איך להשיג שיער חלק מבלי לפגוע בו? הנה כל מה שאת צריכה לדעת!

איך להשיג שיער חלק מבלי לפגוע בו? הנה כל מה שאת צריכה לדעת!
קרדיט PIXABAY

על החלקות שיער את שומעת בלי סוף כבר שנים; על התוצאות, השיער שמסתדר מעצמו, על היוקרה. מצד שני, שמעת גם לא מעט סיפורי זוועות על נשים ששיערן נהרס בעקבות החלקה שאינה מתאימה להן. למרבה המזל, השוק מודע היטב לבעייתיות של ההחלקות הקלאסיות, מה שהוביל ליצירתה של החלקה ללא פורמלין – האופציה הטבעית, הבריאה והנכונה יותר לשיער שלך.

אבל מה זה הפורמלין הזה ומדוע הוא מזיק לשיער שלנו? מה ההבדל בין סוגי ההחלקות ולמה החלקה טבעית היא בחירה טובה יותר? את כל אלו, תלמדי מיד.

הכל על החלקה ללא פורמלין

נתחיל מההתחלה. הפורמלין הינו חומר שנחשב מסרטן מאוד, ועד לאחרונה היה מרכיב מרכזי בהחלקות השיער השונות. בעקבות מקרים שונים והעובדה שישנה מודעות רבה יותר לחסרונות שלו, נוצרו סוגים שונים של החלקה ללא פורמלין שמציעה חלופה טבעית ולא מזיקה לשיער. כלומר –

  • החלקות ללא פורמלין – או בשמן הנוסף החלקות אורגניות, מכילות חומרים טבעיים בלבד. כאלו שלא רק לא פוגעים בשיער אלא ממש מזינות אותו ומסייעות לשיקומו. כך, אפשר לומר שאת מרוויחה כפליים; גם שיער חלק וישר כמו שתמיד רצית, וגם בריא וחזק.
  • החלקות עם פורמלין – החלקות שאמנם תוצאותיהן מעולות, אך החומרים הפעילים שהן מכילות עלולים להזיק לשיער לטווח הארוך. מומלץ לשקול היטב את השימוש בהחלקות אלו, ולקרוא לעומק על המרכיבים השונים, מה הופך אותם למסוכנים, ועוד.

איך תדעי באיזו החלקה לבחור?

קל ופשוט! ממש כפי שהיית עושה לו היה מדובר בכל טיפול, מוצר או תהליך אחר שברצונך לעבור, יש לבצע סקר שוק למציאת מעצבת השיער הטובה ביותר שתוכלי למצוא. על מעצבת שיער שכזו תמצאי המלצות רבות באינטרנט, ותמונות שמוכיחות את הצלחת הטיפולים. בנוסף, מעצבת מומחית לא תמהר להציע לך את ההחלקה היקרה ביותר שלה, אלא תבחן קודם את הרכב השיער שלך ותתשאל אותך בנוגע להיסטוריה שלך מבחינת צבע, תספורות, שגרת טיפוח השיער והחפיפה שלך, ועוד.

כך, זו לא את שבוחרת את ההחלקה שלך, כי אם מעצבת השיער שמכווינה אותך לפתרון המדויק עבורך. עם זאת, חשוב כן לזכור את ההבדלים בין החלקה ללא פורמלין והחלקה המכילה פורמלין, שכן אינך מעוניינת לפגוע בשיער שלך.

תוצאות מעולות ואיכות חיים גבוהה

יתרון נוסף של החלקה ללא פורמלין שכדאי להזכיר, הוא העובדה שהחלקה הזו אינה מגבילה אותך. למה הכוונה? לאחר החלקה רגילה בדרך כלל מומלץ להישמר מהשמש, להימנע מכניסה לבריכה או לים, ועוד. החלקה אורגנית מאפשרת לך להמשיך ביומך כרגיל ללא מגבלות או דרישות מיוחדות. אנחנו יודעות מה את חושבת – זו הזדמנות מעולה ללכת להשוויץ בשיער החדש והמרשים שלך, ואנחנו לגמרי בעד! אז למה את מחכה? בואי להגשים חלום וליהנות ממנו מיד לאחר ההחלקה עצמה!

מאמרים נוספים
מכנסי הספורט יהפכו לשמלה: Epson ו-HKRITA החלו בפיתוח טכנולוגיית מיחזור סיבי בדים שתאפשר לבצע שימוש נוסף בבגדים ישנים
החברות השותפות בפיתוח החדש מבקשות להאיץ את השימוש בסיבים ממוחזרים...
"פרוייקט צוותי מגן" של מגן דוד אדום ממשיך להתהוות בימים אלו, המטרה: תגובה מיידית בהנגשת טיפול רפואי מהיר על ידי אנשי קהילה בפריפריה ובערים
מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל", וכחלק מהיערכות מגן דוד אדום...
הפטר חובות בהוצאה לפועל
הפטר חובות בהוצאה לפועל
חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שהוא תיקון לחוק פשיטת רגל...
עולם ומלואו של אילוף כלבים וטיפול בהם
אילוף כלבים הוא עולם שלם של שיטות ודרכים שונות כדי...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
דילוג לתוכן