פרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות

פרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות
מקור pixabay

פרסום מודעה בעיתון היתה ועודנה גם היום אחת הדרכים הבדוקות והאיכותיות להגיע לקהלי יעד פוטנציאליים, אשר ירכשו את המוצר או השירות אשר העסק שפרסם את המודעה מציע. עם זאת, פרסום בעיתון חייב להיות מותאם היטב והמסר שהוא מעביר חייב להיות מחודד וממוקד הרבה יותר ממודעות המתפרסמות בפלטפורמות אחרות. מה בין פרסום מודעות בעיתונות הכתובה, לבין מודעות המתפרסמות בעיתונות האלקטרונית או במנועי החיפוש באינטרנט? מהו היתרון החשוב ביותר של מודעות המתפרסמות בעיתונות הכתובה ומהן החוזקות של שיטת העבודה הזאת? בשורות להלן נרחיב מעט את היריעה בסוגיות הללו.

מודעות בעיתונים או מודעות באתרי אינטרנט

לצורך הדוגמה נדבר על פרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות לעומת פרסום מודעה באתר האינטרנט של אותו עיתון – אתר YNET. פרסום בידיעות אחרונות או פרסום בעיתון בכלל, הינו שיטת עבודה וצורת פרסום שהוכיחה את עצמה בעבר ומוכיחה את עצמה גם בימים אלה כיעילה מאד. למרות שמומחים בתחום העיתונות מצד אחד ואנשי מקצוע בתחום הפעילות באינטרנט מצד שני אמרו לא פעם שהשינויים בתחום התקשורת ישפיעו על תפוצת העיתונים, התברר בשנים האחרונות שהמצב שונה בתכלית מזה שנחזה. אחת הסיבות לכך היא הערכות מהירה של הבעלים והמוציאים לאור של העיתונים, ששינו במהירות את האוריינטציה שלהם והתאימו אותה לדרישות הקוראים. נכון להיום מתמקדת העיתונות הכתובה דווקא בנישות ייעודיות ופחות בנושאים כלליים. בעשורים האחרונים גדל מאד מספר העיתונים המתמקדים בנושאים ספציפיים. אחת הדוגמאות הבולטות היא התחום הכלכלי, שבו יוצאים לאור בישראל שלושה עיתונים חשובים, בנוסף למדורים כלכליים מפותחים בשאר העיתונים. בעקיפין, הדבר משרת למעשה את המטרה של המפרסמים ומאפשר להם למקד את פרסום המודעות בדיוק בקהל היעד הרצוי.

היתרונות של מודעה בעיתון

היתרון הגדול של פרסום מודעה בעיתון ביחס לפרסום מודעות בכל פלטפורמה אחרת, הינו משך החשיפה של הקורא למודעה. בדרך כלל, משך החשיפה בכל פלטפורמה אחרת עומד על שניות ספורות. בעיתונות הכתובה הוא יכול להימשך דקות ארוכות, שהן למעשה הזמן שנדרש לקורא לסיים את קריאת הכתבה. חשיפה ארוכה מאפשרת, במידה שהמודעה מציעה שרות או מוצר שאכן נדרשים לקורא, לחלחל בתודעה שלו ולחזק את ההחלטה שלו לרכוש דווקא את המוצר שהמודעה מציעה. המודעה, אם היא מנוסחת ומעוצבת נכון, עשויה להוות נקודת קפיצה מצוינת עבור המפרסם. בנוסף – הקורא יכול לשמור את המודעה במגרה או בארנק ולהתקשר בזמן הנוח לו ביותר. פרסום בעיתון היה בעבר וממשיך להיות גם בימים אלה חלק חשוב בתהליך המכירה של מוצרים או שירותים. מעוניינים לדעת עוד? מחפשים דרך להגדיל את המכירות? צרו קשר כעת ואנו נסייע לכם להפיק את התועלת המרבית מהפרסום בעיתונים.

מאמרים נוספים
שיפוץ חדר אמבטיה קטן
מדוע לבחור שיפוץ חדר אמבטיה קטן בניית חווית מגורים נעימה מתחילה...
מתקין דלתות בצפון
מתקין דלתות בצפון
מדוע חשוב לבחור ב-מתקין דלתות בצפון מקצועי? כשהגיע הרגע להחליף או...
כמה דברים שחשוב לדעת לגבי נהג חדש
עברתם סוף סוף את הטסט וקיבלתם רישיון? קודם כל מזל...
המרחב המוגן מתחיל בכם: 9 טיפים להתנהלות רגועה עם ילדים בזמן אזעקות
במציאות ביטחונית מתוחה, הורים לתינוקות וילדים נאלצים לתמרן בין תחושת...
עיצוב נעליים: ביטוי אישי ואומנותי
עיצוב נעליים הפך לאומנות בפני עצמה, כאשר אנשים מחפשים דרכים...
אי של שקט בבית: איך להפוך את הסביבה הביתית לעוגן רגשי בתוך ימים של סערה
המציאות הביטחונית ממשיכה לטלטל את השגרה, הלב פועם בקצב אחר,...
יו״ר הפורום הגרעיני העולמי-הד״ר (אל״מ במיל׳) אורי נסים לוי: ״צר לי לאכזב את האחראים בישראל, אבל הפצצות חיל האוויר חזקות ועמוקות ככל שיהיו - לא יהיה בהן למנוע מאיראן להפוך למדינת סף גרעינית״, כך קבע היום בישיבה דחופה של הפורום.
עוד הוסיף ואמר הד״ר ניסים כי כשמדובר במדינה כמו איראן...
מבצע "עם כלביא": הקו החם של נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה לרשותכם
בהנחיית מבקר המדינה מתניהו אנגלמן, נציבות תלונות הציבור מפעילה מוקד...
ניהול צי רכב
ניהול צי רכב הוא אחד התחומים המרכזיים ביותר עבור חברות...
עיצוב מטבחים: שדרגו את הלב של הבית עם דלית אלון
עיצוב מטבחים הוא אחד מהתחומים המרכזיים בעיצוב פנים, והשקעה בעיצוב...
דילוג לתוכן