איך לבחור סטנדאפיסטית למסיבת רווקות בקלות ולצאת מזה בחיים

איך לבחור סטנדאפיסטית למסיבת רווקות בקלות ולצאת מזה בחיים
קרדיט יחצ

אז החלטתן שבמסיבת הרווקות הקרובה של החברה הטובה אתן מביאות סטנדאפיסטית שתרים את האווירה ותקרע אתכן מצחוק לערב של פעם בחיים, או לפחות לתקופה הקרובה. אז איך בוחרים את הסטנדאפיסטית המתאימה? איזה אפשרויות עומדות לרשותכן מתוך מגוון הקומיקאיות הפעילות בתעשיית הבידור המקומית בישראל? ואיך תדעו שאתן מזמינות הופעה שתהיו מקובלת ותעבור בשלום בלי תלונות והערות מצד האורחות האחרות באירוע? אז להלן כמה טיפים ותשובות לשאלות שלבטח שאלתן את עצמכן שיכולים לעזור לכן בבחירה ואפילו לעשות אותה קלה וכזו שזכורה לחברות הטובות כהופעה של השנה שלעולם לא תשכחו!

לפני זה שנתחיל קצת על הצד הנשי של הסטנדאפ בישראל ושאר ירקות

כפי שידוע לכולנו וזה לא חדש מספר הקומיקאיות והסטנדאפיסטיות בישראל הוא קטן ביחס לסטנדאפיסטים מהמין הגברי, ועל כל זה נוסיף את העובדה שלא כל סטנדאפיסט מוכן ומעוניין להופיע במסיבות רווקים ורווקות, בשל הסיבה שאלו נחשבות להופעות מאתגרות ובעבור סטנדאפיסטים מהשורה הראשונה שממלאים אולמות תיאטרון הם אפילו לא רווחיות ולכן, למצוא סטנדאפיסטית למסיבת רווקות יכול להיות אתגר מורכב ולא פשוט, ובייחוד אם את כמארגנת האירוע לא הכי בקיעה בכל הקשור וכל מה שמתרחש בתעשיית הבידור המקומית.

אז מה עושים..? בשביל זה אנחנו כאן, קחי לעצמך כמה דקות וקבלי את כל הטיפים והדרך בשביל להזמין את הקומיקאית למסיבת הרווקות ולצאת מזה בחיים ובראש שקט.

להזמין מופע שתואם את אופי וגילאי משתתפות האירוע (ולהתייעץ)

אחד הטיפים החשובים והקריטיים שאנחנו יכולים לתת לכם זה ראשית כל להזמין מופע שתואם את אופי הגילאים של משתתפות האירוע וכמובן שמקובל על כולן, לפעמים הבחירה בין סטנדאפיסטית אחת לשנייה הוא קריטי ומשמעותי בשביל לא מעט מהאורחות באירוע שמוציאות את מיטב כספן בעבור המסיבה ולכן, גם כאשר מצאת מספר סטנדאפיסטיות שיכולות להיות אופציונליות בעבור המופע, קחו רגע ושתפו את החברות הקרובות בשביל שתקבלו החלטה משותפת ותוכלי להיות רגועה ושקטה שהמופע מקובל על כולן.

מחירים ותקציב כספי

אחד מהבעיות הגדולות שמתעוררות ברגע שרוצים להזמין הופעת בידור זה התקציב הכספי, לפעמים הפער בין המצוי לרצוי הוא גדול מאוד, או במילים אחרות התקציב הכספי לא מספיק בשביל להזמין את הסטנדאפיסטית שאתן כל כך אוהבות לראות כל שבוע על מסך הטלוויזיה.

קרדיט יחצ

אז מה עושים ואיך יוצאים מזה..?

ראשית כל בדקי מה התקציב העומד לרשותכן להזמנת ההופעה, לפעמים ישנם עלויות אחרות שחשוב מאוד לקחת אותם בחשבון, כגון:

  • מיקום ההופעה – אולי בישראל אין את המרחקים שיש בארצות הברית, אבל המרחק כן משפיע וכל מכריע בלא מעט פעמים, כי הרי בסופו של דבר מדובר על תקציב של כמה אלפי שקלים בודדים ועלויות נסיעה ומרחק למופע יכולים להיות החבל הדק בין אם תזמינו את הסטנדאפיסטית שאתן כל כך רוצות.
  • זמן המופע – הופעת סטנדאפ למסיבת רווקות עורכת בממוצע בין 40 דק' לשעה, כאשר בדרך כלל בזמן סגירת ההופעת תקבלו את הפרטים בעבור הזמנים, כמובן שבמידה ואתם רוצים יותר זמן הופעה יש לזה עלויות שצריך לבדוק אותם מראש מול הסטנדאפיסט או אמרגנו.
  • מספר האורחות באירוע – מספר האורחים באירוע הוא נגזרת חשובה מאוד לתמחור הופעת סטנדאפ, אף על פי שבמסיבות רווקות מספר האורחות מגיע לעשרות בודדות כך שבמרבית המקרים לא תהיה השפעה משמעותית על המחיר, אך כמובן ממומלץ לבדוק זאת בעת סגירת כל הקצוות והפינות של ההופעה.
  • הגברה – מיקרפון ורמקול הם כלי העבודה של הסטנדאפיסט ולכן, חשוב מאוד לוודא קיומו של מערכת בידורית או קריוקי איכותית שראויה להופעה ותספק את הצרכים בעבור המופע, במידה ואין מערכת בידורית במקום האירוע חשוב מאוד להשכיר אחת שכזו, או לדאוג שהסטנדאפיסטית המגיעה להופעה תבוא עם בידורי שתושכר מראש על ידי צוות ההפקה.

