מהלך תקדימי ראשון מסוגו בישראל: מותג האופנה לי קופר מאחד חמישה שחקני כדורגל מקבוצות יריבות כפרזנטורים לקיץ 2025 ויעלה בקמפיין בהשקעה של 1.2 מיליון ש"ח

מהלך תקדימי ראשון מסוגו בישראל: מותג האופנה לי קופר מאחד חמישה שחקני כדורגל מקבוצות יריבות כפרזנטורים לקיץ 2025 ויעלה בקמפיין בהשקעה של 1.2 מיליון ש"ח
צילום שי תמיר נבחרת כוכבי הכדורגל של לי קופר וסנה סוקול

חמישה כוכבי כדורגל מקבוצות שונות יככבו בקמפיין אופנה אחד:  רוי רביבו – ממכבי ת״א, אמיר גנח – מהפועל ב"ש, רן בנימין – מהפועל ת״א, שון גולדברג – ממכבי חיפה, וירין לוי – מבית״ר ירושלים

ירין לוי ללי קופר, צילום שי תמיר

 מותג האופנה האורבני לי קופר יוצא במהלך תקשורתי חדשני וראשון מסוגו בישראל,  ומאחד חמישה כוכבים צעירים ומבטיחים מעולם הכדורגל הישראלי, כפרזנטורים לקמפיין קיץ 2025.

הכוכבים שנבחרו להשתתף בקמפיין לי קופר: רוי רביבו – ממכבי ת״א, אמיר גנח – מהפועל ב"ש, רן בנימין – מהפועל ת״א, שון גולדברג – ממכבי חיפה, וירין לוי – מבית״ר ירושלים.

אמיר גנאח ללי קופר צילום שי תמיר

חמשת השחקנים מגיעים כל אחד מרקע שונה ומקבוצות יריבות, אך נפגשים על סט הצילומים תחת אותה כותרת:   – UNITED BY DENIMאופנה מחברת ולא מפלגת. לצד נבחרת הכדורגלנים תככב גם סנה סוקול רקדנית וכוכבת "רוקדים עם כוכבים".

הקמפיין החדש, ששם דגש על צעירים, חדשנות ואחדות, מהווה ציון דרך משמעותי בפרסום המקומי, כשמותג אופנה בוחר לפרוץ את גבולות התחרות הספורטיבית ולחבר שחקנים ממועדונים שונים למסר משותף של סגנון, נוכחות וחזון ישראלי חדש.

צילום שי תמיר שון גולדברג ללי קופר

גנית אלון, סמנכ״לית השיווק של לי קופר מסרה: ״החלטנו לאחד כוחות עם חמישה מהשמות הכי חמים בכדורגל הישראלי, וליצור קולקציה שמדברת לכולם בגובה העיניים. זה לא עוד קמפיין אופנה, זו אמירה – עם כל ההבדלים בינינו, אפשר וצריך להתאחד סביב סגנון, ערכים, ואהבת הארץ״.

רוי רביבו ללי קופר צילום שי תמיר

הקמפיין צפוי לעלות בשבוע הקרוב בהשקעה של 1.2 מיליון ₪, בכל נקודות המכירה ובערוצי הדיגיטל, ערוצי הספורט, שלטי חוצות וברשתות החברתיות.

מותג האופנה הבריטי לי קופר נמצא  בבעלות קבוצת בריל, המותג מפעיל בישראל רשת חנויות המונה  44 סניפים ברחבי הארץ.

רן בנימין ללי קופר צילום שי תמיר
מאמרים נוספים
השקת שמן לשיער לרגל 60 שנה לקרסטס ELIXIR ULTIME
לכבוד יום איכות הסביבה הבינלאומי:
'מהפכת הריפיל' (אריזות מילוי) כבר כאן, והפעם עם יתרון כפול:...
ספרים שממשיכים לחיות: פרויקט איסוף ספרים בשיתוף עמותת שק''ל ופתחון לב
לקראת שבוע הספר בישראל, יוצא לדרך פרויקט איסוף ספרים יד...
מותג האופנה לי קופר חושף קולקציית חליפות לגברים לקיץ 2025: הסטייל המדויק לעונת הפרומים, החתונות והאירועים
עונת הקיץ נפתחת בקצב מסיבות הפרום, החתונות והאירועים ולי קופר,...
לא נופלים בפח: כך תשמרו על עצמכם מכל סוגי ההונאות
מדי שבוע נעקצים אזרחים ותיקים – ברחוב, בטלפון ואפילו בביתם....
בכירי "מאסטר שף" ארחו חיילים בודדים לארוחת שבועות חגיגית
לרגל חג השבועות, המותג הקולינרי "מאסטר שף", מבית שסטוביץ, ערך...
קשיחות, קיימות וחדשנות: השעון הממוחזר של G-SHOCK שמכבד את הסביבה
מותג העל היפני G-SHOCK מבית ,CASIO הידוע ברחבי העולם בשעוניו...
חזיה במידה הנכונה: כך תמצאי את ההתאמה המושלמת לגוף
נוחות, ביטחון ובריאות - שלושה דברים שיכולים להשתפר פלאים ברגע...
מערכות שיגור אוטומטיות, ניתוח וידאו מבוסס בינה מלאכותית ופלטפורמות הגנה מפני התקפות סייבר: משרד הביטחון מציג טכנולוגיות הגנה ישראליות פורצות דרך בתערוכת ‘DSEI יפן 2025’
האגף לייצוא ביטחוני (סיבט) והמנהל למחקר ולפיתוח אמצעי לחימה ותשתית...
לבן על הרגליים: הנעליים שיתאימו לחג – וישמשו אותך כל הקיץ
רשת הלב הכחול, המתמחה בהנעלה נוחה, בריאה ואופנתית לנשים, מציגה...
קיץ בריא ובטוח: כך תיהנו מהים והבריכה בלי לסכן את הבריאות
עם פתיחת עונת הרחצה, החופים והבריכות מתמלאים באנשים המחפשים מפלט...
דילוג לתוכן