קידום אורגני או פרסום בגוגל?

קידום אורגני או פרסום בגוגל?

אחת ההשוואות הגדולות ביותר שנעשות בערוצי השיווק באינטרנט היא ההשוואה בין קידום אורגני לפרסום ממומן בגוגל. כאשר עולה השאלה הזו – רבים מהאנשים מתחילים לבחון את כל הפרמטרים השונים: מי עולה לנו פחות? מי מכניס יותר? מי יותר רלוונטי? היכן נופיע ראשונים? מה יתרום לנו יותר? וכו'.

הבא נציג לכם את 2 האופציות תחילה:

  • קידום אורגני – הנה טכניקת פרסום שבה אנו נבצע פעולות התאמה לאתר שלנו על מנת לדרג אותו גבוה יותר בגוגל. העבודה מתבצעת לפי קידום של ביטויי מפתח רלוונטיים כאשר המטרה היא לקדם אותם בגוגל על מנת להביא תנועה אורגנית לאתר שעשויה להפוך ללקוחות.
  • פרסום ממומן – שיטה הפועלת לטווח המיידי והקצר יותר מהקידום האורגני. באמצעות טכניקת פרסום זו – נשלם לגוגל כסף (ולא לחברת קידום) כדי להביא לנו תנועה לאתר שלנו כבר מהיום הראשון. במידה והתנועה רלוונטית, הפרסום נעשה בצורה מקצועית ודף הנחיתה/האתר אליו מגיעים הגולשים בנוי בצורה מקצועית ומקדמת למכירה הרי שניתן להביא לקוחות בטווח מהיר יותר. שיטה זו בדרך כלל יקרה יותר וגם כאן תצטרכו איש מקצוע מנוסה לפתיחה וניהול איכותיים של קמפיין הפרסום שלכם.

להלן מספר השוואות שיעזרו לכם להחליט כיצד להשקיע נכון את הכסף שלכם:

עלויות פרסום – גם בקידום האורגני וגם בקמפיין הממומן תוכלו להתחיל מהשקעה של כמה מאות שקלים בחודש בהתאם לגודל האתר שלכם וגודל העסק שלכם ותקציב הפרסום בו. את התקציב הראשוני כדאי להשקיע על בניית תשתיות שיווק איכותיות: אתר אינטרנט מקצועי, דף פייסבוק אטרקטיבי ועוד. לאחר מכן ככל שתשקיעו יותר כך תוכלו לקבל יותר תוצאות.

תוצאות בפועל – עבודה SEO פועלת לטווח הארוך. בטווח הארוך תקבלו הרבה יותר תנועה ומכירות באתר שלכם אם תשקיעו בקידום אתרים ותהיו סבלניים (ותעבדו עם חברה מקצועית). אם אתם רוצים תוצאות בטווח הקצר, גם במחיר של הוצאה יקרה יותר – לכו על פרסום בגוגל בצורה ממומנת.

מיתוג העסק – כל אחד שיש לו אתר יכול לשלם לגוגל כסף וכל זמן שהוא משלם יותר כסף מהמתחרים הוא יכול להופיע ראשון בתוצאות המודעות הממומנות. לא תמיד צריך את זה (למעשה לרוב לא צריך את זה) אבל מי שזה חשוב לו שייקח בחשבון שהוא גם ירוויח פחות מהקמפיין שלו והמיתוג שלו לא ישתפר במיוחד. אם תופיעו ראשונים בתוצאות החיפוש האורגניות זה יראה עליכם כאוטוריטה וותיקה ומנוסה בתחומכם.

מה קורה אחרי שמפסיקים? – במידה ותפסיקו להשקיע כסף בקמפיין הממומן שלכם תנועת הגולשים תפסיק לזרום לאתר שלכם וגם המכירות שלכם יעצרו בהתאם. כאשר אתם משקיעים לתקופה מסוימת בSEO והגעתם למקומות הראשונים, סביר להניח שגם אם תפסיקו לכמה חודשים את העבודה שלכם תוכלו ליהנות מקצת פירות לאורך הכמה חודשים האלה מתנועה שתגיע אליכם מגוגל. במידה ויש תוצאות – לא כדאי להפסיק את עבודת הקידום כיוון שמהר מאוד תוכלו גם למצוא את עצמכם יורדים בדירוג וצריכים לטפס עוד פעם מחדש.

מאמרים נוספים
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
דילוג לתוכן