לחבר הנאמן שלכם מגיע את הטוב ביותר!

לחבר הנאמן שלכם מגיע את הטוב ביותר!
קרדיט PIXABAY

לא כל אוכל מתאים עבור חיית המחמד שלכם. ישנם מאכלים שאינם מזינים ואף עלולים להזיק לחיית המחמד שלכם. כל כך הרבה חברות מייצרות ומספקות היום אוכל לבעלי חיים ומשווקות את האוכל לחנויות חיות מחמד. אך האם כל חנות מזון לבעלי חיים מספקת לבעלי החיים שלכם את כל מרכיבי המזון שהם צרכים? חנות ציפורים בראש היא חנות מזון לבעלי חיים שדואגת לבעלי החיים שלכם ויודעת גם לתת מענה כאשר חיית המחמד גילתה רגישות לאוכל.

מזון לחיות מחמד

מזון לחיות מחמד הוא אכן מזון שתכליתו מיועדת עבור בעלי חיים אותם החליטו בני האדם לאמץ אל תוך ביתם. רוב המזון לבעלי חיים מיועד בעיקרו עבור כלבים וחתולים אותם בעיקר נוהגים לאמץ ולגדל מרבית האנשים. אוכל המיועד לבעלי חיים ניתן להשיג בסופרמרקטים אך בעיקר חנות מזון לבעלי חיים היא נותנת השרות המרכזי. בדרך כלל האוכל המיוצר עבור בעלי חיים ונמכר בחנות מזון לבעלי חיים הוא תוצר לוואי של שאריות אוכל שאינו מתאים למאכל אדם. מאכל טבעי של בשר נא במיוחד לכלבים וחתולים הוא אפשרי אך מדענים מזהירים כי הוא מסוכן ולא מזין ועלול להיות מצע להרעלת מזון. אז איזה אוכל באמת יכול להתאים לחיות הבית שלכם? הנה כמה דגשים חשובים בנושא:

  • חשוב לוודא שחנות מזון לבעלי חיים מוכרת לכם אוכל איכותי המאוחסן ונשמר בצורה הטובה ביותר.
  • ישנם לא מעט חברות המייצרות מזון לבעלי חיים בכלל ובכלבים וחתולים בפרט, אך לא כל חברה המתפארת בכך באמת יכולה להגיד שהאוכל שהיא מייצרת עבור בעלי החיים הוא מזון המכיל את כל המרכיבים המזינים לחיית המחמד שלכם. לכן חשוב לשים לב שאתם קונים אוכל לחיית המחמד שלכם מחברה איכותית שאפשר לסמוך עליה.
  • כמו אצל בני האדם הרגישים למאכלים שונים, כך התבררנו בשנים האחרונות גם אצל בעלי החיים המבויתים ישנם אלה שפיתחו אלרגיה ורגישות למאכלים מסוימים. לכן חשוב לשים לב שאתם רוכשים אוכל שאינו מכיל את כל המאכלים שחיית המחמד שלכם רגישה אליה.
  • גורי חתולים וכלבים שונים בתזונתם מכלבים וחתולים בוגרים. ודאו שיש בחנות מזון לבעלי חיים את האוכל המתאים בשלב זה לכלב והחתול שלכם.
  • ישנם כלבים וחתולים שיכולים לאכול את האוכל המצוי ללא כל בעיה וקושי, אך ישנם בעלי חיים ובעיקר כלבים וחתולים שזקוקים למזון אחר ומיוחד . מזון שהוא רפואי או בעל ערך תזונתי ספציפי

יש חנויות לבעלי חיים ויש את ציפורים בראש

ישנם חנויות בעלי חיים המוכרות את האוכל המצוי במדף החנות שלהם בלי לוודא שאכן האוכל מתאים לחיית המחמד שלכם. וישנה חנות ציפורים בראש הפועלת – 15 שנים בתחום הפעלת חנויות לחיות מחמד . ועם ותק וניסיון של כל כך הרבה שנים אי אפשר להתווכח. חנות ציפורים בראש היא בית המרקחת לחיות המחמד שלכם. בין אם יש לכם כלבים וחתולים בוגרים או גורי חתולים וכלבים או שפשוט הכלב שלכם אלרגי בחנות מזון לבעלי חיים תוכלו למצוא את כל מבוקשכם לאוכל לחיית הבית שלכם תחת קורת גג אחת. האיכות הנמכרת בחנות ציפורים בראש היא ללא פשרות ומהחברות האיכותיות ביותר. חנות ציפורים בראש יודעת שכדי לדאוג לחיית הבית שלכם אתם צריכים להשקיע בטיפת תשומת לב ולקנות את האוכל הטוב המזין והבריאותי לחיית המחמד שלכם. צרו קשר דרך האתר של חנות ציפורים בראש והזמינו כבר עכשיו את האוכל המיועד לחיות המחמד שלכם.

מאמרים נוספים
עיצומה של עונת הנדידה: חילוצי שקנאים
עמותת "למען חיות הבר", הפועלת ללא מטרות רווח, הצילה בשבועות...
מעמק הירדן לבירת פולין
'צמח תערובות' מקבוצת 'צמח שאן', הציגה את סדרת 'Kennel Select',...
הדברה בירושלים
כיצד נדע מה הטיפול הנכון לכל מזיק?
לטפל נכון בהתאם לכל מזיק פשפשים, נמלים, טרמיטים, עכברים וגם חולדות...
גור שועלים ניצל בנס בנוקדים
"בזכות העירנות של אנשים הצלחנו להציל גור שועלים- למרבה הפלא...
מחקר חדש גילה - קשר מפתיע בין תופעת גירוד רהיטים- לבין מידת הקרבה הרגשית של החתולים לבעליהם
לציון יום החתול הבינלאומי 8.8- מחקר חדש שנערך על ידי...
תערוכה חדשה לכל המשפחה של מוזיאון פתח תקוה לאמנות וגן החי בפתח תקוה - 30.6-12.11.2022
תערוכה ייחודית שתפתח שבוע הבא, כחלק משיתוף פעולה ייחודי וראשון...
לרגל יום האוקיינוסים הבינלאומי שחל ב 8.6 הרבלייף העולמית הכריזה על שותפות עם 'פלסטיק בנק' במטרה לשפר את מצב האוקיינוסים בעולם
השאיפה: למנוע מלמעלה מ-180,000 ק"ג פלסטיק לזרום לאוקיינוסים עד סוף...
לחבר הנאמן שלכם מגיע את הטוב ביותר!
לא כל אוכל מתאים עבור חיית המחמד שלכם. ישנם מאכלים...
היפותרמיה בחיות מחמד
מאת ד"ר עדי איילון-גלעד וטרינרית במפעל "צמח תערובות" החורף בעיצומו, הטמפרטורות...
התחרות הבינלאומית לדייג ספורטיבי של קרפיון תמשך 125 שעות ברציפות ללא הפסקה!
 בהשתתפות 24 קבוצות מקצועיות  בחופי איגוד ערים כינרת - 9-14...
דילוג לתוכן