להיפרד בכבוד: השכרת אוהל אבלים לתקופת השבעה

להיפרד בכבוד: השכרת אוהל אבלים לתקופת השבעה
קרדיט: PIXABAY

לא קל להיפרד מאדם אהוב שעשה רבות בחייו והיה חלק בלתי נפרד מחיינו. כאשר האדם נפטר בשיבה טובה, מעוניינים כל בני המשפחה והחברים שהכירו אותו להתאסף יחד לשבעה ימים כדי להתפלל, להיזכר בימים עברו, לבחון אלבומי תמונות ישנים ולגלות סיפורים מופלאים על דמותו של הנפטר. לא אחת, המנחמים שבאים לימי השבעה רבים כל כך, עד שיש צורך בפתרון אירוח מרווח יותר מהבית. וכאן אוהלי אבלים נכנסים לתמונה.

מה צריך לעשות כדי להשיג אוהל אבלים באשקלון? מהם היתרונות של האוהל? מיד נראה.

כל היתרונות של אוהל אבלים שכדאי להכיר

אנו מכירים את השימוש באוהלים עוד מימי קדם, כאשר אברהם אירח את המלאכים שבישרו על הולדתו של יצחק. גם היום ישנם אוהלי אירוח ואוהלי אבלים, רק שהם עברו שדרוג משמעותי לאורך השנים. אוהל אבלים הוא פתרון טוב שיכול לאפשר לבני המשפחה לעבור את ימי השבעה המורכבים בשלום. אלה כמה מבין היתרונות שכדאי להכיר:

  • פתרון טוב למבקרים רבים – כאשר אדם חשוב ואהוב הולך לעולמו, בני משפחתו נאלצים להתמודד עם מבקרים רבים שבאים לנחם את המשפחה ולחלוק לו כבוד אחרון. במקום לארח את כל הבאים בבית, אפשר לערוך את השבעה באוהל מרווח וגדול, על מנת לספק מקום לכולם. כך, באוהל אחד ניתן לקיים 3 תפילות, וגם להקים פינות ישיבה ופינות ריענון הכוללות כיבוד.
  • אוהל עמיד בגשם ובחום – אוהלי האבלים עשויים מחומרים איכותיים העמידים בכל תנאי מזג האוויר. כך שגשם פתאומי לא יכול להפתיע את האורחים שלכם, וגם לא שמש חזקה ביום קיצי וחם. האוהל הוא פתרון מכסה טוב לכל דבר ועניין.
  • פרטיות לאבלים – בתוך כל ימי השבעה, זקוקים בני המשפחה מדי פעם לשקט, כדי שיוכלו לנוח בתקופה טעונה זו. היות שהאוהל "מעביר" את השבעה באופן רשמי אל החצר או המרפסת, יכולים בני המשפחה ליהנות ממעט זמן איכות עם עצמם.
  • לא רק אוהל – חברה איכותית להשכרת אוהלים מציעה לכם לא רק שירותי השכרת אוהלים, אלא גם אביזרים אחרים שאתם צריכים לקיום השבעה: שולחנות, פלטת שבת, מיחם, סידורי תפילה, כסאות אבלים או כיסאות מפלסטיק.

איך בוחרים אוהל אבלים?

ובכן, ראשית, כדאי לבדוק את החברה שמציעה לכם את האוהל. תוכלו לדבר עם נציג השירות של החברה, לראות מה הוא מציע ולהחליט אם מדובר בעסקה שאתם מעוניינים לבצע. ניתן לשאול את הנציג מאילו חומרים עשויים האוהלים, האם הם עמידים וכמה שנות ניסיון יש לחברה בתחום. כמו כן, אפשר לשאול האם מחיר השכרת האוהל כולל גם פירוק והרכבה, ותוך כמה זמן מגיעים אנשי המקצועי על מנת לבצע את העבודה. בסופו של דבר, מומלץ לחפש חברה המעניקה יחס אישי ללקוחותיה, בייחוד בתקופה מורכבת ובלתי פשוטה כמו תקופת האבל.

כמה עולה השכרת אוהל אבלים?

מחיר האוהל תלוי בגורמים רבים דוגמת גודל או החבילה שאתם בוחרים (לדוגמה, השכרת אוהל כולל פלטת שבת, מים ועוד). כך למשל, אוהל אבלים בגודל של 3X6 מטרים המיועד ל-30 איש, עשוי לעלות כ-870 שקלים ליום. אוהל בגודל של 5X10 מטרים המיועד ל-80 איש, לעומת זאת, עשוי לעלות כ-1.870 שקלים ליום. כמובן, המחירים עשויים להשתנות בהתאם לדרישות הלקוחות.

מחפשים אוהלי אבלים כדי לעבור את תקופת האבל המורכבת ולחשוב כמה שפחות על אירוח? הכירו את חברת אוהלי הפסגה. חברה מקצועית זו מציעה לכם אוהלים איכותיים לימי האבל, כולל פירוק והתקנה וחבילות שונות הכוללות את כל מה שאתם צריכים לאירוח. צרו קשר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר.

מאמרים נוספים
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
פרגולות עץ לגינה
פרגולות לגינה
פרגולות עץ לגינה הן בחירה פופולרית עבור גינות, המספקות תוספת...
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
דילוג לתוכן