בסקר בלתי תלוי שנערך על ידי המכון הגרמני לאיכות השירות, השתתפו 12 מותגי מכשירי שמיעה מובילים. Phonak, שמוצריה משווקים בלעדית בישראל ע"י רשת שטיינר מכשירי שמיעה, השיגה את המקום הראשון מבחינת איכות המוצר, הנוחות ושירות הלקוחות
מכשירי שמיעה של היום הם הרבה מעבר לאביזרים המגבירים שמיעה. הטובים שביניהם משפרים משמעותית את איכות החיים בכך שהם מצליחים להנגיש צלילים, להפחית רעשים, להתאים את עצמם באופן אוטומטי ודינמי ועל סמך בינה מלאכותית למקומות שונים ולסביבות אקוסטיות שונות. מכשירי השמיעה בעלי עיצוב אסתטי, אלגנטי ונסתרים, הם מתחברים בקלות דרך קישוריות BT לטלוויזיה, לטלפון חכם, ולעוד מגוון אביזרים והם נטענים כך שאין צורך להחליף סוללות
סקר בלתי תלוי שערך המכון הגרמני לאיכות השירות בקרב צרכנים של 12 מותגי מכשירי שמיעה מובילים מגלה כי בהשוואה לסקר הקודם שקיימו לפני מספר שנים, נרשם הפעם שיפור משמעותי ברמת שביעות הרצון של הצרכנים. כ-84% השיבו כי הם מרוצים מאוד משירות הלקוחות וכ-82% הביעו שביעות רצון מאיכות מכשירי השמיעה שלהם.
עוד עולה מהסקר כי כמעט שליש מהמשתתפים בו מילאו אחר המלצת קלינאי תקשורת ואנשי מקצוע בבחירת מכשיר השמיעה. כמו כן, 75 אחוז השיבו כי הם מרכיבים את המכשירים באופן קבוע.
חברת Phonak זכתה במקום הראשון הן מבחינת איכות המוצר והן ברמת שביעות רצון הלקוחות הגבוהה ביותר, כש- 85 אחוז מהנשאלים דירגו את שירות הלקוחות כחיובי ו-88% הביעו שביעות רצון מנוחות המכשירים ומהטיפול בהם.
במקום השני דורגה חברת Signia ואילו חברת Resound דורגה במקום השלישי.
אריק שטיינר, מנכ"ל רשת שטיינר מכשירי שמיעה המשווקת הבלעדית בישראל של מוצרי Phonak: "זו גאווה גדולה לזכות במקום הראשון בסקר של המכון הגרמני לאיכות השירות. מכשירי Phonak ניצבים כיום בקידמת הבמה הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת איכות השמיעה בהם. אני שמח שתוצאות הסקר מאששות את מה שידוע לנו לא בכדי – מכשירי פונאק הם הנמכרים ביותר בישראל ובעולם".