נופש רפואי בים המלח

נופש רפואי בים המלח
קרדיט: freepik

ים המלח מזמן כבר שם דבר בכל העולם, ניתן לראות בכל שנה מאות אלפי תיירי חוץ אשר פוקדים את האזור גם בשל הנופים המרהיבים וגם בשל הסגולות הרפואיות. מלונות בים המלח פתחו את שעריהן ראשונות בסוף תקופת הקורונה ולקחו כחלק מפרויקט האיים הירוקים. כיום ים המלח נחשב לאחד המוקדים הפופולריים גם בקרב ישראלים בים אשר גילו את כל הסגולות הרפואיות שיש באתרים השונים באזור.

מלונות בים המלח

בתי המלון אשר תמצאו בים המלח ברובם יהיו מלונות פאר, מלונות אשר נמצאים קרוב אל שפת הים ומציעים לכם שירותי אירוח מהגבוהים ביותר. על מנת שתוכלו למצוא חדר באחד מבתי המלון האלו יהיה עליכם להזמין כמה שבועות ולעיתים גם חודשים מראש. ההצעה הטובה ביותר שלנו אליכם הוא להזמין חדר כמה שיותר מוקדם דרך אתר להשוואת מחירים. באתרים להשוואת מחירים תוכלו למצוא את כל המחירים, דילים ואטרקציות שיש באזור המלון בו תרצו לשהות.

מלונות בים המלח מציעים מגוון שירותי הארחה רפואיים כחלק מהשהות שלכם במלון. ברבים מבתי המלון תוכלו לפגוש בספא מפנק, טיפולי בוץ, טיפולים תרמו מינרליים, טיפול רפואי בנקודות טריגר, עיסוי נימים סיס, טיפולים תנועתיים ועוד… יש להדגיש כי בתי המלון מציעים שירותים רפואיים באופן מסובסד, יהיה עליכם לשלם עבור כל טיפול רפואי אותו תעברו, אך סביר להניח שלא תמצאו טיפולים איכותיים ומקצועיים כאלה באף מקום אחר בארץ.

מלונות בים המלח – לא רק נופש רפואי

ים המלח אינה מוקד עבור טיפולים רפואיים בלבד, אלא מדובר על בונוס גדול שיש לשוהים בעיר. ים המלח נחשב למוקד תיירותי בעולם מכיוון שמדובר על המקום הנמוך ביותר בעולם, כאשר תגיעו לעיר תראו כמה תיירי חוץ נמצאים במקום עד שתחשבו שאתם לא נמצאים בארץ בכלל. מלבד לטיפולים רפואיים תוכלו לבלות ברחבי העיר ומחוצה לה, שם תוכלו להגיע למסלולים מאתגרים, חופים מדהימים, להגיע למקומות היסטוריים ולהנות מאטרקציות ימיות כמו כן.

עוד אטרקציה פופולרית לכל השוהים בים המלח ולחובבי טיולים היא מצדה, כאשר תגיעו לפסגה תוכלו לראות את כל האזור בשלמותו. מלבד לכל אלה אם אתם חובבי אקסטרים תוכלו לבחור בטיול טרקטורונים מדברי בתוך שטח ענק, תוכלו לבחור גם בטיולים ליליים, לעשות סנפלינג, ואם אתם בעניין של כושר תוכלו לרכוב על אופניים בתוך המדבר.

לסיכום

ים המלח הוא אחד היעדים האהובים על הקהל הישראלי, מדובר על נופש משתלם אשר כולל בתוכו כל מה שמתאים לזוגות בכל הגילאים ולמשפחות. עם זאת, בכדי שתוכלו להנות מכל הטוב הזה יהיה עליכם להזמין מלון מראש, כאשר מדובר על חודשי הקיץ מומלץ להזמין גם כמה חודשים מראש. הזמנה מראש גם חוסכת לכם לא מעט כסף וגם מבטיחה את המקום שלכם בבית המלון בתאריך שרציתם.

מאמרים נוספים
נשיא המדינה ביקר בביתן הישראלי בכפר האולימפי
נשיא המדינה יצחק הרצוג, ביקר היום, יום רביעי, י"ח בתמוז,...
מה אורזים לטיולים?
עונת הטיולים כבר כאן ואין דבר מרגש יותר מהתחושה של...
עדשות מגע מולטיפוקל
עדשות מגע מולטיפוקל: שקיפות ונוחות - הבחירה הנכונה
אם יש לכם עדשות מגע והגעתם לגיל 40, יתכן שתרגישו...
ריקודים אינטרקטיביים מול המסך: פרויקט 'שירים וצעדים' יוצא לדרך
החופש הגדול כבר כאן וההורים מחפשים שילדיהם יצפו בתכנים איכותיים...
המחנך והסופר עמנואל בן סבו כתב מצאת טבח שבת שמחת תורה , יומן מלחמה אישי, ייחודי, הצצה לסלון המשפחתי שהיה לקבינט מלחמה.
"בכל יום, ממוצאי טבח שבת שמחת תורה ה'תשפ"ד, 7.10.2023 התיישבתי...
יופי של עשייה חברתית וסביבתית: מאות מנהלי ועובדי לוריאל בישראל יצאו להתנדב למען הקהילה והסביבה, במסגרת "יום האזרחות הטובה" אותו מקיימת החברה זו השנה ה-14
השנה עובדי לוריאל התנדבו ב – 9 מוקדים שונים ברחבי...
חלק מההכנסות מהספר "יום אחד באוקטובר" נתרמו למען תושבי העוטף
הכנסות ממכירת הספר "יום אחד באוקטובר" שהוכתר במשך שבועות כספר...
משהו קטן וטוב לשדרוג חווית הצפייה במשחקי היורו am:pm ובירה מלכה בשיתוף פעולה חדש: משיקות מהדורה מוגבלת של בירה קלילה ומרעננת TLV Blond Ale
לאור הצלחת שיתוף הפעולה שהשיקו בספטמבר האחרון, am:pm, רשת הסופרמרקטים...
הצלחה למשלחת ראשונה של תושבי הגליל שנפגשה בוושינגטון עם נציגים בבית הלבן, סנטורים מחוקקים וראשי קהילות יהודיות
מייקל אורן לשעבר שגריר ישראל בארה"ב: ״העולם אינו מכיר את...
מרכז מורשת יהדות בבל פותח קורס ללימוד ערבית יהודית עיראקית
בימי שלישי בשעות 20:10-21:30 החל מה-2.7 מפגשים בזום בני שעה ועשרים...
דילוג לתוכן