מתכונים קלים, טעימים ומהירים לנקניקיות עוף

מתכונים קלים, טעימים ומהירים לנקניקיות עוף
קרדיט FREEPIK

נקניקיות עוף מהוות מצרך די יסודי בבתים רבים בישראל, והן משמשות אותנו לשלל מתכונים – החל בבישול פשוט בתוך סיר עם מים רותחים ועד לתבשילים מורכבים יותר כמו קנלוני נקניקיות. אין ספק שמדובר במאכל אהוב על כולם, ובעיקר על ילדים, רק כדאי כמובן להקפיד שקונים נקניקיות עוף שמגיעות מבית טוב ואיכותי ומעופות שגודלו ללא אנטיביוטיקה, כמו חברת "עוף טוב" למשל. בשורות הבאות נביא שתי המלצות למתכונים טעימים מאוד אבל גם מהירים וקלים להכנה עם נקניקיות עוף.

 

משה בתיבה משופרת

את המעדן משה בתיבה לא צריך להציג, אבל מה שנביא להלן הוא שדרוג מסוים לתיבה של הנקניקייה, המורכב ממעין פנקייקים קטנים. על מנת להכין את המתכון הזה צריך ביצה אחת, כוס אחת של חלב שקדים, מאתיים גרם קמח תופח, קורט מלח דק, ארבע נקניקיות חצויות לשתיים, שני מקלוני קבנוס חצויים לשלוש, וכדאי שיהיה גם להגשה מיונז, קטשופ וכדומה.

אז קודם כל מתחילים עם הפנקייקים, וזה אומר לערבב את חלב השקדים, המלח, הביצה והקמח עד שמקבלים בלילה סמיכה ואחידה, אותה אפשר להעביר לבקבוק לחיץ או שתשתמשו לאחר מכן במצקת. כעת משמנים עם מעט שמן מחבת טפלות ומייצרים 4 פנקייקים בקוטר של כשלושה ס"מ כל אחד. עכשיו מניחים על כל אחד מהם חצי נקניקייה למשך כחצי דקה עד שהפנקייק נראה יותר יציב אך עוד לא לגמרי מוכן, ובשלב הזה לוחצים עם שתי כפות את הקצוות כדי לסגור את הפנקייק לאורך של הנקניקייה משני צדדיה – מחזיקים עד שהקצוות נדבקים.

עכשיו לוקחים מכסה וסוגרים את המחבת. כעבור כשבע דקות אפשר להוציא את הפנקייקים המוכנים, ועכשיו מבצעים את אותן פעולות עם הפנקייקים החדשים – רק שיש בתוכם קבנוס. וזהו, אפשר לאכול עם קטשופ, מיונז ומה שבא לכם.

 

מתכון לנקניקיות מצופות בטמפורה

מתכון טעים מאוד וקל להכנה שמצריך חבילה של נקניקיות חתוכות לשתיים, כוס של אבקת טמפורה, כף של אבקת מרק, שתי כפיות פפריקה מתוקה, חצי כפית פפריקה חריפה, כוס וחצי מי סודה, מלח ופלפל. כדי להכין מתחילים בחציית הנקניקיות ושיפוד שלהן לאורכן, ולאחר מכן מערבבים את כל החומרים היבשים ומוסיפים בהדרגה את מי הסודה עד שמקבלים בלילה דומה לזו של פנקייקים. כעת רק טובלים את השיפודים בבלילה כך שהנקניקיות יהיו מכוסות היטב, ומוסיפים טבילה מהירה בשמן. כעת מטגנים בשמן עמוק שחיממתם מראש בתוך סיר עד שהציפוי נראה זהוב עמוק. ושוב, אפשר להגיש עם מיונז, קטשופ ומה שמתאים לכם.

מאמרים נוספים
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
פרגולות עץ לגינה
פרגולות לגינה
פרגולות עץ לגינה הן בחירה פופולרית עבור גינות, המספקות תוספת...
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
דילוג לתוכן