סקר ה- AI הגדול: המנהלים מתלהבים מהחידושים – העובדים הרבה פחות. 73% מהמנהלים עושים שימוש בבינה מלאכותית כמעט יומיומי, לעומת 32% מהמועסקים שלהם

סקר ה- AI הגדול: המנהלים מתלהבים מהחידושים – העובדים הרבה פחות.  73% מהמנהלים עושים שימוש בבינה מלאכותית כמעט יומיומי, לעומת 32% מהמועסקים שלהם
קרדיט: ZOOM

בסקר החדש שנערך בהזמנת זום, התברר גם כי רוב המנהלים (90%) מדווחים כי הם מרגישים נוח להשתמש ביישומי AI לעומת 65% מהעובדים מהשורה.

לאור הפופולריות הגוברת בשימוש בבינה המלאכותית בקרב ארגונים ועסקים, נערך סקר בינלאומי שיצא לבחון כיצד מנהלים ועובדים משתמשים בחידושי הבינה המלאכותית (AI) בעבודה השוטפת. הסקר מגלה כי הדעות חלוקות: 82% מהמנהלים מדווחים כי הם נלהבים ביותר מהשימוש ב-AI בהשוואה ל-57% מהעובדים. זאת ועוד: 73% מהמנהלים עושים שימוש ביישומי בינה מלאכותית כמעט בכל ימות השבוע, בעוד רק 32% מהעובדים עושים זאת. רוב המנהלים בסקר (90%) מדווחים כי הם מרגישים נוח להשתמש ביישומי AI לעומת 65% מהעובדים מהשורה.

הסקר נערך על ידי חברת המחקר Morning Consult בהזמנת חברת זום, ולקחו בו חלק מעל 11 אלף איש מרחבי אירופה, יפן, סינגפור ואוסטרליה.

על פי ממצאי הסקר, בעוד העובדים עושים שימוש ב-AI בעיקר להגברת יעילות ואוטומציה של תהליכי עבודה, המנהלים שלהם רואים ב-AI כלי עזר אפקטיבי במהלך קיום שיחות ועידה ולאחריהן. המשתמשים ב-AI מכל קבוצה מסכימים כי ה-AI תורם ביותר לחסכון בזמן.

כאשר נשאלו המנהלים מדוע לדעתם ניצבים העובדים מול מחסום בבואם לעשות שימוש ב-AI, העריכו 71% מהם כי מדובר ב״קושי להגמל מביצוע עבודה בדרך מסויימת וחשש מדרכים חדשות״. 69% מהם אף העריכו שצוות העבודה בארגונים כלל לא יידעו כיצד להשתמש בכלי בינה מלאכותית שכן הם ״לא מרגישים בנוח מול טכנולוגיות חדשות״.

זום עצמה השיקה באחרונה את ה-Zoom AI Companion, עוזר אינטליגנטי שביצע מהפכה בזרימת העבודה על ידי שילוב תכונות כמו עיבוד הקלטות פגישות כדי לספק דגשים וסיכומי מנהלים, הצגת השלבים הבאים המעשיים, ניסוח תגובות צ'אט ומיילים תוך שימוש בהקשר היסטורי וסיכום שרשורי צ'אט ארוכים.

 

 

מאמרים נוספים
מערכות שיגור אוטומטיות, ניתוח וידאו מבוסס בינה מלאכותית ופלטפורמות הגנה מפני התקפות סייבר: משרד הביטחון מציג טכנולוגיות הגנה ישראליות פורצות דרך בתערוכת ‘DSEI יפן 2025’
האגף לייצוא ביטחוני (סיבט) והמנהל למחקר ולפיתוח אמצעי לחימה ותשתית...
21 במאי - ״היום העולמי לגיוון תרבותי״ Epson: גיוון כוח אדם שמוגבל למדדים משרדיים מסתכן בהתעלמות מאי-שוויון חברתי רחב יותר. ״חייבים להסתכל החוצה מעבר לקירות המשרד״
הכלה אמיתית, אומר מנכל Epson ישראל, משמעה להפנות את המבט...
מערכת לתיאום פגישות
אין זה פשוט לקבוע ולתאם פגישות עם לקוחות, מתעניינים, בעלי...
יוצאים לדרך: טיפים לדיירים לקידום פרויקט התחדשות עירונית
איך מתחילים במסע המפרך לעבר הדירה החדשה ומהם השלבים שתצטרכו...
רשת מתחמי הדלק והקמעונאות Ten בקמפיין בשווי מוערך של 2.5 מיליון ₪
רשת מתחמי הדלק והקמעונאות Ten, משיקה תחנות דלק וחנויות נוחות...
תרומה חמה:
מותג התה הבינלאומי פומפדור, המופץ ע"י שסטוביץ בישראל, תורם למעלה...
נשיא המדינה חתם את ביקורו הממלכתי בגרמניה ונחת בישראל לקבל את נשיא גרמניה אשר הגיע לביקור ממלכתי בארץ
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, חתם היום, יום שלישי, ט״ו באייר,...
נשיא המדינה הרצוג נפגש עם קנצלר גרמניה החדש פרידריך מרץ - המנהיג הראשון להיפגש עם הקנצלר במשרדו מאז כניסתו לתפקיד
ביקורו הממלכתי של נשיא המדינה בגרמניה עם ציון 60 שנה...
הקיץ הזה הולך להיות שובב, צבעוני ומלא בסטייל לקראת עליית הסרט: ורדינון ונעמן משיקים קולקציית קפסולה סטיץ'
החופש כבר באוויר, ובתזמון מושלם לרגל יציאתו הקרובה של להיט...
מהלך תקדימי ראשון מסוגו בישראל: מותג האופנה לי קופר מאחד חמישה שחקני כדורגל מקבוצות יריבות כפרזנטורים לקיץ 2025 ויעלה בקמפיין בהשקעה של 1.2 מיליון ש"ח
חמישה כוכבי כדורגל מקבוצות שונות יככבו בקמפיין אופנה אחד:  רוי...
דילוג לתוכן