אחד מהדברים הקריטיים שעסק קטן צריך לדאוג לו כדי להתקיים ואף להתפתח הוא הפרסום. בעוד לחברות גדולות יש מחלקות פרסום פנימיות בתוך החברה, בחברות ועסקים קטנים בדרך כלל בעל העסק הוא זה שמבצע מספר תפקידים, או לכל היותר שוכר פרילנסר שיספק לו שירותים אלו. כאשר אין לבעל העסק רקע מקצועי או ניסיון בשיווק ופרסום ייתכן והוא ייפול קורבן להוצאות לא יעילות של כסף על טכניקות פרסום שונות שבקושי עובדות (או לא עובדות כלל) או לחילופין ישלם לחברה שהיא בעצמה איננה מקצועית מספיק כדי לספק תוצאות. אם אתם מעוניינים במספר טכניקות פרסום לעסק קטן הישארו עמנו:
טכניקות פרסום לעסק קטן שיעבדו לכם בשנים הקרובות:
כאשר אתם בוחרים טכניקת פרסום לעסק קטן, כדי שזה יתפתח, אתם צריכים לראות גם לטווח הקרוב וגם לטווח הארוך. כלומר שיש לשלב טכניקות פרסום שיביאו לכם לקוחות באופן כמעט מידי וגם טכניקות פרסום שיפעלו לטווח הארוך.
קידום אורגני – מנוע החיפוש של גוגל ישלוט באינטרנט גם בשנים הקרובות וגוגל רק הולכת ומתעצמת. האינטרנט תהיה פלטפורמת הפרסום החזקה בעולם גם בשנים הקרובות ולכן כדאי לכם להשקיע בקידום האורגני של האתר שלכם. כלומר בקידום אתר העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש לביטויים מסוימים. שימו לב כי זו היא טכניקת פרסום לטווח הארוך אך נחשבת לאחת המשתלמות והאיכותיות ביותר בעולם הפרסום, זאת משום שהיא איננה משפיעה רק על כמות הלקוחות שהיא עשויה להביא אלא גם על מיתוג העסק והמוניטין שלו.
פרסום ממומן – אם אתם מחפשים תוצאות בטווח הקצר – כדאי להעלות פרסום ממומן בגוגל/פייסבוק/פלטפורמה מובילה אחרת שבה הקהל שלכם נמצא. באמצעות פרסום ממומן ניתן לשלם כסף לענקיות האינטרנט הללו שיביאו לנו תנועה רלוונטית לאתר שלנו – תנועה רלוונטית שווה למעשה ללקוחות פוטנציאליים לעסק שלנו. החיסרון הוא עלות פרסום גבוהה ביחס לליד. גם כאן מומלץ לשכור איש מקצוע מנוסה שיעלה עבורכם את הקמפיין וינהל אותו כדי לחסוך זמן וכסף על ניסוי וטעיה.
אינטראקציה עם הלקוחות – לסיכום; על מנת להצליח להתקדם כעסק קטן – חשובה האינטראקציה שלכם עם הלקוחות שלכם. אין זה משנה אם האינטראקציה היא פנים מול פנים, באמצעות SMSים, מיילים ורשימות תפוצה או באמצעות הרשתות החברתיות – היא חייבת להיות קיימת וברמה הגבוהה ביותר.