קידום אורגני או פרסום בגוגל?

קידום אורגני או פרסום בגוגל?

אחת ההשוואות הגדולות ביותר שנעשות בערוצי השיווק באינטרנט היא ההשוואה בין קידום אורגני לפרסום ממומן בגוגל. כאשר עולה השאלה הזו – רבים מהאנשים מתחילים לבחון את כל הפרמטרים השונים: מי עולה לנו פחות? מי מכניס יותר? מי יותר רלוונטי? היכן נופיע ראשונים? מה יתרום לנו יותר? וכו'.

הבא נציג לכם את 2 האופציות תחילה:

  • קידום אורגני – הנה טכניקת פרסום שבה אנו נבצע פעולות התאמה לאתר שלנו על מנת לדרג אותו גבוה יותר בגוגל. העבודה מתבצעת לפי קידום של ביטויי מפתח רלוונטיים כאשר המטרה היא לקדם אותם בגוגל על מנת להביא תנועה אורגנית לאתר שעשויה להפוך ללקוחות.
  • פרסום ממומן – שיטה הפועלת לטווח המיידי והקצר יותר מהקידום האורגני. באמצעות טכניקת פרסום זו – נשלם לגוגל כסף (ולא לחברת קידום) כדי להביא לנו תנועה לאתר שלנו כבר מהיום הראשון. במידה והתנועה רלוונטית, הפרסום נעשה בצורה מקצועית ודף הנחיתה/האתר אליו מגיעים הגולשים בנוי בצורה מקצועית ומקדמת למכירה הרי שניתן להביא לקוחות בטווח מהיר יותר. שיטה זו בדרך כלל יקרה יותר וגם כאן תצטרכו איש מקצוע מנוסה לפתיחה וניהול איכותיים של קמפיין הפרסום שלכם.

להלן מספר השוואות שיעזרו לכם להחליט כיצד להשקיע נכון את הכסף שלכם:

עלויות פרסום – גם בקידום האורגני וגם בקמפיין הממומן תוכלו להתחיל מהשקעה של כמה מאות שקלים בחודש בהתאם לגודל האתר שלכם וגודל העסק שלכם ותקציב הפרסום בו. את התקציב הראשוני כדאי להשקיע על בניית תשתיות שיווק איכותיות: אתר אינטרנט מקצועי, דף פייסבוק אטרקטיבי ועוד. לאחר מכן ככל שתשקיעו יותר כך תוכלו לקבל יותר תוצאות.

תוצאות בפועל – עבודה SEO פועלת לטווח הארוך. בטווח הארוך תקבלו הרבה יותר תנועה ומכירות באתר שלכם אם תשקיעו בקידום אתרים ותהיו סבלניים (ותעבדו עם חברה מקצועית). אם אתם רוצים תוצאות בטווח הקצר, גם במחיר של הוצאה יקרה יותר – לכו על פרסום בגוגל בצורה ממומנת.

מיתוג העסק – כל אחד שיש לו אתר יכול לשלם לגוגל כסף וכל זמן שהוא משלם יותר כסף מהמתחרים הוא יכול להופיע ראשון בתוצאות המודעות הממומנות. לא תמיד צריך את זה (למעשה לרוב לא צריך את זה) אבל מי שזה חשוב לו שייקח בחשבון שהוא גם ירוויח פחות מהקמפיין שלו והמיתוג שלו לא ישתפר במיוחד. אם תופיעו ראשונים בתוצאות החיפוש האורגניות זה יראה עליכם כאוטוריטה וותיקה ומנוסה בתחומכם.

מה קורה אחרי שמפסיקים? – במידה ותפסיקו להשקיע כסף בקמפיין הממומן שלכם תנועת הגולשים תפסיק לזרום לאתר שלכם וגם המכירות שלכם יעצרו בהתאם. כאשר אתם משקיעים לתקופה מסוימת בSEO והגעתם למקומות הראשונים, סביר להניח שגם אם תפסיקו לכמה חודשים את העבודה שלכם תוכלו ליהנות מקצת פירות לאורך הכמה חודשים האלה מתנועה שתגיע אליכם מגוגל. במידה ויש תוצאות – לא כדאי להפסיק את עבודת הקידום כיוון שמהר מאוד תוכלו גם למצוא את עצמכם יורדים בדירוג וצריכים לטפס עוד פעם מחדש.

מאמרים נוספים
טיפול בהתמכרות לקניות: הדרך לחיים מאוזנים
הבנת ההתמכרות לקניות      ההתמכרות לקניות היא תופעה מתרחבת בעידן הצרכני שבו...
טיפול בדיכאון עמוק
מהו טיפול בדיכאון עמוק? טיפול בדיכאון עמוק הוא תהליך יסודי שנועד...
שדרגו את ביצועי הרכב שלכם עם הפתרונות המתקדמים ביותר
הממיר הקטליטי הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר במערכת הפליטה של...
צמרת פרקטים
צמרת פרקטים: הבית של פרקטי Quick-Step בישראל
מומחיות של למעלה מ-50 שנה, איכות בלתי מתפשרת וייעוץ אישי...
הציוד הרפואי הטוב ביותר שיכול להציל חיים
תיק החייאה: ערכה מצילת חיים במצבי חירום תיק החייאה הוא אחד...
פרקט עץ: הבחירה הטבעית לעיצוב הבית
מהו פרקט עץ ולמה הוא פופולרי? פרקט עץ, כפי ששמו מרמז,...
גזים אצל תינוקות: כל הסיבות והפתרונות שמרגיעים באמת
מאת: מורן פיצ'ון, מדריכה להתפתחות תינוקות וילדים בעלת מרכז פיצ׳פונים,...
חוגגים הולדת 8? כך תהפכו את המסיבה לחוויה בלתי נשכחת
בין אם הילד שלכם חוגג 8 ובין אם הוא חוגג...
כך תבנו תשתית משפטית יציבה שמחזיקה לאורך זמן
תאגידים הם ישויות משפטיות מורכבות הפועלות במסגרת חוקים ותקנות שמסדירים...
הפיתרון לכאבי סיאטיקה ודורבן: איך תטפלו בעצמכם?
הבנת הבעיה: כאבי סיאטיקה כאבי סיאטיקה הם תוצאה של לחץ או...
דילוג לתוכן