שופינג בניו יורק

שופינג בניו יורק

הבלאק פריידי אוטוטו כבר כאן אבל אם בא לכם ליהנות מחוויית קניות אמתית, תארזו מזוודה ותזמינו טיסות לניו יורק – המקום הכי נכון לשופינג. ובשביל לעשות לכם סדר בתכנונים, קבלו את הרשימה החמה לאזורי הקניות המומלצים בתפוח הגדול.

ממש עכשיו, רגע לפני חג המולד זו אולי התקופה הטובה ביותר להגשים את החלום ולהזמין לכל המשפחה טיסות לניו יורק – בירת האופנה של ארה"ב. למה? בגלל מזג האוייר המתקרר, בגלל אווירת חג המולד וכמובן בגלל כל המבצעים וההנחות שמחכים לכם במגוון החנויות והרשתות בעיר.

במיוחד לרגל יום שישי השחור, כלומר ה- black Friday, דאגו לכם מחברת הנסיעות נהורה טורס לרשימת אזורי הקניות האידיאליים, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מכל הטוב הזה.

  1. Columbus Circle – כיכר קולומבוס

מכירים את כיכר המדינה, ובכן בואו להכיר את הגרסה החלומית שלה – כיכר קולומבוס. כיכר מרכזית במנהטן שבניו יורק הכוללת במרכזה אנדרטה לזכר מסעותיו של כריסטופר קולומבוס ומסביבה נמצאים גורדי שחקים, אולפני רשת CNN, מגדלי טראמפ ועוד. הפרט החשוב והרלוונטי יותר הוא שכאן תיהנו ממעל 50 חנויות, רשתות ובוטיקים במגוון מחירים ולמגוון מוצרים.

החנויות: בין החנויות המפורסמות מחכות לכם – H&M, ספורה, מייקל קורס, חנות הספרים של אמזון ועוד.

כתובת: Columbus Circle, New York, 10023 10

  1. SOHO– סוהו

סוהו זה מסוג המקומות שיגרמו לאוהבי הקניות להתרגש ולהבין שטיסה או טיסות לניו יורק שוות כל פעם מחדש במיוחד בשביל הרגע הזה. כאן תרגישו אווירה של אומנות באוויר, עם בתי קפה ייחודיים, מסעדות וכמובן חנויות על כל סקלת המחירים, החל מהמותגים המוכרים ועד חנויות הבוטיק המיוחדות.

החנויות: כאן תוכלו לקנות מוצרים של יוניקלו, טופ שופ, לואיס ויטון, פראדה ועוד.

  1. Herald Square – כיכר הארלד

כיכר הארלד אולי תיראה לכם כמו כיכר ניו יורקית טיפוסית, אך למעשה מדובר באחת מהנקודות החמות לתיירים ולאוהבי הקניות באשר הם. כשתגיעו לכאן אל תצפו לשקט ונימוסים, בעיקר לא בתקופה שלפני החגים, כי כאן תיהנו מחוויית קניות ניו יורקית אמתית, עמוסה ומטורפת. הטיפ המרכזי שיש לנו לתת לכם הוא שכדאי שתגיעו לכאן מוקדם ותסתגלו לקצב המהיר של האזור, בעיקר כשמדובר ביום שישי השחור.

החנויות: ראשית, כמובן שכאן מחכה לכם חנות הכלבו הענקית והמפורסמת ה"מייסיס" עליה לא תרצו לוותר, אך גם לא מעט חנויות דגל כמו חנות הדגל של H&M, ויקטוריה סיקרט, זארה, מנגו, פוראבר 21 ועוד.

שופינג בניו יורק

  1. th Avenue5 – השדרה החמישית

השדרה החמישית היא אולי שדרת הקניות המפורסמת ביותר בניו יורק, כך שלא יכול להיות שתגיעו עם טיסות לניו יורק ולא תעברו כאן. השדרה שוכנת גם כן במנהטן והיא מפורסמת בעיקר בזכות חנויות היוקרה, חנויות המעצבים וחנויות הבוטיק שבה.  אל תצפו לקבל כאן  מחירים זולים אך למרות זאת אנו ממליצים לכם לא לוותר על האווירה ועל הביקור החוויתי בשדרת הקניות המפורסמת בעולם.

החנויות: כפי שציינו, כאן מחכות לכם חנויות יוקרה כגון גוצ'י, טיפני, שאנל, דיור, קרטייה, ורסאצ'ה ועוד שמות גדולים, איכותיים וחלומיים.

  1. Lexington Avenue – שדרת לקסינגטון

השם שדרת לקסינגטון, אולי פחות מוכר לכם אבל את השמות של החנויות כאן אנחנו בטוחים שאתם מכירים. כאן נמצא שילוב אידיאלי בין חנויות יוקרה למותגים מוכרים ובינלאומיים, עם מחירי קניות קצת יותר סבירים, אווירה יותר רגועה ונעימה.

החנויות: נתחיל מהחנות המפורסמת ביותר בשדרה והיא בלומינדייל – Bloomingdale, שהיא אחת מהחנויות המפורסמות והמוכרות ביותר בעיר הכוללת מספר קומות חלומיות עם כל מה שצריך ליום שופינג מוצלח. עוד בשדרה רשתות מוכרות כגון זארה, H&M ועוד.

מאמרים נוספים
המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים בערב יום הזיכרון ברחבי הארץ, ובקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם
בצל מלחמת חרבות ברזל, יתקיים בערב יום הזיכרון הקרוב המרוץ...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
"הנשכחות שאי אפשר לשכוח" מכון משואה - עצרת ממלכתית לפתיחת אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה
עצרת הזיכרון הממלכתית לשואה ולגבורה שתיערך באמפיתיאטרון של מכון משואה,...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
דילוג לתוכן