מסעדת BBB הכשרה בקריית גת משיקה תפריט כשר, מגוון ועשיר לחורף 2022

מסעדת BBB הכשרה בקריית גת  משיקה תפריט כשר,  מגוון ועשיר לחורף 2022
צילום: אסף לוי

מסעדת  BBB הכשרה, בקריית גת,  משיקה בימים אלה תפריט מגוון ועשיר לחורף 2022, המציע לקהל שומר הכשרות, בשר חלק, טרי ואיכותי, טחון במקום, בטיב ובאיכות מהגבוהים ביותר.

התפריט החדש, המוגש במסעדת BBB קריית גת,  זהה לתפריט המוגש בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ עם שינויים המתבקשים מעצם היותה מסעדה כשרה.

צוות הקולינריה של הרשת מפתח מדי עונה תפריטים חדשים ומנות מובחרות העשויות מחומרי גלם איכותיים ומותאמות לחיך הישראלי. התפריט הינו עשיר ופונה לקהלי יעד מגוונים כמו ילדים, קרניבורים, טבעונים וצמחונים. כמו כן, ניתן למצוא בתפריט מבחר רב של מנות פתיחה, עיקריות, ספיישלים, עסקיות, מנות ילדים, קינוחים והמבורגרים קלאסיים ומיוחדים העשויים מ-100% בשר טרי הנטחן מידי בוקר במקום לצד  מגוון מנות נוספות:

המבורגרים קלאסיים העשויים מ-100% בשר טרי הנטחן מידי בוקר במקום לצד מנות ראשונות, בהן פרנה בתנור לבנים (16 ₪), לחמעג'ון (49 ₪), סינייה (49 ₪), מנות עיקריות, כמו אסאדו צ'ימיצ'ורי (79 ₪), לטינו בורגר (75 ₪), קרנאץ' בורגר (59 ₪) ומגוון מנות של בוריטו כמו: טורטייה אנטריקוט (71 ₪, מוגשת עם תוספת לבחירה), טורטייה אסאדו מפורק– טורטייה מגולגלת עם אסאדו בקר מפורק במרינדה של צ'יפוטלה (71 ₪, מוגשת עם תוספת צד לבחירה), ואחרות.

בתפריט קיימות אף מנות לצמחוניים וטבעוניים, כמו נקניקיית ביונד בחלה– עם איולי חרדל טבעוני, סרירצ'ה ובצל קריספי (59 ₪ מוגש עם תוספת בצד), המבורגר ביונד בורגר (68 ₪), טבע בורגר– קציצה עסיסית של סלק וקינואה, המוגשת בלחמנייה כפרית (55 ₪) ואחרות.

כמו כן מציעה המסעדה מגוון רחב של סלטים כמו סלט שורשים מסולסלים (36 ₪), סלט ירקות גלילי (42 ₪) וסלט עוף מזרח מערב (59 ₪ ניתן להזמין את הסלט ללא עוף).

בנוסף, מציעה המסעדה תפריט אירועים מיוחד (וכשר) למסיבות ימי הולדת, בת/ בר מצווה ולמגוון אירועים משפחתיים ועסקיים שונים, מותאמים לכל הגילאים.

מסעדת BBB קריית גת ממוקמת במרכז ביג, דרך הדרום 3, באזור התעשייה. בשעות היום משמשת המסעדה כמקום לארוחת צהריים במחיר סביר ושווה לכל נפש. בשעות הערב לובשת המסעדה אווירה  לבילוי אופנתי, הכולל גם בר אלכוהול עשיר המציע קוקטיילים מגוונים ומרעננים. כמו כן, ניתן לצפות על גבי מסכים במופעי מוסיקה מרחבי העולם, משחקי כדורגל, כדורסל ועוד.

מסעדת BBB קרית גת נפתחת בימים א'- ה' בשעה 11:30 ונסגרת בחצות, ביום שישי המקום נפתח ב 11:30 עד שעה 14:00 ובשבת נפתחת המסעדה שעה לאחר צאת השבת ופועלת עד חצות. כמו כן למקום שירות משלוחים ואיסוף עצמי.

צילום: גיל אבירם
צילום: גיל אבירם
צילום: גיל אבירם
מאמרים נוספים
עובדי מחוז צפון בכללית התנדבו בשלל פעילויות ביום המעשים הטובים שצויין ברחבי המחוז
גם השנה עובדי מחוז צפון בכללית יצאו להתנדב במסגרת יום...
סוד הצלחתן של "המושכות בחוטים" יוצאות עיראק בכנס מיוחד ליום האישה במרכז מורשת יהדות בבל
חמש נשים מתחומים שונים, שגדלו בבתים עיראקיים התכנסו יחד בפאנל...
סיוע מלחמתי - עמותת איכות בשיקום פותחת קבוצת תמיכה ברוסית לבני משפחה של ניצולי המסיבות, משפחות מפונים והורי חיילים שחווים קושי נפשי בשל התקופה
הטבח בשבעה באוקטובר הוביל לערעור של קהילות שלמות, ביניהם בני...
השיר שהפך לקול נבואי בעקבות טרגדיה
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
חבילות נופש זולות
מאי תור - טיסות למשחקי כדורגל וחבילות נופש זולות
חבילות נופש זולות חבילות נופש זולות נמצאות במוקד החיפוש של אנשים...
המלחמה על ההסברה: מדרום אמריקה באהבה
משלחת מנהיגים מאמריקה הלטינית הגיעו לביקור סולידריות ביישובי העוטף הביקור -...
על רקע המלחמה והמצב הביטחוני: הקרן לידידות תציב 123 מיגוניות בתחנות הסעה ביישובי קו העימות
הצבת המיגוניות שתצא לפועל במהלך החודשים הקרובים, תביא לכיסוי של...
בעמותת החסד סל"ע דואגים שגם בימי המלחמה תהייה לכל ילד תחפושת ומשלוחי מנות יינתנו בעין יפה
ציון גבאי יו"ר ומייסד העמותה:" כבכל שנה גם השנה על...
חוגגים יום הולדת 339 לבאך ברחבי ישראל
ישראל מצטרפת לשלל אירועים בערים המרכזיות ברחבי העולם עם "פסטיבל...
נצמדים לזכרונות: Epson EcoTank L8160 מספקת תמונות A4 ב-6 צבעים בעלויות הדפסה אולטרה נמוכות
המדפסת, המיועדת לשוחרי האמנות הביתיים ולמי שחשוב לשמר את הזכרונות...
דילוג לתוכן