נעליים עם אמירה! SKECHERS משיקה קמפיין צבעוני, עוצמתי ובועט לקולקציית הבסט סלר העולמית – THE UNO שילוב של סטייל, נוחות ונוכחות

נעליים עם אמירה! SKECHERS משיקה קמפיין צבעוני, עוצמתי ובועט  לקולקציית הבסט סלר העולמית – THE UNO שילוב של סטייל, נוחות ונוכחות
יח"צ: חו"ל

סקצ'רס, The Comfort Technology Company™ מתרגשת להשיק את הקולקציה החדשה של הבסט סלר של המותג-  UNO קיץ 2025.

העונה הזו, סקצ'רס משיקה את הדגם האייקוני בצבעים פרשים וחזקים, עם אמירה.

יח"צ: חו"ל

הסגנון: אורבני-טרנדי, נקי ומלא נוכחות ללוק: צבעוני, נועז ובלתי צפוי. זו לא סתם נעל – זו הצהרה.

הקמפיין שמדגיש את ערכי המותג – חדשנות, נוחות ונועזות, יעלה בימים הקרובים בטלוויזיה בערוצים קשת 12 ורשת 13, סושיאל מדיה,  דיגיטל ובנקודות המכירה.

יח"צ: חו"ל

להנות מכל העולמות – קולקציה  טרנדית ואופנתית לצד טכנולוגיות הנוחות החדשניות של Skechers מעניקות  הרגשת נוחות, גם לאלו  שכל היום " על הרגליים" וגם מראה אופנתי. קולקציה צבעונית, אורבנית ובועטת בגוונים נועזים: צהוב ניאון, פוקסיה, כחול, אדום אש, תכלת פסטלי, ורוד קורל ועוד. העיצוב מינימליסטי, נקי ומלא נוכחות, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו.
דגם אונו האייקוני מתאפיין בטכנולוגיה מתקדמת שהיא נוסחת נוחות מנצחת: סוליית Skech-Air עם כרית אוויר גלויה – לתמיכה, בלימת זעזועים והוספת גובה, רפידת Air-Cooled Memory Foam® –הזוכרת את תצורת כף הרגל ושומרת על רעננות לאורך כל היום.

יח"צ: חו"ל

מחיר דגם UNO בישראל ינוע בין 179.9 ל 379 ₪ ויהיה זמין ברשת חנויותSkechers ובחנויות המובחרות.

SKECHERS, The Comfort Technology Company®, מובילה עולמית בתחום ההנעלה והלייפסטיייל, מעצבת ומפתחת מגוון רחב של נעליים, בגדים ואקססוריז שכוללים את השילוב המושלם של סטייל, נוחות וביצועים. המותג מציע את כל הפתרונות הכי חדשניים במגוון הקטגוריות לנשים, גברים וילדים, ומציב את רף הנוחות החדש בכל צעד.  למותג 26 סניפים בישראל בפריסה ארצית, אתר אונליין ולמעלה מ 400 נקודות מכירה סיטונאיות.

יח"צ: חו"ל
מאמרים נוספים
ניהול צי רכב
ניהול צי רכב הוא אחד התחומים המרכזיים ביותר עבור חברות...
מה קורה לבריאות ולעיניים שלנו כשהמסך מחליף את הדף?
מאת: פרופ’ אריה סולומון   בשנים האחרונות חל שינוי עמוק ומשמעותי בהרגלי...
הרבלייף- פורמולה 1- שייק בטעם קרם בננה מחיר 245 שח צילום יחצ (2)
חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף משיקה: שייק פורמולה 1 קרם בננה - הדור החדש!
רכיבים טבעוניים, נטול לקטוז, ללא גלוטן, מכיל 25 ויטמינים ומינרלים,...
אשכול נבו 2018 צילום הניקה בוגנברגר - יש אישור שימוש_14 (1)
ילדים פוגשים סופרים במשכנות שאננים
  בספרים "אבא של עמליה נוסע לאוסטרליה" עמליה שנשארת בבית מתגעגעת,...
PLANETech- קהילת הקליימטק של ישראל, מציגה את הסטארטאפים הישראלים החדשים והמבטיחים בתחום האקלים
מפת הסטארטאפים שנבחרו תוצג באירועי אקלים מובילים בארץ ובעולם, ובהמשך...
הצעד הנכון לאירועי הקיץ: קולקציית נעלי הערב החדשה של רשת גלי
עונת קיץ 2025 נפתחה ועמה עונת הארועים ... רשת גלי...
RAD משיקה פתרון IoT המספק תובנות מבוססות AI ללקוחות עסקיים
הפתרון, Smart Business IoT, שנמצא כבר בשימוש אצל ספק תקשורת...
מבצע קייצי לוהט ב :GOLBARY
30% הנחה על קולקציית השמלות והאוברלים מקיץ 2025 בית האופנה GOLBARY,...
נעליים עם אמירה! SKECHERS משיקה קמפיין צבעוני, עוצמתי ובועט לקולקציית הבסט סלר העולמית – THE UNO שילוב של סטייל, נוחות ונוכחות
סקצ'רס, The Comfort Technology Company™ מתרגשת להשיק את הקולקציה החדשה...
פרויקט "עוצמה לחייל" חוגג ימי הולדת ל25 חיילים בודדים של המרכז לחיילים בודדים לזכרו של מייקל לוין ז"ל
הפרויקט על שם חללים של המרכז לזכר מייקל לוין, אביעד...
דילוג לתוכן