קידום אתרים בגוגל

0
1996

קידום אתרים אורגני הוא הליך שבו האתר שלך עולה במעלה תוצאות הדירוג במנועי החיפוש ובראשם גוגל. קידום אתרים נחשב לאחת מהשיטות הפופולריות ביותר בשיווק הדיגיטלי. לקידום האורגני יש יתרונות וחסרונות (כמו כל שיטה אחרת), אך נחשבת לשיטה שלטווח הארוך מניבה את התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר. בפועל כל אחד יכול לבצע קידום לאתר שלו, אך היתרון שלך על פני המתחרים שלך יהיה בשכירת חברה מקצועית שברשותה ידע וניסיון שלא ניתן לקרוא באינטרנט או ללמוד אותם בקורס “עשה זאת בעצמך”.

קידום אתרים אורגני – שיטת שיווק דיגיטלי:

השיווק הדיגיטלי עשה התקדמות משמעותית מאוד בשנים האחרונות. כיום מרבית העסקים, קטנים וגדולים כאחד, מעדיפים להשתמש בתקציב הפרסום שלהם בשיווק הדיגיטלי. עובדה זו הובילה את האינטרנט לענף התקשורת מספר אחת בעולם ואת השיווק הדיגיטלי למדיה הטובה ביותר לפרסם בה את העסק שלכם. קידום אתרים אורגני (Search Engine Optimization) בגוגל היא אחת מתוך דרכים רבות לשיווק ופרסום העסק שלכם ברשת, אולם מדובר בשיטה השכיחה והאפקטיבית ביותר.

חשיבות מילות מפתח:

מילת מפתח (או ביטוי מפתח) נחשבת אותו המונח או המשפט שאנשים מחפשים בגוגל. כך למשל, אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים שתקדם את האתר שלכם, הרי שתחפשו “חברת קידום אתרים בגוגל” או “חברת קידום אתרים”. אם אתם מאותם אנשים שחשוב להם להיפגש פיזית לפני שאתם משקיעים את הכסף בחברה אינטרנטית, הרי שתעדיפו לחפש חברה באזור מגוריכם. אם אתם גרים בחיפה, אתם לבטח תחפשו “חברת קידום אתרים בחיפה”. כל אלה הנם ביטויי מפתח שהלקוח הפוטנציאלי של חברת קידום עשוי לחפש. אם חברת הקידום תרצה להביא יותר לקוחות היא לבטח תרצה להיות בראש תוצאות החיפוש לביטויי המפתח הללו.

כמובן שדוגמה זו תקפה לכל תחום שבו אתם עוסקים. בעת שכירת חברת קידום אתרים מקצועית לקידום האתר שלכם, החברה תבצע תחילה חקר מילות מפתח בכלי מילות המפתח של גוגל, ותבדוק אילו מילים כדאיות לקידום האתר שלכם, על מנת שאלה מצד אחד יביאו לכם תנועה ומצד שני יהיו בעלות תחרות סבירה, שתשאיר לכם סיכוי להתברג שם בתוצאות הראשונות בחודשים הבאים ולא בעוד מספר שנים.

עם זאת, אף חברת קידום אתרים אינה יכולה להבטיח לכם תוצאות וודאיות וגם לא זמן שבו תגיעו לדירוג מסוים. הסיבה לכך טמונה בפרמטרים סמויים שאיש אינו יודע על דרך פעולתו של מנוע החיפוש (חוץ מגוגל כמובן). כמובן שישנם פרמטרים חשובים שגוגל מגלה לציבור, אולם זוכרים את אותו יתרון שדיברנו עליו בתחילת המאמר? חברת קידום אתרים מקצועית שפועלת כבר שנים בתחום מכירה בפרמטרים רבים נוספים שבהם היא מאמינה שעוזרים לה וללקוחותיה להתברג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. היא תשתמש בידע ובניסיון שלה כדי לקדם אתכם, לשמר אתכם כלקוחות מרוצים ומקודמים וכולם מרוויחים.

יתרונות הקידום האורגני:

  • תוצאות איכותיות שכן מגיעים לקוחות שביצעו חיפוש למשהו שהם רצו והגיעו אליכם. הם לא הגיעו דרך חלונות קופצים או פרסומות שלחצו עליהם בטעות.
  • מוניטין – אנשים מייחסים חשיבות גבוהה למדורגים ראשונים בתוצאות החיפוש ומחזיקים מהם מקצועיים בתחומם.
  • תנועה אורגנית שוטפת – עשרות ואולי אפילו מאות מבקרים באתר שלכם מדי יום, שככל הנראה מדובר בלקוחות פוטנציאלים.

חסרונות הקידום האורגני:

  • לוקח זמן לראות תוצאות – לפחות כמה חודשים בדרך כלל.
  • עלויות שלא בהכרח זולות – משתלמות רק לטווח הארוך.
  • דורש עבודה חודשית שוטפת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here