טכניקות פרסום לעסק קטן

טכניקות פרסום לעסק קטן

אחד מהדברים הקריטיים שעסק קטן צריך לדאוג לו כדי להתקיים ואף להתפתח הוא הפרסום. בעוד לחברות גדולות יש מחלקות פרסום פנימיות בתוך החברה, בחברות ועסקים קטנים בדרך כלל בעל העסק הוא זה שמבצע מספר תפקידים, או לכל היותר שוכר פרילנסר שיספק לו שירותים אלו. כאשר אין לבעל העסק רקע מקצועי או ניסיון בשיווק ופרסום ייתכן והוא ייפול קורבן להוצאות לא יעילות של כסף על טכניקות פרסום שונות שבקושי עובדות (או לא עובדות כלל) או לחילופין ישלם לחברה שהיא בעצמה איננה מקצועית מספיק כדי לספק תוצאות. אם אתם מעוניינים במספר טכניקות פרסום לעסק קטן הישארו עמנו:

טכניקות פרסום לעסק קטן שיעבדו לכם בשנים הקרובות:

כאשר אתם בוחרים טכניקת פרסום לעסק קטן, כדי שזה יתפתח, אתם צריכים לראות גם לטווח הקרוב וגם לטווח הארוך. כלומר שיש לשלב טכניקות פרסום שיביאו לכם לקוחות באופן כמעט מידי וגם טכניקות פרסום שיפעלו לטווח הארוך.

קידום אורגני – מנוע החיפוש של גוגל ישלוט באינטרנט גם בשנים הקרובות וגוגל רק הולכת ומתעצמת. האינטרנט תהיה פלטפורמת הפרסום החזקה בעולם גם בשנים הקרובות ולכן כדאי לכם להשקיע בקידום האורגני של האתר שלכם. כלומר בקידום אתר העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש לביטויים מסוימים. שימו לב כי זו היא טכניקת פרסום לטווח הארוך אך נחשבת לאחת המשתלמות והאיכותיות ביותר בעולם הפרסום, זאת משום שהיא איננה משפיעה רק על כמות הלקוחות שהיא עשויה להביא אלא גם על מיתוג העסק והמוניטין שלו.

פרסום ממומן – אם אתם מחפשים תוצאות בטווח הקצר – כדאי להעלות פרסום ממומן בגוגל/פייסבוק/פלטפורמה מובילה אחרת שבה הקהל שלכם נמצא. באמצעות פרסום ממומן ניתן לשלם כסף לענקיות האינטרנט הללו שיביאו לנו תנועה רלוונטית לאתר שלנו – תנועה רלוונטית שווה למעשה ללקוחות פוטנציאליים לעסק שלנו. החיסרון הוא עלות פרסום גבוהה ביחס לליד. גם כאן מומלץ לשכור איש מקצוע מנוסה שיעלה עבורכם את הקמפיין וינהל אותו כדי לחסוך זמן וכסף על ניסוי וטעיה.

אינטראקציה עם הלקוחות – לסיכום; על מנת להצליח להתקדם כעסק קטן – חשובה האינטראקציה שלכם עם הלקוחות שלכם. אין זה משנה אם האינטראקציה היא פנים מול פנים, באמצעות SMSים, מיילים ורשימות תפוצה או באמצעות הרשתות החברתיות – היא חייבת להיות קיימת וברמה הגבוהה ביותר.

מאמרים נוספים
מנכ"ל משרד ההגנה הגרמני, בנדיקט צימר הגיע לביקור עבודה בישראל כאורחו של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר
המנכ"לים דנו בתמונת המצב האסטרטגית האזורית ובשיתוף הפעולה הביטחוני בין...
שיפור תנאי שכר, מודל העסקה חדשני ועידוד קליטת עובדים חדשים: משרד הביטחון, צה״ל, משרד האוצר וההסתדרות חתמו על הסכם העסקה חדש לאזרחים עובדי צה״ל
על ההסכם חתמו היום (ג') במשותף שר הביטחון, יואב גלנט,...
כנס החירום של ענף השיפוצים: מנכ"ל רשות האוכלוסין, אייל סיסו: "אפעל לקדם פיילוט להכנסת עובדים פלסטינים לאחר בידוק קפדני"
אתמול (א'), התאחדות קבלני השיפוצים ערכה "כנס חירום להצלת ענף...
שגריר גרמניה בישראל מבקר את צייס ואת פארק הייטק צפון במסגרת "יום הייטק"
השגריר נפגש עם בכירי הנהלת חברת ZEISS הגרמנית, היושבת בפארק...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
יועץ פיננסי אישי
אומרים שהכסף הוא אמצעי ולא מטרה. הדבר בהחלט נכון. כאשר...
המלחמה על ההסברה: מדרום אמריקה באהבה
משלחת מנהיגים מאמריקה הלטינית הגיעו לביקור סולידריות ביישובי העוטף הביקור -...
קוראי המגזין היוקרתי ״Business Traveller״ קבעו כי רשת מלונות ליאונרדו מבית פתאל היא אחת מבין שתי הרשתות האיכותיות והמועדפות עליהם בנסיעות עסקיות בגרמניה ובכל אירופה
קוראי המגזין היוקרתי ״Business Traveller״ בשפה הגרמנית המיועדת לנוסעים עסקיים,...
מפגש היסטורי באמירויות: הרב שרקי ובכירים מוסלמים בונים גשר בין היהדות והאיסלם
הרב אורי שרקי הוזמן לביקור באמירויות בעקבות האיגרת ההלכתית ששלח...
הסכם ממון
הסכם ממון הפך להיות ברירת המחדל אצל זוגות בטרם ממסדים...
דילוג לתוכן