מעשירים ומשפרים את הזוגיות

מעשירים ומשפרים את הזוגיות

לאחר תקופת זמן ממושכת בתוך קשר זוגי, רבים עשויים להתחיל לקחת את הזוגיות כמובן מאליו. לעיתים, נקודת זמן זו מהווה את השלב בו הזוגיות מתחילה לעלות על שרטון. אחד מבני הזוג עלול להיסגר בתוך עצמו לא לחלוק את רגשותיו ולשקוע בקשיים. זאת בזמן שבת הזוג לא מבינה מדוע הוא נסגר בפניה ולא מפגין חיבה. הריבים מתגברים ונראה שהמצב נעשה חמור יותר מיום ליום. רגע לפני שאתם מתייאשים, תוכלו לנסות מגוון דרכים ביחד ולחוד שנועדו להחזיר את הניצוץ לזוגיות ולשמור על מערכת היחסים היפה שבניתם לאורך זמן.

זוגיות הינו קשר שניתן לחזק ולשפר

האתגרים בזוגיות הם רבים. ישנם זוגות שסובלים מריבים מרובים ללא מוצא עקב נושאים שונים וישנם אחרים אשר מרגישים כי הם איבדו את התשוקה אחד כלפי השנייה. חשוב לזכור, שהדבר טבעי וזה בסדר כל עוד אנחנו מתמודדים עם המצב כמיטב יכולתנו. בסופו של דבר, שיקומה של מערכת היחסים תוכל להתבצע על ידי קבלת הכלים המתאימים מאנשים שמקדישים את חייהם לחקר ולעזרה לזוגות. תוכלו להגיע להרצאה על זוגיות או לאירועים אחרים המתמקדים באתגרים שאתם חווים.

מה עושים כאשר הזוגיות עולה על שרטון?

במידה ואתם מרגישים כלואים בתוך הזוגיות ואין מוצא, ניסיתם כבר להגיע לסדנאות, הרצאות, קראתם מדריכים והתייעצתם עם הקרובים אליכם אך הריבים ממשיכים ואתם לא מוכנים לוותר על הדבר היפה שבניתם בגלל משבר בזוגיות, יש באפשרותכם להתמודד עם האתגרים בעזרת סיוע ממוקד מיועצת זוגית. אנשי מקצוע מנוסים אלו, יכולים לסייע הודות לנקודת המבט הרחבה, הידע והכלים שעומדים לרשותם.

לומדים לשפר כל אחד את עצמו

חלק מהעבודה על מערכת היחסים תכלול התמודדות של כל אחד עם עצמו בתוך הזוגיות. כך, בעזרת סדנת העצמה ניתן יהיה להתחיל לבצע עבודה ולהתקדם. זו תהיה ללא ספק דרך הזהב אשר תוביל אתכם אל עבר זוגיות בריאה ומכבדת יותר.

בוחרים בגורם המסייע הנכון

חשוב מאוד יהיה לבחור בגורם המקצועי המתאים לכם, על כן מומלץ להגיע להרצאה או פגישת ייעוץ ראשונית עם סוניה יפעת יובל, וללמוד עוד על פעילותה בתור מרצה ומנחת סדנאות להעצמה זוגית ואישית אשר עוסקת בייעוץ אישי וזוגי לזוגות במצבים או משברים שונים. אתם מוזמנים ליצור קשר במספר 052-5533233.

מאמרים נוספים
ילדים חוקרים חרקים
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
עדשות מגע מולטיפוקל
עדשות מגע מולטיפוקל: שקיפות ונוחות - הבחירה הנכונה
אם יש לכם עדשות מגע והגעתם לגיל 40, יתכן שתרגישו...
חופשה מעניינת מתחילה בטעם טוב
אם אתם מחפשים חופשה מעניינת עם פעילות שמתאימה לכל המשפחה...
הרשו לעצמכם את התרופות הטובות ביותר במחיר זול יותר
אין היום מחלוקת על כך שהתרופות שמיועדות לשיפור התפקוד המיני...
איך תוכלו להפיק את המרב מהזמן שלכם בדירות הדיסקרטיות?
לקחת הפסקה מהמונוטוניות של חיי היומיום כדי ליהנות לזמן מה...
המדריך לפתרונות אוורור תעשייתיים : מפוח תעשייתי
מחפשים מידע על מפוח תעשייתי לקראת החלפת מפוח קיים או...
עורך דין קניית דירה מקבלן
עורך דין קניית דירה מקבלן - ייעוץ משפטי מקצועי לרכישת דירה
קניית דירה ממילא היא תהליך הדורש את המעורבות של כמה...
כך תמצאו עו"ד מומחה בנושא גירושין
משפחה היא המסגרת הבטוחה והקרובה ביותר שישנה לאדם. לכן, נראה...
יופי של עשייה חברתית וסביבתית: מאות מנהלי ועובדי לוריאל בישראל יצאו להתנדב למען הקהילה והסביבה, במסגרת "יום האזרחות הטובה" אותו מקיימת החברה זו השנה ה-14
השנה עובדי לוריאל התנדבו ב – 9 מוקדים שונים ברחבי...
בכל הטרדה מינית חייבים להיעזר בעורך דין
נושא ההטרדות המיניות הוא כבר מזמן נושא שכולם מודעים לו...
דילוג לתוכן