קבוצת BBB מנגישה את מסעדותיה לרווחת קהל העיוורים ולקויי הראיה בישראל בהשקעה של 500 אלף ₪ בשנה

קבוצת BBB מנגישה את מסעדותיה לרווחת  קהל העיוורים ולקויי הראיה בישראל בהשקעה של 500 אלף ₪ בשנה
צילום: אסף לוי

 הקבוצה נכנסת בימים אלה לפיילוט במספר מסעדות בחלק ממותגיה, עם אפליקציית RightHear, האמונה על הפיכת חללים ציבוריים לנגישים עבור ציבור זה

 

קבוצת BBB, המפעילה את מותגי מסעדות ההמבורגרים BBB, מוזס, בורגרים ומוזס שופ, החלה בתהליך הנגשה לכ- 100 מסעדותיה ברחבי הארץ, לרווחת קהילת ציבור העיוורים ולקויי הראייה. בהשקעה הנאמדת בכ 500 אלף ₪, לשנה.

הקבוצה מפעילה בימים אלה פיילוט רחב במספר מסעדות בחלק ממותגיה, עם אפליקציית RightHear, פרי פיתוח ישראלי, האמונה על הפיכת חללים ציבוריים לנגישים עבור קהל זה. האפליקציה מאפשרת לעדכן את התוכן המושמע בטכנולוגיית TTS, המאפשרת למשתמש להתמצא במרחב באופן עצמאי לחלוטין, ללא סיוע של צוות המסעדה או לקוחות אחרים באיזור.

מסעדות הקבוצה המשתתפות בפיילוט (מסעדות BBB ברחובות, קריון ובאר שבע, וסניפי מוזס שופ באשקלון, הרצליה וחולון) עוברות בימים אלה התקנה של חיישנים מטעם האפליקציה, וכך, הלקוח המשתמש בה, יוכל לקבל מידע בכל שפה לבחירתו (בשלב הפיילוט בשפות עברית, ערבית ורוסית), לגבי הכניסה למסעדה, דרך ההגעה לשולחן, לחדרי הנוחיות וכו'.

כמו כן, האפליקציה תתחבר לאתר המותאם של הרשת הספציפית, ודרכה יוכלו הלקוחות להאזין להקראת אודיו של התפריט השונים.

 

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "אנו מוצאים חשיבות רבה בהענקת חוויה מלאה ומושלמת לכל אורחינו. הודות לטכנולוגיה מתקדמת ולחברה בעלת חזון, שערכיה זהים לשלנו, אנחנו שמחים על האפשרות להעניק לציבור המשתמשים באפליקציה, אירוח מלא במסעדה, ללא צורך בעזרה משום גורם, ולהתנהלות עצמאית לחלוטין. מבחינתנו מדובר בנדבך נוסף, בהפיכת החברה הישראלית לשווה יותר, נגישה יותר, מתאימה יותר לכל האוכלוסיות החיות בה."

עידן מאיר, מנכ"ל ושותף מייסד RightHear: "יותר ויותר מסעדות ובתי עסק מבינים כיום שהנגשה של המרחב אינה רק חובה רגולטורית או מוסרית, אלא החלטה עסקית חכמה ומשתלמת. אנחנו גאים מאוד

בשיתוף הפעולה עם קבוצת BBB ומתרגשים להיווכח בהימצאות הטכנולוגיה שלנו במקום האהוב עלינו למפגשי צוות".

 

אפליקציית RightHear פותחה על ידי 2 יזמים ישראלים. המשימה של  RightHearהיא להפוך חללים ציבוריים לנגישים עבור עיוורים ולקויי ראייה. האפליקציה מאפשרת לעדכן את התוכן המושמע בטכנולוגיית TTS דבר המאפשר למשתמש להתמצא במרחב באופן עצמאי לחלוטין. הממשק הינו המתקדם בעולם בתחום, ומעניק הכוונה קולית בתרגום ל-26 שפות ובכך מעניק חווית קנייה עצמאית ושיוונית למשתמשיו. השימוש באפליקציה קל ואינטואיטיבי – המבקר מסתובב בחנות בעזרת האפליקציה המופעלת בטלפון הנייד, הוא מקבל הכוונה קולית על המיקום הנוכחי בו נמצא ומה נמצא מסביבו ב- 360 מעלות.

הראשונים ביישום הפיילוט יהיו סניפי BBB- רחובות, קריון ובאר שבע, וסניפי מוזס שופ- אשקלון, הרצליה, חולון כבר במהלך יולי 2022.

צילום: אנטולי מיכאלו
צילום: גיל אבירם
צילום: מור אגמון
מאמרים נוספים
כאבים בעורף, בגב התחתון או בכף הרגל? כל הפתרונות במקום אחד
מהו כאב בעורף? כאב בעורף הוא תופעה נפוצה שיכולה להופיע במגוון...
מותג התינוקות טוליפס מצטרף לחגיגת הקניות הישראלית Shopping IL
חגיגת הקניות של נובמבר מגיעה גם למותג התינוקות הוותיק טוליפס,...
רשת H&O חוגגת את שבוע הילדים ויוצאת במבצע על אופנת החורף לילדים: 4+2 במתנה (קונים 2 פריטים ומקבלים 4 פריטים נוספים במתנה)
רשת האופנה H&O   חוגגת את שבוע הילדים ויוצאת במבצע על...
הסתיו כבר כאן, והנזלת איתו: שואב הנזלת שמסייע לתינוק לנשום טוב יותר
מותג התינוקות האמריקאיNUBY , הקיים במעל ל-150 מדינות ברחבי העולם...
טיפול גמילה מאלכוהול
טיפול גמילה מאלכוהול הוא תהליך מורכב ומשמעותי שמטרתו לסייע לאנשים...
הטרנד החם ביותר בקרב כוכבי רשת, פודיז, ומשפענים מגיע לראשונה לישראל: בלנדר אישי וקומפקטי – גאדג'ט שיקי שמאפשר להכין שייקים טריים בסטייל ובקלות
חברת ברימאג קיבלה את הזיכיון לייבוא ושיווק  המותג הבינלאומי Nutribullet...
הנעל הנכונה לעונה הקרה: כל הטרנדים החמים של עולם ההנעלה לסתיו–חורף 2025–2026
העונות הקרות מביאות איתן לא רק שינוי בטמפרטורה, אלא גם...
הגוון של שעון חורף: נגמר הכחול, ואיך הפך הירוק לצבע החם ביותר על היד?
סקירה מהירה של הקולקציות החדשות או דפדוף בקטלוגים של מותגי...
שיתוף פעולה מרגש: תור גרופ נציגת לגו בישראל מצטרפת לחודש המודעות לסרטן השד ותורמת לאגודה למלחמה בסרטן
לרגל חודש המודעות הבין-לאומי לקידום המאבק בסרטן השד, חברת תור...
איזון גוף נפש
חשיבות ה-איזון גוף נפש בעולמנו הדינמי והמהיר, שמירה על איזון גוף...
דילוג לתוכן