נשיא המדינה קיים הבוקר את טקס מכירת החמץ המסורתי של בית הנשיא לקראת חג הפסח

נשיא המדינה קיים הבוקר את טקס מכירת החמץ המסורתי של בית הנשיא לקראת חג הפסח
קרדיט צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ.

נשיא המדינה יצחק הרצוג ומנכ״ל בית הנשיא אייל שויקי קיימו השבוע את טקס מכירת החמץ המסורתי, בו מינו את מרן הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א כשליח למכירת החמץ.

קרדיט צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ.

הנשיא והמנכ״ל ערכו את הטקס המסורתי של מכירת החמץ, כשנשיא המדינה מכר את החמץ של דירתו ומנכ״ל בית הנשיא מכר את החמץ של כלל בית הנשיא ושלוחותיו. שניהם בירכו בעת מכירת החמץ: ״הריני ממנה את הרבנים שיהיו שולחים למכור את החמץ שברשותי וברשות שולחיי״.

קרדיט צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ.

הנשיא והרב שוחחו על הצורך הדחוף בהשבת החטופים ועל חשיבות האחדות בעם ישראל בעת הזו. בסיום איחל הנשיא לרב חג פסח כשר ושמח והוסיף: ״מי ייתן ובחג החירות הזה נזכה לראות את כל החטופות והחטופים שבים לבתיהם. אני מייחל שנרבה שלום ואהבה בעם ישראל".

 

מאמרים נוספים
שיתוף פעולה מרגש: תור גרופ נציגת לגו בישראל מצטרפת לחודש המודעות לסרטן השד ותורמת לאגודה למלחמה בסרטן
לרגל חודש המודעות הבין-לאומי לקידום המאבק בסרטן השד, חברת תור...
איזון גוף נפש
חשיבות ה-איזון גוף נפש בעולמנו הדינמי והמהיר, שמירה על איזון גוף...
We Will Dance Again - מיצג הזיכרון של קהילת הנובה מגיע לראשונה לאירופה
ב־7 באוקטובר 2025, במלאת שנתיים לטבח, ייפתח לציבור בברלין מיצג...
הצהרת סטייל: רשת גלי משיקה קולקציית סניקרס עדכנית לנשים לסתיו חורף 2025-2026
עונת המעבר כבר כאן וזה הזמן המושלם להתחדש, את הסנדלים...
רשת JACK KUBA למען הקהילה: לרגל חודש המודעות לסרטן השד, חלק מהכנסות הפריטים הוורודים שימכרו במהלך חודש אוקטובר יתרם לעמותת "חלאסרטן"
לרגל חודש המודעות לסרטן השד, שחל בחודש אוקטובר, יוצאת רשת...
מהמערב הפרוע עד המסלול: קולקציית הדנים החדשה של H&O נחתה בישראל
מותגים בינלאומיים לצד מותגי הבית מתכתבים עם הטרנדים הלוהטים בעולם...
מפסלים חיים בצפון, פסטיבל אתגרים ועד מוזיאון פופ-אפ: אטרקציות חינם לחול המועד סוכות
מדריך לאירועי החג ברחבי הארץ: פסטיבלים ויראליים עם כוכבי רשת,...
יישור שיניים אינויזליין
הדרך השקופה לחיוך מושלם
מהו יישור שיניים אינויזליין? יישור שיניים אינויזליין הוא שיטה מתקדמת ליישור...
רשת H&O עולה בקמפיין משפחתי ששם במרכז את הדנים ויחשוף מגוון מותגים מובילים בעולם לצד מותגי הבית היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב : 1 מיליון ש"ח
רשת האופנה H&O עולה בקמפיין אסטרטגי בתחום אופנת הדנים, במסגרתו...
נעליים ללא עור ועם הרבה סטייל מותג ההנעלה הגרמני JANA הבלעדי רשת הלב הכחול מציע אלטרנטיבה טבעונית ואופנתית ליום כיפור ולשגרה
לקראת יום כיפור, רשת נעלי הנוחות הלב הכחול מציגה את...
דילוג לתוכן