פרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות

פרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות
מקור pixabay

פרסום מודעה בעיתון היתה ועודנה גם היום אחת הדרכים הבדוקות והאיכותיות להגיע לקהלי יעד פוטנציאליים, אשר ירכשו את המוצר או השירות אשר העסק שפרסם את המודעה מציע. עם זאת, פרסום בעיתון חייב להיות מותאם היטב והמסר שהוא מעביר חייב להיות מחודד וממוקד הרבה יותר ממודעות המתפרסמות בפלטפורמות אחרות. מה בין פרסום מודעות בעיתונות הכתובה, לבין מודעות המתפרסמות בעיתונות האלקטרונית או במנועי החיפוש באינטרנט? מהו היתרון החשוב ביותר של מודעות המתפרסמות בעיתונות הכתובה ומהן החוזקות של שיטת העבודה הזאת? בשורות להלן נרחיב מעט את היריעה בסוגיות הללו.

מודעות בעיתונים או מודעות באתרי אינטרנט

לצורך הדוגמה נדבר על פרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות לעומת פרסום מודעה באתר האינטרנט של אותו עיתון – אתר YNET. פרסום בידיעות אחרונות או פרסום בעיתון בכלל, הינו שיטת עבודה וצורת פרסום שהוכיחה את עצמה בעבר ומוכיחה את עצמה גם בימים אלה כיעילה מאד. למרות שמומחים בתחום העיתונות מצד אחד ואנשי מקצוע בתחום הפעילות באינטרנט מצד שני אמרו לא פעם שהשינויים בתחום התקשורת ישפיעו על תפוצת העיתונים, התברר בשנים האחרונות שהמצב שונה בתכלית מזה שנחזה. אחת הסיבות לכך היא הערכות מהירה של הבעלים והמוציאים לאור של העיתונים, ששינו במהירות את האוריינטציה שלהם והתאימו אותה לדרישות הקוראים. נכון להיום מתמקדת העיתונות הכתובה דווקא בנישות ייעודיות ופחות בנושאים כלליים. בעשורים האחרונים גדל מאד מספר העיתונים המתמקדים בנושאים ספציפיים. אחת הדוגמאות הבולטות היא התחום הכלכלי, שבו יוצאים לאור בישראל שלושה עיתונים חשובים, בנוסף למדורים כלכליים מפותחים בשאר העיתונים. בעקיפין, הדבר משרת למעשה את המטרה של המפרסמים ומאפשר להם למקד את פרסום המודעות בדיוק בקהל היעד הרצוי.

היתרונות של מודעה בעיתון

היתרון הגדול של פרסום מודעה בעיתון ביחס לפרסום מודעות בכל פלטפורמה אחרת, הינו משך החשיפה של הקורא למודעה. בדרך כלל, משך החשיפה בכל פלטפורמה אחרת עומד על שניות ספורות. בעיתונות הכתובה הוא יכול להימשך דקות ארוכות, שהן למעשה הזמן שנדרש לקורא לסיים את קריאת הכתבה. חשיפה ארוכה מאפשרת, במידה שהמודעה מציעה שרות או מוצר שאכן נדרשים לקורא, לחלחל בתודעה שלו ולחזק את ההחלטה שלו לרכוש דווקא את המוצר שהמודעה מציעה. המודעה, אם היא מנוסחת ומעוצבת נכון, עשויה להוות נקודת קפיצה מצוינת עבור המפרסם. בנוסף – הקורא יכול לשמור את המודעה במגרה או בארנק ולהתקשר בזמן הנוח לו ביותר. פרסום בעיתון היה בעבר וממשיך להיות גם בימים אלה חלק חשוב בתהליך המכירה של מוצרים או שירותים. מעוניינים לדעת עוד? מחפשים דרך להגדיל את המכירות? צרו קשר כעת ואנו נסייע לכם להפיק את התועלת המרבית מהפרסום בעיתונים.

מאמרים נוספים
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
החשיבות של בדיקת בית לפני קבלת מפתח
מה אנחנו צריכים לדעת על בדיקת בית לפני קבלת מפתח,...
הנצחת זכר יקירכם בדרך המושלמת
כשאנו נפרדים מאדם קרוב ויקר, אנו רוצים להנציח את זכרו...
הפקת אירוע איכותית לחגיגה משמחת
בר מצווה היא ציון דרך משמעותי בחייו של צעיר, הטקס...
לדרמן WINGMAN: עוזר אישי במחיר נגיש
מותג האולרים האמריקאי האייקוני לדרמן, המיובא ארצה על ידי קבוצת...
עיצוב מטבחים - כל מה שרצית לדעת
כל תבצעו נטרול ריחות לכל חלל בבית
אין ספק שריח זה מסוג אותם הדברים שיכולים להשפיע עלינו...
על הקשר בין עיצוב וחינוך: הלן דורון:" עיצוב סביבת הלמידה משפיעה ישירות על איכות הלמידה"
עיצוב כיתות החינוך הפורמלי - מורה אחת מול טורי שולחנות...
נצמדים לזכרונות: Epson EcoTank L8160 מספקת תמונות A4 ב-6 צבעים בעלויות הדפסה אולטרה נמוכות
המדפסת, המיועדת לשוחרי האמנות הביתיים ולמי שחשוב לשמר את הזכרונות...
קומפרסור למכירה
מדחסי אוויר הם כלי הכרחי בתעשיות רבות (תעשייתיות). במאמר זה,...
מהם השימושים של קופסאות תאורה?
ארגזי תאורה, הידועות גם כ-lightbox או קופסאות תצוגה מוארות, הן...
דילוג לתוכן