תרופות להפרעת קשב – האם זה בשבילך

תרופות להפרעת קשב – האם זה בשבילך

בשנים האחרונות הלכה וגברה המודעות להפרעות הקשב והריכוז. המודעות הגוברת, נובעת ככל הנראה מהעובדה שגם המחקר בתחום, הלך וגבר והעניק לנו תרופות שונות להתמודדות עם הפרעת הקשב. אבל בעוד ישנן תרופות להפרעת קשב מוכרות יותר ומוכרות פחות, השאלה שכל אדם המתמודד עם הפרעות קשב צריך לשאול את עצמו רגע לפני שהוא מתחיל בטיפול, היא האם אלו התרופות הנכונות ביותר והמתאימות ביותר עבורו? במילים אחרות, לבדוק ולחקור מה הן האלטרנטיבות הקיימות כיום כשזה מגיע לתרופות להפרעות קשב. במאמר הבא, ננסה לבדוק לפחות חלק מהאפשרויות הקיימות כיום לטיפול בהפרעת קשב וריכוז.

תרופות להפרעת קשב וריכוז לא טבעיות

קודם כל, בואו נתחיל למציין, שרק בגלל שהתרופה איננה טבעית, זה לאו דווקא אומר שמדובר בתרופה מסוכנת או פחות טובה עבורנו, למרות הקונוטציה שעולה לנו לראש אנחנו שומעים על תרופות לא טבעיות, שלעיתים יכולה להיות שלילית. השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמיכם, היא האם האפשרות הלא טבעית, היא האפשרות הטובה והמתאימה ביותר עבורכם. כמובן, שהתרופה המפורסמת ביותר כיום להפרעות קשב וריכוז, היא הריטלין. הריטלין היא אחת התרופות הנפוצות ביותר הקיימות כיום, והסיבה העיקרית לכך, היא התוצאות המיידות שלה שמאפשרות לאנשים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז לשבת בצורה שקטה ולהתרכז במשימות השונות העומדות מולם. התרופה הינה אפקטיבית מאוד, אך לא מעט אנשים נוטים להירתע ממנה, דווקא בגלל רמת האפקטיביות הגבוהה שלה. כך או כך, לפני נטילת תרופת הריטלין, רצוי להתייעץ עם מומחים בנוגע לתופעות הלוואי השונות, ואופן השימוש בה.

תרופות טבעיות להפרעת קשב וריכוז

מנגד, אם אתם בוחרים להימנע מהתלות שכלולה בלקיחת תרופות לא טבעיות לטיפול והתמודדות עם הפרעות הקשב, עומדת ברשותכם גם האפשרות להשתמש בתרופות טבעיות להפרעות קשב וריכוז. תרופות להפרעת קשב טבעיות, כוללות לרוב שינוי בהרגלי התזונה, במאכלים התורמים לשיפור הזיכרון, ועשירים בוויטמינים שונים שיכולים להקל על ההתמודדות עם הפרעת הקשב. בנוסף, מומלץ גם ליטול תוספי תזונה וויטמינים שונים (כמו אומגה 3, ו – 12B), על מנת לספק לגוף חיזוק משמעותי שיכול לעזור להתמודדות עם הפרעות הקשב בצורה טבעית. כך או כך, אם בחרתם בדרך הטבעית, מומלץ להתייעץ עם דיאטנית והרופאים השונים שעוסקים בתחום על מנת לקבל את חוות הדעת המקיפה והמקצועית ביותר.

לסיכום, ישנן לא מעט אפשרויות להתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז. כדיי לדעת מה מתאים לך, ההמלצה הטובה ביותר שנוכל לתת לכם, היא להתייעץ עם מומחים.

מאמרים נוספים
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
פרגולות עץ לגינה
פרגולות לגינה
פרגולות עץ לגינה הן בחירה פופולרית עבור גינות, המספקות תוספת...
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
דילוג לתוכן