לרגל יום האוקיינוסים הבינלאומי שחל ב 8.6 הרבלייף העולמית הכריזה על שותפות עם 'פלסטיק בנק' במטרה לשפר את מצב האוקיינוסים בעולם

לרגל יום האוקיינוסים הבינלאומי שחל ב 8.6 הרבלייף העולמית הכריזה על שותפות עם 'פלסטיק בנק' במטרה לשפר את מצב האוקיינוסים בעולם
צילום: יחצ

השאיפה: למנוע מלמעלה מ-180,000 ק"ג פלסטיק לזרום לאוקיינוסים עד סוף שנת 2023   

 

לרגל יום האוקיינוסים העולמי שחל ב-8 ביוני 2022, חברת התזונה העולמית המובילה הרבלייף, הכריזה היום על שותפות עולמית בת שנתיים עם ארגון 'פלסטיק בנק' (Plastic Bank), מיזם חברתי שמטרתו לעצור את זרימת הפלסטיק לאוקיינוסים. באמצעות שותפות זו, הרבלייף שואפת למנוע מלמעלה מ-180,000 ק"ג פלסטיק מלזרום לאוקיינוסים עד סוף שנת 2023.

בנוסף, יספקו הזדמנות כלכלית לחברי קהילת פלסטיק בנק באינדונזיה, המוסרים פסולת פלסטיק לסניפי איסוף מקומיים וממירים אותה בתועלות משפרות חיים.

השותפות החדשה תורמת למטרת חברת הרבלייף: לייצר 50 מיליון השפעות חיוביות שמזינות אנשים ואת כדור הארץ עד ליובל ה-50 של החברה ב-2030.

פלסטיק מכסה כ-40 אחוזים משטח האוקיינוסים ​​העולמי וגורם לנזק כלכלי המוערך ב-13 מיליארד דולר למערכות אקולוגיות ימיות, לפי נתוני התוכנית הסביבתית של האו"ם.

 

ארין ריצ'רדס-קונקל, מנהלת בכירה לשותפויות אסטרטגיות ואחריות תאגידית בהרבלייף אמרה: "בריאותו של כוכב-הלכת שלנו משפיעה על בריאותם של אנשים. השותפות עם פלסטיק בנק תסייע בשיפור מצב האוקיינוסים בעולם תוך יצירת הזדמנות פיננסית שתעודד אנשים להצטרף למאמץ זה".

 

לדברי דיוויד כץ, מייסד ומנכ"ל 'פלסטיק בנק': "אנחנו משבחים את הרבלייף על בחירתה לעמוד בצד הנכון של ההיסטוריה, ועל הסיוע שהיא מספקת כדי להציל את האוקיינוסים ​​מפלסטיק. ארגוןOcean Stewardship  יוצר הזדמנויות לקידום סוציו-אקונומי של קהילות הפועלות לאיסוף פלסטיק בכל רחבי העולם, באמצעות יצירת מקורות הכנסה בטוחים, מאובטחים וניתנים למעקב עבור חברי קהילת האיסוף שלנו, יחד נוכל להעצים אותם כדי לעצור את זרימת הפלסטיק לאוקיינוסים ​​ולנצח את העוני."

 

לאחרונה הכריזה הרבלייף על יעדיה להפחתת שימוש בפלסטיק והגדלת שימוש בחומרים ממוחזרים דוגמת שרף ממוחזר, באמצעות הפחתת כמות האריזות הגלובלית של מוצרי התזונה.

השותפות החדשה מהווה נדבך נוסף לתוכניות המחזור של הרבלייף, שמפעילה יוזמות מחזור מקומיות בלמעלה מ-12 שווקים ברחבי העולם כדי לעודד מחזור של אריזות מוצרי החברה ולהדריך לקוחות על מחזור וצמצום פסולת. לדוגמא: שותפות בפיליפינים שהופכת מכלי מוצרים ובקבוקים משומשים לחומרי בנייה ירוקים.

צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ

הרבלייף  היא חברה גלובלית המשווקת מוצרי תזונה משני חיים והזדמנות עסקית עבור החברים העצמאיים שלה משנת 1980. החברה מציעה מוצרים מבוססי מדע שנמכרים בלמעלה מ-95 מדינות על ידי יזמים המספקים הדרכה אחד-על-אחד וקהילה תומכת שמעניקה ללקוחותיה השראה לאמץ אורח חיים בריא ופעיל יותר. באמצעות מחוייבות החברה להזין אנשים, קהילות ואת כדור הארץ, הרבלייף מחויבת ליצירת 50 מיליון השפעות חיוביות – מעשים מוחשיים שיוצרים טוב – עד שנת 2030, יובל ה-50 של החברה.

Plastic Bankמיזם 'פלסטיק בנק' מעצים את פעילי ארגוןOcean Stewards  כדי לעצור את זרימת הפלסטיק לאוקיינוסים. קהילות איסוף הפלסטיק שלהם ממירות פלסטיק בתועלות משפרות חיים. החומר שנאסף מעובד לחומר גלם המיועד לשימוש חוזר במוצרים ובאריזות.

מאמרים נוספים
המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים בערב יום הזיכרון ברחבי הארץ, ובקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם
בצל מלחמת חרבות ברזל, יתקיים בערב יום הזיכרון הקרוב המרוץ...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מנכ"ל משרד ההגנה הגרמני, בנדיקט צימר הגיע לביקור עבודה בישראל כאורחו של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר
המנכ"לים דנו בתמונת המצב האסטרטגית האזורית ובשיתוף הפעולה הביטחוני בין...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
שיפור תנאי שכר, מודל העסקה חדשני ועידוד קליטת עובדים חדשים: משרד הביטחון, צה״ל, משרד האוצר וההסתדרות חתמו על הסכם העסקה חדש לאזרחים עובדי צה״ל
על ההסכם חתמו היום (ג') במשותף שר הביטחון, יואב גלנט,...
כנס החירום של ענף השיפוצים: מנכ"ל רשות האוכלוסין, אייל סיסו: "אפעל לקדם פיילוט להכנסת עובדים פלסטינים לאחר בידוק קפדני"
אתמול (א'), התאחדות קבלני השיפוצים ערכה "כנס חירום להצלת ענף...
"הנשכחות שאי אפשר לשכוח" מכון משואה - עצרת ממלכתית לפתיחת אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה
עצרת הזיכרון הממלכתית לשואה ולגבורה שתיערך באמפיתיאטרון של מכון משואה,...
שגריר גרמניה בישראל מבקר את צייס ואת פארק הייטק צפון במסגרת "יום הייטק"
השגריר נפגש עם בכירי הנהלת חברת ZEISS הגרמנית, היושבת בפארק...
דילוג לתוכן