מה זו הלוואה לעסקים בערבות המדינה?

מה זו הלוואה לעסקים בערבות המדינה?
קרדיט pixabay

עסקים קטנים ומתחילים ואף בינוניים מתקשים לסיים את החודש בהצלחה עקב ההוצאות המרובות שיש בעסק. הדרך היחידה לעמוד בהוצאות אלה היא באמצעות הלוואות לעסקים. אחת ההלוואות המשתלמות ביותר לעסקים הקטנים והבינוניים היא הלוואה בערבות המדינה. בהלוואה זאת העסקים מקבלים את הריבית הנמוכה ביותר ופריסת התשלומים משתלמת עד מאוד ממש בדומה לבנק, כך שניתן לעמוד בתשלומי ההחזר מדי חודש ללא כל בעיה.

מהי הלוואה לעסקים בערבות המדינה?

הלוואה לעסקים בערבות המדינה היא הלוואה אשר ניתנת לעסקים קטנים ובינוניים אשר מתקשים לעמוד בהוצאות העסק. הלוואה זאת ניתנת בתנאים גמישים אשר מותאמים לבעל העסק ובריבית נמוכה בדומה לבנק. מדובר על הלוואה שעוזרת רבות לעסקים קטנים ובינוניים לעומת ההלוואות האחרות הקיימות בשוק. בנוסף הקרן בערבות המדינה מעניקה לעסקים רבים מעבר להלוואות גם ייעוץ לעסק אשר מסובסד מטעם המדינה וכן קורסים שונים להתפתחות וגדילת העסק.

למי מתאימה הלוואה לעסקים בערבות המדינה?

הלוואה לעסקים בערבות המדינה מתאימה לרוב לעסקים קטנים ובינוניים אשר זקוקים לכסף נזיל על מנת לשרוד בשוק. הלוואה זאת הינה אחת ההלוואות הטובות ביותר עבור עסקים אלה מבין הלוואות לעסקים אחרות הקיימות בשוק. הודות להלוואה זאת ניתן לקבל את החמצן שהעסק צריך ולהתמקד בעבודה במקום להיות בדאגות ובלחצים היכן להשיג כסף לכך.

האם כל העסקים זכאים לקבל הלוואה בערבות המדינה?

לא כל העסקים זכאים לקבל הלוואה בערבות המדינה אך הם זכאים להגיש בקשה לקבלת הלוואה בערבות המדינה, במידה והם עסקים קטנים או בינוניים. ההחלטה לגבי קבלת ההלוואה היא של הקרן בערבות המדינה בשיתוף עם הבנק. רק עסקים אשר יכולים לעמוד בתשלומי ההחזר בהתאם להון ברשותם יהיו זכאים להלוואה. במידה והעסק לא זכאי הוא יכול לבקש הלוואות לעסקים דרך הבנק או חברות חוץ בנקאיות.

איך מגישים בקשה לקבלת הלוואה בערבות המדינה?

כדי להגיד בקשה להלוואה בערבות המדינה, יש צורך למלא טופס בקשת הלוואה ולצרף את המסמכים המתאימים בהתאם למה שכתוב בטופס. לאחר מילוי הטופס וצירוף הטפסים המתאימים תועבר הבקשה אל הבנק ואז ידונו בבקשה זאת אם להעניק הלוואה לעסק או לא. לאחר קבלת ההחלטה מקבל העסק תשובה אם הוא זכאי להלוואה או לא. במידה ולא הוא רשאי לפנות לחברות אחרות לבקש הלוואות לעסקים, בין אם זה חברות האשראי, חברות פיננסיות שונות או חברות הביטוח.

חשיבות הלוואה בערבות המדינה לעסקים

באמצעות הלוואה בערבות המדינה ניתן ליהנות מיתרונות רבים שבהלוואות לעסקים אחרות לא ניתן. ראשית, ניתן לפרוס את תשלומי ההלוואה לתקופה ארוכה של עד חמש שנים ממש בדומה לבנק. שנית, תשלומי ההחזר הינם נוחים וגמישים וכל עסק יכול לעמוד בהם ללא כל בעיה. שלישית, הריבית של ההלוואה היא נמוכה ביותר בדומה לבנק, הריבית נעה סביב 2.5-3.5% בהתאם להכנסות וגודל העסק. רביעית, ההלוואה לא מגדילה את אולביגו של העסק. חמישית, במקום לשעבד ביטחונות כפי שנהוג בבנק בהלוואה בערבות המדינה אין צורך בכך.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

מאמרים נוספים
בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל מוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות השבת של ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל על תוויות הבירה יתנוססו איוריו של אור יוגב
כבכל שנה, בירה מלכה מוציאה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות בשיתוף...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
תשתיות תקשורת לעסקים
תשתיות תקשורת לעסקים
על מנת להעביר נתונים בערוצים טכנולוגיים חדישים, אנו מסתמכים על...
מנכ"ל משרד ההגנה הגרמני, בנדיקט צימר הגיע לביקור עבודה בישראל כאורחו של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר
המנכ"לים דנו בתמונת המצב האסטרטגית האזורית ובשיתוף הפעולה הביטחוני בין...
שיפור תנאי שכר, מודל העסקה חדשני ועידוד קליטת עובדים חדשים: משרד הביטחון, צה״ל, משרד האוצר וההסתדרות חתמו על הסכם העסקה חדש לאזרחים עובדי צה״ל
על ההסכם חתמו היום (ג') במשותף שר הביטחון, יואב גלנט,...
כנס החירום של ענף השיפוצים: מנכ"ל רשות האוכלוסין, אייל סיסו: "אפעל לקדם פיילוט להכנסת עובדים פלסטינים לאחר בידוק קפדני"
אתמול (א'), התאחדות קבלני השיפוצים ערכה "כנס חירום להצלת ענף...
שגריר גרמניה בישראל מבקר את צייס ואת פארק הייטק צפון במסגרת "יום הייטק"
השגריר נפגש עם בכירי הנהלת חברת ZEISS הגרמנית, היושבת בפארק...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
יועץ פיננסי אישי
אומרים שהכסף הוא אמצעי ולא מטרה. הדבר בהחלט נכון. כאשר...
המלחמה על ההסברה: מדרום אמריקה באהבה
משלחת מנהיגים מאמריקה הלטינית הגיעו לביקור סולידריות ביישובי העוטף הביקור -...
דילוג לתוכן