עיצוב מטבחים – כל מה שרצית לדעת

עיצוב מטבחים – כל מה שרצית לדעת
קרדיט pixabay

אם אתם מעוניינים לעצב מטבח, וודאי עולים בדמיונכם שפע רעיונות לעיצובים שיכולים להתאים.  מגוון העיצובים בהם ניתן לבחור עשויים לגרום לבלבול רב, אז כדי לעזור לכם לעצב את המטבח בצורה שתתאים לכם, אספנו מספר טיפים. קריאת ההמלצות שלנו ויישומן יוכלו לסייע לכם לבצע את המשימה בצורה נכונה, לכן כדאי לכם לקרוא את ההמלצות לפני שתתחילו.

עיצוב מטבחים – טיפים חשובים

עיצוב מטבחים הוא עולם ומלואו. המטבח הוא אחד החדרים המרכזיים ביותר בבית משום שאנו נכנסים אליו מדי יום ומכיוון שמתבצעות בו מגוון פעולות, ביניהן: בישול ואפייה, ישיבה עם המשפחה ואכילה משותפת ושתיית קפה בבוקר בעודנו מתעוררים אל יום חדש.

מכיוון שהמטבח כל כך מרכזי ומשום שהוא משמש את כל בני הבית, חשוב שעיצובו יאפשר עבודה נוחה וכמובן – שהוא יהיה מרשים ונעים לעין. אז איך מתכננים מטבח מעוצב ומרשים שיהיה גם יעיל וגם נוח לעבודה? הטיפים הבאים יוכלו לסייע לכם להתמקד:

  1. החליטו מהו סגנון המטבח שמתאים לכם – הדבר הראשון שיש לעשות כאשר מעצבים מטבח הוא להחליט מה יהיה הסגנון שלו. מטבח מעוצב יכול להיות בסגנון מודרני, כפרי, אורבני, קלאסי או בסגנונות אחרים.
  1. חומרים – לאחר שתקבלו החלטה בנוגע לסגנון המטבח, תוכלו להתחיל לבחור את חומרי הגלם, הרהיטים, הפרזולים והאביזרים. חומרי גלם איכותיים יהיו גם פרקטיים, גם עמידים וגם יראו טוב. בין החומרים בהם כדאי לבחור ניתן לציין: עץ מלא, אלומיניום וסוגים מסוימים של שיש.
  1. אחסון – פתרונות אחסון טובים יסייעו לכם לשמור על הסדר והארגון במטבח, לכן, חשוב מאוד להשקיע מחשבה בנושא. באופן כללי כדאי לכלול בפתרונות האחסון מגירות רחבות נשלפות משום שהן נוחות מאוד. מנגד – ארונות יוכלו להיות זולים יותר ממגרות.
  1. פינת ישיבה – במידה שפינת הישיבה נמצאת בתוך המטבח, יש להשאיר מרווח של 60 סנטימטרים לפחות עבור כל אדם שיושב ליד השולחן, בצורה זו לא ייווצר מצב בו היושבים נמצאים קרוב מדי זה אל זה ולא מרגישים בנוח.
  1. שמרו על מרחב – מטבח קטן וצפוף יקשה מאוד על ההתנהלות, הרי אנחנו לא רוצים להיאלץ לחשב כל פעולה שאנחנו עושים ולהימנע מפתיחת מגירה משום שבדיוק פתחנו את דלת המקרר. כדי שההתנהלות במטבח תהיה נוחה חשוב לשמור על מרחק של 1.10 מטרים לכל הפחות עבור כל אזור עבודה.

עיצוב מטבחים – לתכנן ולהקפיד על הפרטים הקטנים

כאשר מעצבים מטבח יש לקחת בחשבון הרבה פרמטרים, ביניהם: גודלו של המטבח, מיקומו בבית, כמות המכשירים שיש להציב במטבח, מספר הנפשות שגרות בבית ושגרת חייהן, אופן השימוש במטבח, רמת התאורה ומשתנים נוספים. תכנון מוקדם של עיצוב מטבחים יוכל לחסוך זמן וכספים, ולכן חשוב לחשוב היטב לפני שמתחילים לפעול.

מאמרים נוספים
ילדים חוקרים חרקים
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
עדשות מגע מולטיפוקל
עדשות מגע מולטיפוקל: שקיפות ונוחות - הבחירה הנכונה
אם יש לכם עדשות מגע והגעתם לגיל 40, יתכן שתרגישו...
חופשה מעניינת מתחילה בטעם טוב
אם אתם מחפשים חופשה מעניינת עם פעילות שמתאימה לכל המשפחה...
הרשו לעצמכם את התרופות הטובות ביותר במחיר זול יותר
אין היום מחלוקת על כך שהתרופות שמיועדות לשיפור התפקוד המיני...
איך תוכלו להפיק את המרב מהזמן שלכם בדירות הדיסקרטיות?
לקחת הפסקה מהמונוטוניות של חיי היומיום כדי ליהנות לזמן מה...
המדריך לפתרונות אוורור תעשייתיים : מפוח תעשייתי
מחפשים מידע על מפוח תעשייתי לקראת החלפת מפוח קיים או...
עורך דין קניית דירה מקבלן
עורך דין קניית דירה מקבלן - ייעוץ משפטי מקצועי לרכישת דירה
קניית דירה ממילא היא תהליך הדורש את המעורבות של כמה...
כך תמצאו עו"ד מומחה בנושא גירושין
משפחה היא המסגרת הבטוחה והקרובה ביותר שישנה לאדם. לכן, נראה...
יופי של עשייה חברתית וסביבתית: מאות מנהלי ועובדי לוריאל בישראל יצאו להתנדב למען הקהילה והסביבה, במסגרת "יום האזרחות הטובה" אותו מקיימת החברה זו השנה ה-14
השנה עובדי לוריאל התנדבו ב – 9 מוקדים שונים ברחבי...
בכל הטרדה מינית חייבים להיעזר בעורך דין
נושא ההטרדות המיניות הוא כבר מזמן נושא שכולם מודעים לו...
דילוג לתוכן