פרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות

פרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות
מקור pixabay

פרסום מודעה בעיתון היתה ועודנה גם היום אחת הדרכים הבדוקות והאיכותיות להגיע לקהלי יעד פוטנציאליים, אשר ירכשו את המוצר או השירות אשר העסק שפרסם את המודעה מציע. עם זאת, פרסום בעיתון חייב להיות מותאם היטב והמסר שהוא מעביר חייב להיות מחודד וממוקד הרבה יותר ממודעות המתפרסמות בפלטפורמות אחרות. מה בין פרסום מודעות בעיתונות הכתובה, לבין מודעות המתפרסמות בעיתונות האלקטרונית או במנועי החיפוש באינטרנט? מהו היתרון החשוב ביותר של מודעות המתפרסמות בעיתונות הכתובה ומהן החוזקות של שיטת העבודה הזאת? בשורות להלן נרחיב מעט את היריעה בסוגיות הללו.

מודעות בעיתונים או מודעות באתרי אינטרנט

לצורך הדוגמה נדבר על פרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות לעומת פרסום מודעה באתר האינטרנט של אותו עיתון – אתר YNET. פרסום בידיעות אחרונות או פרסום בעיתון בכלל, הינו שיטת עבודה וצורת פרסום שהוכיחה את עצמה בעבר ומוכיחה את עצמה גם בימים אלה כיעילה מאד. למרות שמומחים בתחום העיתונות מצד אחד ואנשי מקצוע בתחום הפעילות באינטרנט מצד שני אמרו לא פעם שהשינויים בתחום התקשורת ישפיעו על תפוצת העיתונים, התברר בשנים האחרונות שהמצב שונה בתכלית מזה שנחזה. אחת הסיבות לכך היא הערכות מהירה של הבעלים והמוציאים לאור של העיתונים, ששינו במהירות את האוריינטציה שלהם והתאימו אותה לדרישות הקוראים. נכון להיום מתמקדת העיתונות הכתובה דווקא בנישות ייעודיות ופחות בנושאים כלליים. בעשורים האחרונים גדל מאד מספר העיתונים המתמקדים בנושאים ספציפיים. אחת הדוגמאות הבולטות היא התחום הכלכלי, שבו יוצאים לאור בישראל שלושה עיתונים חשובים, בנוסף למדורים כלכליים מפותחים בשאר העיתונים. בעקיפין, הדבר משרת למעשה את המטרה של המפרסמים ומאפשר להם למקד את פרסום המודעות בדיוק בקהל היעד הרצוי.

היתרונות של מודעה בעיתון

היתרון הגדול של פרסום מודעה בעיתון ביחס לפרסום מודעות בכל פלטפורמה אחרת, הינו משך החשיפה של הקורא למודעה. בדרך כלל, משך החשיפה בכל פלטפורמה אחרת עומד על שניות ספורות. בעיתונות הכתובה הוא יכול להימשך דקות ארוכות, שהן למעשה הזמן שנדרש לקורא לסיים את קריאת הכתבה. חשיפה ארוכה מאפשרת, במידה שהמודעה מציעה שרות או מוצר שאכן נדרשים לקורא, לחלחל בתודעה שלו ולחזק את ההחלטה שלו לרכוש דווקא את המוצר שהמודעה מציעה. המודעה, אם היא מנוסחת ומעוצבת נכון, עשויה להוות נקודת קפיצה מצוינת עבור המפרסם. בנוסף – הקורא יכול לשמור את המודעה במגרה או בארנק ולהתקשר בזמן הנוח לו ביותר. פרסום בעיתון היה בעבר וממשיך להיות גם בימים אלה חלק חשוב בתהליך המכירה של מוצרים או שירותים. מעוניינים לדעת עוד? מחפשים דרך להגדיל את המכירות? צרו קשר כעת ואנו נסייע לכם להפיק את התועלת המרבית מהפרסום בעיתונים.

מאמרים נוספים
גזים אצל תינוקות: כל הסיבות והפתרונות שמרגיעים באמת
מאת: מורן פיצ'ון, מדריכה להתפתחות תינוקות וילדים בעלת מרכז פיצ׳פונים,...
חוגגים הולדת 8? כך תהפכו את המסיבה לחוויה בלתי נשכחת
בין אם הילד שלכם חוגג 8 ובין אם הוא חוגג...
כך תבנו תשתית משפטית יציבה שמחזיקה לאורך זמן
תאגידים הם ישויות משפטיות מורכבות הפועלות במסגרת חוקים ותקנות שמסדירים...
הפיתרון לכאבי סיאטיקה ודורבן: איך תטפלו בעצמכם?
הבנת הבעיה: כאבי סיאטיקה כאבי סיאטיקה הם תוצאה של לחץ או...
סדנאות תכשיטים
למה כדאי להשתתף בסדנאות תכשיטים? השתתפות ב-סדנאות תכשיטים מאפשרת למשתתפים ללמוד...
פתרונות בטיחות אש
בטיחות אש היא אספקט קריטי לכל בניין, בין אם הוא...
עתיד הגינון הישראלי: למה דשן נוזלי של VGI הוא הבחירה האורגנית והיעילה ביותר?
במרוץ אחר יבולים משופרים, גינה חיונית וחקלאות בת-קיימא, גדל הצורך...
מקרר נייד למנות דם בתנאי שטח מבצעיים: יוזמה חדשנית של לוחמים וסטודנטים
אליאור אליהו לגזיאל , ישי חזיזה, שגיא אלטרמן ואופק דוד...
מהו ניהול עיזבון ומה כדאי לדעת על זה?
יש אנשים או משפחות שנחשבים לאמידים במיוחד, כאלה שיש ברשותם...
אופיין רשת מים
אופיין רשת מים
מהו אופיין רשת מים? אופיין רשת מים הוא מערכת חשובה שנועדה...
דילוג לתוכן