למרות שגוגל מתעדכנת כל הזמן, קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלכם עדיין תופסים מקום חשוב בדירוג של מנוע החיפוש.

גם כאן ישנו תהליך, שנמשך כבר כמה שנים, שבו איכות הקישור חשובה יותר מכמות הקישורים לאתר. קישור איכותי הוא קישור שמגיע מאתר בעל דירוג סמכות גבוה, שבא מאותו עולם של האתר שאותו מקדמים, ושיש סיכוי שגולשים באמת ילחצו עליו וייכנסו לתוכן המקודם.

ככל שהאתר שמפנה את הקישור גדול יותר ואמין יותר בעיניי גוגל – כך גדלה ההשפעה של אותו קישור. למעשה, גוגל עדיין מתייחס לקישורים כאל "המלצה" על האתר שלכם. ככל שרמת החשיבות של האתר הממליץ גדולה יותר – הרווח שלכם יהיה בהתאם.

מאמרים נוספים
פרקט עץ: הבחירה הטבעית לעיצוב הבית
מהו פרקט עץ ולמה הוא פופולרי? פרקט עץ, כפי ששמו מרמז,...
גזים אצל תינוקות: כל הסיבות והפתרונות שמרגיעים באמת
מאת: מורן פיצ'ון, מדריכה להתפתחות תינוקות וילדים בעלת מרכז פיצ׳פונים,...
חוגגים הולדת 8? כך תהפכו את המסיבה לחוויה בלתי נשכחת
בין אם הילד שלכם חוגג 8 ובין אם הוא חוגג...
כך תבנו תשתית משפטית יציבה שמחזיקה לאורך זמן
תאגידים הם ישויות משפטיות מורכבות הפועלות במסגרת חוקים ותקנות שמסדירים...
הפיתרון לכאבי סיאטיקה ודורבן: איך תטפלו בעצמכם?
הבנת הבעיה: כאבי סיאטיקה כאבי סיאטיקה הם תוצאה של לחץ או...
סדנאות תכשיטים
למה כדאי להשתתף בסדנאות תכשיטים? השתתפות ב-סדנאות תכשיטים מאפשרת למשתתפים ללמוד...
פתרונות בטיחות אש
בטיחות אש היא אספקט קריטי לכל בניין, בין אם הוא...
עתיד הגינון הישראלי: למה דשן נוזלי של VGI הוא הבחירה האורגנית והיעילה ביותר?
במרוץ אחר יבולים משופרים, גינה חיונית וחקלאות בת-קיימא, גדל הצורך...
מקרר נייד למנות דם בתנאי שטח מבצעיים: יוזמה חדשנית של לוחמים וסטודנטים
אליאור אליהו לגזיאל , ישי חזיזה, שגיא אלטרמן ואופק דוד...
מהו ניהול עיזבון ומה כדאי לדעת על זה?
יש אנשים או משפחות שנחשבים לאמידים במיוחד, כאלה שיש ברשותם...
דילוג לתוכן