השבוע התקיימו צילומי הקמפיין החדש עבור המותג "ספאטון" תחת המסר "תוסף הברזל בנוזל הנמכר ביותר בישראל", המשווק על ידי "קבוצת לפידות", בכיכובה של לירון ויצמן, המשמשת כפרזנטורית של המותג זו השנה הרביעית ברציפות. הצילומים מציגים בצורה הומוריסטית וקלילה מפגשים של לירון עם צרכנים שונים של תוסף הברזל. ויצמן הצליחה במאמץ רב למצוא תאריך לצילומים בשל החזרות הרבות לאח הגדול אשר עולה בחודש יולי הקרוב.
נכחו על הסט בכירי החברה: אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידות ובועז להב,סמנכ"ל השיווק של הקבוצה.
אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידות המשווקת בישראל את תוסף הברזל "ספאטון": " בשנים האחרונות ספאטון הולך ותופס את מקומו כתוסף ברזל מוביל בישראל בקרב קהלים שונים. אני בטוח שהקמפיין החדש יסייע לצרכני ברזל נוספים להיחשף לספאטון ושני יתרונותיו הגדולים גם תוסף ברזל מהטבע וגם תוסך ברזל בנוזל."