איך לחיות בישראל ללא אזרחות?

איך לחיות בישראל ללא אזרחות?
קרדיט: Canva

בשנים שבהן כל כך הרבה ישראלים מחפשים דרך לעשות רילוקיישן לחו"ל, מתברר שיש המון זרים שדווקא רוצים לחיות כאן ונהנים ממה שיש לנו להציע. כדי לחיות במדינה זרה כמובן שצריך לעשות זאת באופן חוקי, בין אם חיים שם או כאן, לכן יש צורך בניירות המתאימים לכל מעמד ולכל בקשה כזאת. המגוון הגדול של מקרים ושל אשרות כניסה ושהייה בישראל מחייב הבנה מעמיקה בחוקי ההגירה וכן, הכירות עם הרשויות שמטפלות בכך. אם אתם זקוקים לשירותים עבורכם או עבור בן הזוג הזר שלכם, לצורך הסדרת מעמד בן זוג זר, יש רק עורכי דין מסוימים שצברו מספיק ניסיון על מנת לסייע לכם בכך. צריך לדעת שהתהליך אינו קצר, אבל בסופו של דבר, אפשר לצאת עם אשרת שהייה ועם מעמד חוקי שמאפשר לעבוד למי שמוכיח שהוא באמת כאן כדי להקים בית ומשפחה בישראל ולא רק כדי לנצל את המעמד. משרד עורכי דין ענאן חמאם מתמחה בעזרה לכל המהגרים למדינת ישראל בשאלות רבות של מעמד, לכל מי שנזקק לכך.

לקבל דרכון ישראלי

לא קל להפוך לאזרח ישראלי אם אינכם יהודים ואם אין לכם משפחה ישראלית שאתם מצטרפים אליה. החוקים בישראל מקשים מאוד על מי שמבקש להגר לכאן, בגלל סיבות היסטוריות וחוקיות, ולכן יש לדעת איך לבקש את האזרחות ומה צריך להוכיח. גם מי שמגיע לכאן מתוקף חוקים שמתירים לו זאת, זקוק לא פעם לעזרת עורך דין המתמחה בענייני הגירה, במיוחד אם אינו יהודי ויש לו סיפור מורכב יותר מאשר מה שרגילים לראות בבקשות כאלה. בעזרת עורך דין אזרחות ישראלית יכולה להיות מושגת, לכן, חשוב מאוד לנהוג נכון כדי לא לקלקל לעצמכם את הסיכוי לקבל אזרחות וחשוב מאוד לבצע כל מה שעורך הדין שלכם מורה לכם כדי לשפר את הסיכוי לכך.

איחוד משפחות אינו פשוט

לא תמיד איחוד משפחות מתאפשר על פי חוק ולרוב נתקלים בביורוקרטיה על מנת להשיג זאת. חייבים להגיש בקשה לאיחוד משפחות ולקוות שלא תהיה מניעה כלשהי, בגלל חשש ביטחוני או כל סיבה אחרת שעלולה למנוע את האיחוד המיוחל של הלקוח עם משפחתו בישראל. הרבה יותר פשוט לעשות זאת כאשר כל ההוכחות והמסמכים הנדרשים קיימים ומוגשים כחוק, אולם זה לא תמיד מבטיח שאפשר יהיה לקבל את זה בקלות וזה מה שמנחה את משרד עורך דין ענאן חמאם שמטפל בלקוחותיו באופן אישי, בקשב רב ובתשומת לב מיוחדת.

מאמרים נוספים
בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל מוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות השבת של ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל על תוויות הבירה יתנוססו איוריו של אור יוגב
כבכל שנה, בירה מלכה מוציאה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות בשיתוף...
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
המוסד לביטוח לאומי ידוע בכך שהוא גוף שאין זה תמיד...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
תשתיות תקשורת לעסקים
תשתיות תקשורת לעסקים
על מנת להעביר נתונים בערוצים טכנולוגיים חדישים, אנו מסתמכים על...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
יועץ פיננסי אישי
אומרים שהכסף הוא אמצעי ולא מטרה. הדבר בהחלט נכון. כאשר...
"דורות" תורמת לאחים לנשק ולעמותת החתול של בוגרי יחידת 669
יצרנית השום ומוצרי התיבול הקפואים המוכרת, "דורות", ממוקמת בקיבוץ שעל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
מנחת הטלויזיה והרדיו שרון גוטליב תערוך סדנא מרתקת: "חיה בצבע"
צבע משפיע עלינו פיזית ואנרגטית- הכל על התחדשות לקראת האביב...
עובדי מחוז צפון בכללית התנדבו בשלל פעילויות ביום המעשים הטובים שצויין ברחבי המחוז
גם השנה עובדי מחוז צפון בכללית יצאו להתנדב במסגרת יום...
דילוג לתוכן