מגוון שירותי דפוס לקידום העסק

מגוון שירותי דפוס לקידום העסק

אחד מתחומי הפעילות החשובים ביותר של כל עסק הוא קידום המודעות למותג. גם אם אנו מציעים את המוצר המושלם, עם יתרונות בולטים בשוק, אם לא נצליח להחדיר אותו למודעות הצרכן, לא יהיה באפשרותנו לבנות לעצמנו קהל לקוחות יציב. לכן, עסקים רבים פועלים במגוון אפיקים כדי לשמור את שם העסק בתודעת הציבור. כחלק מהמאמצים הללו, חשוב שיעמוד לרשותנו בית דפוס אמין ומקצועי.

תהליך מיתוג מורכב מהיבטים רבים. לרוב, הכול מתחיל בעבודה עם מעצבים גרפיים המתמחים בבניית קונספט. לאחר עיצוב הלוגו ובניית אסתטיקת מותג עקבית לכל הפלטפורמות שלך, השלב הבא יהיה להתחיל לשלב את הגרפיקות שלך בכל מקום בו העסק שלך פועל. בין אם מדובר בפלטפורמות הדיגיטליות שלך, על שלטי חוצות או על גבי ניירת משרדית, כשהלוגו של העסק מלווה כל מדיה, העסק שלך מגלה את פניו בכל מקום. דפוס צילום ראשון מציע לך מגוון מוצרים איכותיים למיתוג העסק שלך. מניירות מכתבים ממותגים ועד מדבקות לעסק ושלל מוצרי קידום מכירות יש לך את המענה השלם דרך חברה מקצועית ואמינה.

מוצרי קד"מ מקוריים בהתאמה אישית

דרך נהדרת לקדם את העסק הוא על ידי מתנות ממותגות ללקוחות. בחגים, במעמד רכישת שירותים חדשים ובאירועים מיוחדים אחרים, ניתן לחלק ללקוחות שלנו שי צנוע הנושא את שם העסק ואת פרטי ההתקשרות. ככל שנבחר במתנה שימושית ואטרקטיבית, כך קיים סיכוי סביר יותר שייעשה בה שימוש תכוף. כששם העסק שלך נמצא בסביבת הלקוח לעתים קרובות, אנו נשמרים בתודעה שלו ויוצרים סבירות גבוהה כי יחזור אלינו לשירותים נוספים. ניתן כיום למתג מגוון רחב של מוצרים – מספלים וחולצות ועד להגדות של פסח ממותגות לכבוד החג. 

בכל מוצר ומוצר, אנו משקיעים מחשבה רבה כדי לשפר את פוטנציאל הקידום שלהם. כך למשל, ניתן להזמין דרכנו כרטיסי ביקור מגנטים שניתן לתלות על המקרר. כך, במקום שפרטי ההתקשרות עם העסק שלך ייקברו בתחתית הארנק או יישכחו באיזו פינה, הם נמצאים תמיד מול עיניו של הלקוח.

נשמח לסייע לך לשמור על העסק רלוונטי

דפוס צילום ראשון מעמיד לרשותך מעל 25 שנות ניסיון וטכנולוגיות הדפסה מתקדמות וישמח לייעד עבורך את המוצרים היעילים ביותר למתנות שלך. בין אם נדרשות לך מתנות לילדים עם מיתוג ייעודי או פנקסי קבלות וצ'קים עבור העסק שלך, כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו בטלפון 052-8584440 ולבצע הזמנה במהירות וביעילות.

מאמרים נוספים
תשתיות תקשורת לעסקים
תשתיות תקשורת לעסקים
על מנת להעביר נתונים בערוצים טכנולוגיים חדישים, אנו מסתמכים על...
מנכ"ל משרד ההגנה הגרמני, בנדיקט צימר הגיע לביקור עבודה בישראל כאורחו של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר
המנכ"לים דנו בתמונת המצב האסטרטגית האזורית ובשיתוף הפעולה הביטחוני בין...
שיפור תנאי שכר, מודל העסקה חדשני ועידוד קליטת עובדים חדשים: משרד הביטחון, צה״ל, משרד האוצר וההסתדרות חתמו על הסכם העסקה חדש לאזרחים עובדי צה״ל
על ההסכם חתמו היום (ג') במשותף שר הביטחון, יואב גלנט,...
כנס החירום של ענף השיפוצים: מנכ"ל רשות האוכלוסין, אייל סיסו: "אפעל לקדם פיילוט להכנסת עובדים פלסטינים לאחר בידוק קפדני"
אתמול (א'), התאחדות קבלני השיפוצים ערכה "כנס חירום להצלת ענף...
שגריר גרמניה בישראל מבקר את צייס ואת פארק הייטק צפון במסגרת "יום הייטק"
השגריר נפגש עם בכירי הנהלת חברת ZEISS הגרמנית, היושבת בפארק...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
יועץ פיננסי אישי
אומרים שהכסף הוא אמצעי ולא מטרה. הדבר בהחלט נכון. כאשר...
המלחמה על ההסברה: מדרום אמריקה באהבה
משלחת מנהיגים מאמריקה הלטינית הגיעו לביקור סולידריות ביישובי העוטף הביקור -...
קוראי המגזין היוקרתי ״Business Traveller״ קבעו כי רשת מלונות ליאונרדו מבית פתאל היא אחת מבין שתי הרשתות האיכותיות והמועדפות עליהם בנסיעות עסקיות בגרמניה ובכל אירופה
קוראי המגזין היוקרתי ״Business Traveller״ בשפה הגרמנית המיועדת לנוסעים עסקיים,...
מפגש היסטורי באמירויות: הרב שרקי ובכירים מוסלמים בונים גשר בין היהדות והאיסלם
הרב אורי שרקי הוזמן לביקור באמירויות בעקבות האיגרת ההלכתית ששלח...
דילוג לתוכן