טיפים לקידום אתרים בשנת 2020

טיפים לקידום אתרים בשנת 2020
קרדיט pixabay

בעלי אתרים בישראל כבר מבינים הרבה יותר את החשיבות של קידום האתרים האורגני בבניית האסטרטגיה השיווקית של העסק. קידום אתרים הפך להיות חובה לכל בעל אתר שרוצה להפיק הכנסות מהאתר ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלו.

קידום אתרים אורגני מתייחס לשיפור המיקומים של האתר בביטויי חיפוש ספציפיים. בניגוד לקידום ממומן, שבו התוצאות הן מיידיות ביותר, קידום אורגני הוא איטי יותר וההשקעה בו נותנת תמורה לטווח ארוך יותר.

יש הרבה מידע ברשת על קידום אתרים, ובעלי עסק רבים חושבים שהם יכולים לקדם בכוחות עצמם את האתר. האמת היא שהדבר נכון רק באופן חלקי. עדיין דרוש מומחה קידום אתרים כדי להגיע לתוצאות טובות שיישארו לאורך זמן.

אך בכל זאת, אספנו עבורכם כמה טיפים לקידום אתרים בשנת 2020, שיכולים להקפיץ את האתר שלכם בדירוגים בגוגל.

תוכן איכותי ומקורי בלבד

הרבה מאוד נכתב על החשיבות של איכות התוכן באתרים. אך ב-2020 הדבר מקבל משנה תוקף. גוגל הוציאה לאחרונה עדכון באלגוריתם של מנוע החיפוש שלה שמשפר את יכולת הבנת השפה מצדו. המשמעות היא שבכך משתפרת יכולת ההבנה של שאילתות של הגולשים, ותוצאות החיפוש שתתקבלנה ישקפו תכנים שבאמת נותנים לגולש את המידע שהוא מחפש.

השיפור הזה ביכולת ההבנה משפיע יותר על ביטויי "זנב ארוך" – ביטויי חיפוש ארוכים ומפורטים יותר. התהליך הזה ימשיך ויוביל לכך שגוגל תדרג גבוה אתרים שנותנים מידע רלבנטי, איכותי ומקורי לגולשים. תוכן שבאמת נותן ערך מוסף – גם אם הוא שיווקי או עסקי.

לכן, אם בעבר היה נהוג להכניס מילות מפתח בכמות גדולה לתכנים ולסמוך על כך שמנוע החיפוש יבין לפי מילים אלו על מה מדבר התוכן – שיטת קידום זו תהפוך להרבה פחות יעילה.

במקום למלא מאמרים במילות מפתח, יהיה צורך לספק מידע מעניין ורלבנטי שבאמת עונה על השאלה שהגולש מחפש לה תשובה.

בהקשר הזה יש חשיבות גם לפורמט שבו מוצג התוכן באתר. תכנים בצורה של שאלות ותשובות המוצגים בטבלה יוכלו לגרום לגוגל להציג את הטבלה הזו ממש בתוצאות החיפוש הכלליות ובכך להגדיל את הסיכוי שהגולשים ייכנסו לתוכן.

קישורים איכותיים עדיין עובדים

למרות שגוגל מתעדכנת כל הזמן, קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלכם עדיין תופסים מקום חשוב בדירוג של מנוע החיפוש.

גם כאן ישנו תהליך, שנמשך כבר כמה שנים, שבו איכות הקישור חשובה יותר מכמות הקישורים לאתר. קישור איכותי הוא קישור שמגיע מאתר בעל דירוג סמכות גבוה, שבא מאותו עולם של האתר שאותו מקדמים, ושיש סיכוי שגולשים באמת ילחצו עליו וייכנסו לתוכן המקודם.

ככל שהאתר שמפנה את הקישור גדול יותר ואמין יותר בעיניי גוגל – כך גדלה ההשפעה של אותו קישור. למעשה, גוגל עדיין מתייחס לקישורים כאל "המלצה" על האתר שלכם. ככל שרמת החשיבות של האתר הממליץ גדולה יותר – הרווח שלכם יהיה בהתאם.

מאמרים נוספים
הייתרונות המרכזיים של ספות אירוח נפתחות
מהי בעצם ספת אירוח נפתחת? לפני השם אתם כבר יודעים...
מהו תהליך הבדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים
במצבים שונים מקבלים נהגים או מועמדים לקבלת רישיון זימון לבדיקה...
יועץ ארגוני
מה לעשות לאחר קרע במיניסקוס?
המיניסקוס הוא סוג של סחוס סיבי. הוא מאוד דומה לאותו...
רופא מוהל מומלץ
רופא מוהל מומלץ מבצע מילה לתינוקות ומבוגרים. כל פרוצדורה כזאת...
העלמת כתמים וקמטים בעזרת שיטות חדשות
ככל שישנה התבגרות של העור כך המלנין, הפיגמנט שנמצא בשכבה...
מחקר חדש מגלה שעדשות משקפיים מסננות צבע משפרות משמעותית את התפקוד הקשבי של רבים מהמתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז
מחקר חדש ופורץ דרך מגלה כי קיימת חשיבות עליונה בהפחתת...
קיר חיפוי לסלון
חיפוי קירות
קיר חיפוי לסלון יכול לשנות באופן דרמטי את המראה והתחושה...
מכנסי הספורט יהפכו לשמלה: Epson ו-HKRITA החלו בפיתוח טכנולוגיית מיחזור סיבי בדים שתאפשר לבצע שימוש נוסף בבגדים ישנים
החברות השותפות בפיתוח החדש מבקשות להאיץ את השימוש בסיבים ממוחזרים...
"פרוייקט צוותי מגן" של מגן דוד אדום ממשיך להתהוות בימים אלו, המטרה: תגובה מיידית בהנגשת טיפול רפואי מהיר על ידי אנשי קהילה בפריפריה ובערים
מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל", וכחלק מהיערכות מגן דוד אדום...
הפטר חובות בהוצאה לפועל
הפטר חובות בהוצאה לפועל
חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שהוא תיקון לחוק פשיטת רגל...
דילוג לתוכן