סידור מקרר מעדנייה תוך שמירה על אסתטיות

סידור מקרר מעדנייה תוך שמירה על אסתטיות
קרדיט: milo.co.il

מקררי מעדנייה הם מקררי תצוגה המאפשרים תצוגת המוצרים באופן מסודר, המזמין את הלקוח ולוכד את תשומת ליבו. מקרר מעדניה מאפשר להניח את כל המזון כשהוא מסודר במקרר באסתטיות המרבית, זגוגיתו של המקרר נקייה ושקופה, וצורתה המעוגלת תורמת למראה הכולל, האסתטי והמזמין של תכולת המקרר. מקררי מעדניה מגיעים בגדלים שונים, וגודלם מותאם על פי הצורך שאותו הם משרתים ושטח האחסון בחנות או בסופרמרקט המוקצה למחלקת המעדנייה שבמקום. לייעוץ פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

 

קירור, תצוגה ואסתטיקה

מקררי המעדנייה נועדו עבור עסקים וחנויות שצריכים להציג את מוצרי המזון באופן מגרה ובצורה מסודרת. במקררים מסוג זה, המזון פרוש, מונח ומאורגן תוך שימת דגש על האסתטיקה ועל האטרקטיביות של תצוגת המזון. לרוב, מקררים אלה מכילים גבינות, נקניקים, סלטים מוכנים, דגים ובעצם – כל מה שיש ואפשר להציג בצורה מושכת, כדי לגרות את הלקוחות לרכוש. יחד עם זאת, מרבית מקררי המעדנייה פתוחים רק מצד אחד, מצידו של דלפק העבודה, מה שמונע מהמזון המצוי במקרר להזדהם מחיידקים באוויר או מידיהם של לקוחות הנוגעים בו, מאחר ובמרבית מהמקרים, המדובר במוצרים שקילים שאינם מגיעים באריזות אטומות אלא נפרסים ומטופלים על ידי עובדי המעדנייה שבמקום, ולכן, יש למנוע מגע בינם לבין קהל הלקוחות הרחב שבחנות או בסופרמרקט.

מקררי מעדנייה, לרוב, פועלים בשיטת הקירור על בסיס אוויר מאולץ, ושמירת האוויר המקרר בתוך האזור המקורר, באמצעות מקרר שאינו פתוח לגמרי, המאפשרת חיסכון משמעותי בצריכה באנרגיה, הן בשל הסגירה החלקית, והן בשל הזכוכית השקופה, שדרכה יכולים הלקוחות לבחור בדיוק את המוצר שאותו חשקה נפשם לרכוש.

 

חשיבות האסתטיקה

כיום, נדיר למצוא בעל עסק שאינו מודע לחשיבותה של הצגת מוצרים אסתטית והיגיינית על חוויית הקניה של לקוחותיו, וכתוצאה מכך, גם על היכולות שלו להגדיל את היקפי מכירותיו. כאשר המדובר במוצרים רגישים שאינם מגיעים באריזות אטומות, קיים צורך להרחיקם מקהל הלקוחות, אולם, בד בבד, גם לחשוף אותם לתצוגה בפניהם. את הפתרון של שביל הזהב כאן מספק מקרר מעדניה, שמספק את שני הצרכים, בנוסף לקירור המתאים למוצרים אלה. לתאום ייעוץ עם מומחה מחברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” פנו אלינו עוד היום.

מאמרים נוספים
ילדים חוקרים חרקים
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
עדשות מגע מולטיפוקל
עדשות מגע מולטיפוקל: שקיפות ונוחות - הבחירה הנכונה
אם יש לכם עדשות מגע והגעתם לגיל 40, יתכן שתרגישו...
חופשה מעניינת מתחילה בטעם טוב
אם אתם מחפשים חופשה מעניינת עם פעילות שמתאימה לכל המשפחה...
בחירת כיסא מחשב לילדים - המדריך המלא
נא להתיישב בהתאם אל תפלו בין הכיסאות: בחירת כיסא מחשב...
הרשו לעצמכם את התרופות הטובות ביותר במחיר זול יותר
אין היום מחלוקת על כך שהתרופות שמיועדות לשיפור התפקוד המיני...
איך תוכלו להפיק את המרב מהזמן שלכם בדירות הדיסקרטיות?
לקחת הפסקה מהמונוטוניות של חיי היומיום כדי ליהנות לזמן מה...
המדריך לפתרונות אוורור תעשייתיים : מפוח תעשייתי
מחפשים מידע על מפוח תעשייתי לקראת החלפת מפוח קיים או...
עורך דין קניית דירה מקבלן
עורך דין קניית דירה מקבלן - ייעוץ משפטי מקצועי לרכישת דירה
קניית דירה ממילא היא תהליך הדורש את המעורבות של כמה...
כך תמצאו עו"ד מומחה בנושא גירושין
משפחה היא המסגרת הבטוחה והקרובה ביותר שישנה לאדם. לכן, נראה...
יופי של עשייה חברתית וסביבתית: מאות מנהלי ועובדי לוריאל בישראל יצאו להתנדב למען הקהילה והסביבה, במסגרת "יום האזרחות הטובה" אותו מקיימת החברה זו השנה ה-14
השנה עובדי לוריאל התנדבו ב – 9 מוקדים שונים ברחבי...
דילוג לתוכן