מתי כדי לעשות מחזור משכנתא

מתי כדי לעשות מחזור משכנתא

השנים עוברות ואת מתקדמים בחיים, כבר מרוויחים יותר כסף והחגורה שהידקתם משתחררת קצת וטוב לכם יותר. השאלה היא מה עושים כעת עם הכסף שהצלחתם לחסוך ומחכה לכם כעודף? האם לחסוך עוד או להוציא על צריכה, או שאפשר לנסות להקטין את מספר שנות ההחזר של המשכנתא ולהחזיר כמה שיותר עכשיו כדי להקטין אותה ואת התשלומים שלכם? כמובן שזה נתון לשיקולכם אבל כדאי מאוד לזכור שיש לכם אפשרות לעשות מחזור משכנתא ולשלם פחות בשנים הבאות.

מי מרוויח ממחזור משכנתאות?

מחזור משכנתאות הוא פשוט לקחת את המשכנתא שקיבלתם לפני שנים, לפתוח אותה מחדש ולהתאים לעצמכם מסלולי החזר נוחים יותר שמתאימים ליכולת שלכם היום, כאשר אתם יכולים גם להחזיר חלק מהכסף בסכום גדול אם אכן חסכתם ויש לכם, אבל לא רק. מחזור משכנתא הוא זכות ששמורה לכל אחד ובמיוחד מי שנטל אותה לפני שנים רבות והחיים שלו השתנו בגלל הנסיבות הטבעיות.

כל אחד רוצה בוודאי את ההתאמה הנכונה ביותר ליכולותיו הכספיות הנכונות ליום זה. זה עוד יותר נכון גם למי שלא חסך כסף וגם למי שמצבו לא השתפר אלא להפך אפילו, נהיה גרוע יותר. על אחת כמה וכמה שלהם חשוב יותר לעשות מחזור משכנתא. בעזרת יועץ המשכנתאות עדי יאנצ'ר מאלפא משכנתאות תוכלו לשפר את מצבכם ולהתאים את המשכנתא לאורח החיים שלכם כיום.

מי עוזר לכם בכך?

אם לקחתם את המשכנתא שלכם לבד ועברתם הכלל ללא ייעוץ משכנתא, מומלץ מאוד לקחת אותה אחת לכמה שנים למומחים בנושא זה כדי שיוכלו לבדוק כמה כסף תוכלו לחסוך במחזור. עדי יאנצ'ר מאלפא משכנתאות מכיר סיפורים רבים של חיסכון משמעותי בעלויות של משכנתאות ישנות שכדאי היה למחזר מזמן. כעת, הוא מסייע לכל מי שנמצא במצב טוב יחסית או מתקשה בהחזרים כדי שיוכלו לשלם את ההחזר שנוח להם. על הדרך הוא גם מצליח לחסוך לכם את העלויות הנוספות בעתיד בהתאמה נכונה יותר של מסלולי החזר שתרצו לשלם. זה בדיוק מה שעוזר לעבור את התקופה של התשלומים.

לתקן בדיעבד את המשכנתא

לפני שנים רבות לא היה כלל מקצוע כזה כמו ייעוץ משכנתא, ולכן אנשים רבים לא ידעו כלל שיש מסלולים טובים יותר ללקיחת משכנתא שהם יכולים ליהנות מהם. כך, רבים הפסידו למעשה בעסקה הזאת והבנקים הרוויחו תמיד, ולכן ברגע שהתאפשרה הדרך של מחזור משכנתא, הבינו בדיוק כמה הם יכולים להרוויח מהקטנת הסכומים משמעותית לעתיד. זהו תיקון שכמעט כל אחד יכול לעשות אם הוא מקבל ייעוץ נכון, ובכך להגיע למצב מאוזן יותר בתשלומים שלו ובחובות. זוהי הדרך הטובה לקנות בית ולהישאר כל הזמן בהיקף חובות קטן יחסית הודות לעובדה שאתם פשוט מתאימים את המשכנתא ליכולת ההחזר הנוחה לכם בכל נקודת זמן. מומלץ וכדאי ביותר.

מאמרים נוספים
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מנכ"ל משרד ההגנה הגרמני, בנדיקט צימר הגיע לביקור עבודה בישראל כאורחו של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר
המנכ"לים דנו בתמונת המצב האסטרטגית האזורית ובשיתוף הפעולה הביטחוני בין...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
שיפור תנאי שכר, מודל העסקה חדשני ועידוד קליטת עובדים חדשים: משרד הביטחון, צה״ל, משרד האוצר וההסתדרות חתמו על הסכם העסקה חדש לאזרחים עובדי צה״ל
על ההסכם חתמו היום (ג') במשותף שר הביטחון, יואב גלנט,...
כנס החירום של ענף השיפוצים: מנכ"ל רשות האוכלוסין, אייל סיסו: "אפעל לקדם פיילוט להכנסת עובדים פלסטינים לאחר בידוק קפדני"
אתמול (א'), התאחדות קבלני השיפוצים ערכה "כנס חירום להצלת ענף...
שגריר גרמניה בישראל מבקר את צייס ואת פארק הייטק צפון במסגרת "יום הייטק"
השגריר נפגש עם בכירי הנהלת חברת ZEISS הגרמנית, היושבת בפארק...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
דילוג לתוכן