אז כמה זה עולה לנו?

המחירים בעבור הופעה שכזו יכולים להשתנות כפי שציינו ובנויים מפמרטרים שונים, אך הממוצע כיום נע בין 1000 ש"ח ויכול להסתיים ב 5000 ש"ח במידה ומדובר על סטנדאפיסטיות קצת יותר מוכרות שיש להן שם שהולך לפניהן בתעשיית הבידור המקומית, כמובן שבמרבית המקרים יש להוסיף מע"מ כחוק על כל המחירים, אז מה הקטע עם מסיבת רווקות?! קחו לכם 3.5 דקות בשביל לצפות בסרטון של מור חן הסטנדאפיסטית האלופה שבדיוק מספרת לכן מה היא חושבת על זה מנקודת מבטה בכל הקשור לתקציב וארגון האירוע.

כמובן שחשוב לציין שוב שלא כל הסטנדאפיסטיות בישראל יגיעו להופיע בעבורכן במיוחד למסיבת הרווקות, וחשוב מאוד לבדוק זאת מראש בעת ביצוע ההזמנה.

איפה להזמין את הסטנדאפיסטית למסיבה?

כיום כאשר האפשרויות נגישות והאינטרנט בשיאו, אפשר לבצע את ההזמנה בכל אחת מהדרכים שתבחרו, במידה ואתן נעולות על הסטנדאפיסטית שאותה אתן רוצות להזמין אז תמיד אפשר לנסות באמצעות קשר ישיר בפייסבוק, אינסטגרם או כל פלטפורמה חברתית אחרת בה הסטנדאפיסטית מחוברת ועונה.

אופציה נוספת היא לעשות שיטוט קצר ברחבי האינטרנט בין מנועי החיפוש ולחפש סטנדאפיסטית באחד מהפורטלי אירועים השונים הנמצאים ברשת ובין היתר מציעים גם סטנדאפיסטים לאירועים פרטיים, אפשרות נוספת היא לפנות למפיקי אירועים פרטיים שיכולים להמליץ ולתת את האפשרויות העומדות ברשותן, תהיו בטוחים שלרוב הניסיון להשוות מחירים בין סטנדאפיסטים או בין מפיקי אירועים תהיה קשה, בשל העובדה שכל אמרגן, מנהל אישי או מפיק מוכר סטנדאפיסט אחר אותו או משווק.

מאמרים נוספים
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
עובדי מחוז צפון בכללית התנדבו בשלל פעילויות ביום המעשים הטובים שצויין ברחבי המחוז
גם השנה עובדי מחוז צפון בכללית יצאו להתנדב במסגרת יום...
לדרמן WINGMAN: עוזר אישי במחיר נגיש
מותג האולרים האמריקאי האייקוני לדרמן, המיובא ארצה על ידי קבוצת...
סוד הצלחתן של "המושכות בחוטים" יוצאות עיראק בכנס מיוחד ליום האישה במרכז מורשת יהדות בבל
חמש נשים מתחומים שונים, שגדלו בבתים עיראקיים התכנסו יחד בפאנל...
סיוע מלחמתי - עמותת איכות בשיקום פותחת קבוצת תמיכה ברוסית לבני משפחה של ניצולי המסיבות, משפחות מפונים והורי חיילים שחווים קושי נפשי בשל התקופה
הטבח בשבעה באוקטובר הוביל לערעור של קהילות שלמות, ביניהם בני...
השיר שהפך לקול נבואי בעקבות טרגדיה
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
רגע לפני ההחלטה: כך תבחרו את התיכון שהכי מתאים לכם!
בחטיבות הביניים נמצאים הלימודים בעיצומם, אבל אם אתם תלמידי כיתה...
המלחמה על ההסברה: מדרום אמריקה באהבה
משלחת מנהיגים מאמריקה הלטינית הגיעו לביקור סולידריות ביישובי העוטף הביקור -...
בעמותת החסד סל"ע דואגים שגם בימי המלחמה תהייה לכל ילד תחפושת ומשלוחי מנות יינתנו בעין יפה
ציון גבאי יו"ר ומייסד העמותה:" כבכל שנה גם השנה על...
חוגגים יום הולדת 339 לבאך ברחבי ישראל
ישראל מצטרפת לשלל אירועים בערים המרכזיות ברחבי העולם עם "פסטיבל...
דילוג לתוכן