לבקש הלוואה בלי מסכה

לבקש הלוואה בלי מסכה
מקור FREEPIK

מאז שהקורונה הפכה לחלק בלתי נפרד (ומאוד בלתי רצוי) מחיינו, אנשים רבים בישראל וברחבי העולם נאלצים להתמודד עם מציאות חדשה וזרה להם עד כה, בדמות מציאות כלכלית מורכבת וחונקת. בימים כתיקונם הם ידעו שבכל תחילת חודש נכנסת משכורת בגובה מסוים לחשבון הבנק, שמכסה את ההוצאות הידועות, הקבועות והמשתנות שבהן. ופתאום נטרפו הקלפים וכבר אין משכורת בטוחה, או שהיקפה ירד, וצריך להתחיל לשחרר את הרזרבות הכספיות. אבל לא לכולם יש רזרבות נזילות, ואז אותם אנשים עלולים למצוא את עצמם תלויים בחסדיו של פקיד הבנק.

אם לקחתם הלוואה אי פעם אתם בטח מכירים את פיק הברכיים הזה רגע לפני שאתם מתיישבים אל מול הבנקאי, האם יאשר את ההלוואה? האם יבקש ערובות נוספות? האם יסבך אתכם במילוי שלל טפסים? וכיום עם איום הקורונה מגיעה דילמה חדשה – קרבה פיזית לאנשים זרים כדי לקבל כסף משמעותה נטילת סיכון נוסף, ומצד שני הכסף הזה הוא אוויר לנשימה.

פתרון מבלי לצאת מהבית

גופים פיננסיים רבים מציעים פתרון פשוט לדילמה הזו, בדמות הלוואה שניתנת ללא צורך בפגישה פנים מול פנים, בין אם באמצעות המחשב/הסמארטפון בלבד, באמצעות שיחת טלפון בלבד, או בשילוב של שניהם.

להלן סקירה של שני סוגי ההלוואות – בנקאית וחוץ בנקאית:

הלוואה בנקאית

הבנקים הם ככל הנראה האפשרות הבטוחה והיציבה ביותר. בנק אגוד, למשל, מציע ללקוחותיו  הלוואה מהירה ודיגיטלית בסכומים של עד 50 אלף ש"ח. אין צורך להיכנס לסניף הבנק ולפגוש את הבנקאי, אין צורך אפילו להמתין עד למענה הבנקאי הטלפוני ואז להמתין זמן רב נוסף עד לאישור ההלוואה. ההלוואות הדיגיטליות מאושרות מראש, כך שכל מה שצריך לעשות זה להתחבר לאזור האישי באתר הבנק, לבקש את ההלוואה תוך בחירת משך תקופת ההחזר ותאריך הפירעון החודשי, ולקבל אותה באופן מידי.

בנקים אחרים מאפשרים הלוואות גם למי שאינם נמנים על לקוחותיהם, אך אז מדובר בתהליך יותר ממושך ומסורבל ולרוב גם בתנאים פחות נוחים.

הלוואה חוץ בנקאית

בקשת הלוואה מגופים פיננסיים שאינם בנקים מתאימה בעיקר לאנשים אשר מעדיפים שההלוואה תנוהל מחוץ לחשבון הבנק שלהם, או שהם יודעים שהבנק לא יאשר את ההלוואה. חברות אשראי וגופים פיננסים אחרים רבים מציעים הלוואות דיגיטליות, כאשר בחברות האשראי לעיתים ההלוואה תינתן מהר יחסית בשל העובדה שהלקוח אוחז בכרטיס אשראי שלהן. החיסרון העיקרי באפשרות זו הינו ריבית גבוהה יותר, זאת בשל הסיכון הגבוה שאותם גופים מוכנים לקחת כשהם מאשרים הלוואה. הריביות שמציעות חברות האשראי הינן גבוהות יחסית, אך אם תבחרו בגופי מימון פרטיים אז תקבלו ריביות גבוהות עוד יותר, לכן עדיף לבחור בחברות האשראי. 

בין אם דרך האפליקציה או באמצעות נציג טלפוני, בחרו את החברה שתאפשר לכם לקחת הלוואה בריבית לא גבוהה מדי ומבלי לצאת מפתח הבית.

מאמרים נוספים
מנכ"ל משרד ההגנה הגרמני, בנדיקט צימר הגיע לביקור עבודה בישראל כאורחו של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר
המנכ"לים דנו בתמונת המצב האסטרטגית האזורית ובשיתוף הפעולה הביטחוני בין...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
שיפור תנאי שכר, מודל העסקה חדשני ועידוד קליטת עובדים חדשים: משרד הביטחון, צה״ל, משרד האוצר וההסתדרות חתמו על הסכם העסקה חדש לאזרחים עובדי צה״ל
על ההסכם חתמו היום (ג') במשותף שר הביטחון, יואב גלנט,...
כנס החירום של ענף השיפוצים: מנכ"ל רשות האוכלוסין, אייל סיסו: "אפעל לקדם פיילוט להכנסת עובדים פלסטינים לאחר בידוק קפדני"
אתמול (א'), התאחדות קבלני השיפוצים ערכה "כנס חירום להצלת ענף...
שגריר גרמניה בישראל מבקר את צייס ואת פארק הייטק צפון במסגרת "יום הייטק"
השגריר נפגש עם בכירי הנהלת חברת ZEISS הגרמנית, היושבת בפארק...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
יועץ פיננסי אישי
אומרים שהכסף הוא אמצעי ולא מטרה. הדבר בהחלט נכון. כאשר...
"דורות" תורמת לאחים לנשק ולעמותת החתול של בוגרי יחידת 669
יצרנית השום ומוצרי התיבול הקפואים המוכרת, "דורות", ממוקמת בקיבוץ שעל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
מנחת הטלויזיה והרדיו שרון גוטליב תערוך סדנא מרתקת: "חיה בצבע"
צבע משפיע עלינו פיזית ואנרגטית- הכל על התחדשות לקראת האביב...
דילוג לתוכן