כל מה שחשוב לדעת על מתקני משחקים לילדים

כל מה שחשוב לדעת על מתקני משחקים לילדים

אם המלים מחבואים, תופסת, קלאס וחמש אבנים מוכרות לכם זה אומר שהייתה לכם ילדות עשירה בפעילויות גופניות והיום אתם כנראה הורים לילדים שכבר לצערנו, פחות ופחות יידעו מה אומרים השמות של המשחקים המוזרים שאתם אומרים ששיחקתם בילדות. כיום הילדים ובני הנוער חיים בעולם הדיגיטלי ברביצה בטלוויזיה ובקרבות סמארטפונים בפורטנייט. ודווקא פה, אם נתחיל להתעורר נוכל למנוע את המצב של ילדינו שלנו וכבר מגיל צעיר לחנך אותם להקדיש גם זמן לבילויים מחוץ למסך. פה נכנסות אותן המגלשות, הנדנדות והקרוסלות, לא רק לשם השעשוע לבדו.

התפתחות מוטורית, פיתוח סיבולת בפעילות גופנית, חיזוק השרירים, קואורדינציה, התפתחות מוחית ועוד… הם רק חלק קטן משלל היתרונות בהם זוכה הילד מחצי שעה – שעה של פעילות בגן שעשועים. אפילו לפני גיל הזחילה נוכל לקחת את הזאטוטים למתקני משחקים, לתפוס ולהעלות אותם במעלה ובמורד המגלשה ולתת להם לספוג את הצבעוניות ואת החיוכים של שאר הילדים.

לא על הכישורים המוטורים לבדם…

האינטראקציה בין הילדים לבין עצמם תורמת רבות לכישורים החברתיים שלהם, לא עוד לתקשר עם חברים דרך אוזניות גיימינג או וואטסאפ. בגני משחקים הילדים רוכשים כישורים חברתיים, לומדים דרכי תקשורת ובונים בסיס חברתי איתן. כמו כן, הקטנטנים נחשפים לצבעים וחומרים שונים המפתחים את הפעילות הקוגניטיבית שלהם וכמובן את היצירתיות. אנחנו ממליצים גם לבוא עם כלי חפירה ולעצב כל מיני דברים בארגז החול המשותף ביחד עם שאר הילדים. כאמור, כפי שכתבנו, בין חצי שעה לשעה של פעילות בגן השעשועים ישחרר גם אצלכם וגם אצל הילד מתח ואנרגיות ובכך יאפשר ערבים שקטים ונינוחים יותר בבית ויפנה לכם ההורים קצת זמן איכות עם בן או בת הזוג.

יש מי שדואג לילדיכם

כבר שנים על גבי שנים מייצרת ומשווקת חברת "תעשיות ניר גלים" ריהוט, ציוד ומשחקים למוסדות חינוך בכלל וציוד לגני ילדים בפרט. מלבד המוצרים אותם החברה מספקת היא גם פתרונות עיצוב למעונות יום וגני משחקים ברמה הבטיחותית והמהנה הגבוהים ביותר. אם אתם בעלי גן ילדים או מתכננים לפתוח אחד שכזה, פנו אלינו וביחד נתכנן את המקום שהילדים שלכם לא ירצו ללכת ממנו הביתה. אנו מאחלים לכם קיץ מהנה, מחנך ובעיקר בטיחותי.

מאמרים נוספים
ילדים חוקרים חרקים
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
עדשות מגע מולטיפוקל
עדשות מגע מולטיפוקל: שקיפות ונוחות - הבחירה הנכונה
אם יש לכם עדשות מגע והגעתם לגיל 40, יתכן שתרגישו...
חופשה מעניינת מתחילה בטעם טוב
אם אתם מחפשים חופשה מעניינת עם פעילות שמתאימה לכל המשפחה...
הרשו לעצמכם את התרופות הטובות ביותר במחיר זול יותר
אין היום מחלוקת על כך שהתרופות שמיועדות לשיפור התפקוד המיני...
איך תוכלו להפיק את המרב מהזמן שלכם בדירות הדיסקרטיות?
לקחת הפסקה מהמונוטוניות של חיי היומיום כדי ליהנות לזמן מה...
המדריך לפתרונות אוורור תעשייתיים : מפוח תעשייתי
מחפשים מידע על מפוח תעשייתי לקראת החלפת מפוח קיים או...
עורך דין קניית דירה מקבלן
עורך דין קניית דירה מקבלן - ייעוץ משפטי מקצועי לרכישת דירה
קניית דירה ממילא היא תהליך הדורש את המעורבות של כמה...
כך תמצאו עו"ד מומחה בנושא גירושין
משפחה היא המסגרת הבטוחה והקרובה ביותר שישנה לאדם. לכן, נראה...
יופי של עשייה חברתית וסביבתית: מאות מנהלי ועובדי לוריאל בישראל יצאו להתנדב למען הקהילה והסביבה, במסגרת "יום האזרחות הטובה" אותו מקיימת החברה זו השנה ה-14
השנה עובדי לוריאל התנדבו ב – 9 מוקדים שונים ברחבי...
בכל הטרדה מינית חייבים להיעזר בעורך דין
נושא ההטרדות המיניות הוא כבר מזמן נושא שכולם מודעים לו...
דילוג לתוכן