איך למנף את העסק באמצעות אפליקציה

איך למנף את העסק באמצעות אפליקציה
קרדיט FREEPIK

תקופת הקורונה מעמידה בפני עסקים רבים בישראל קשיים מרובים. הסגרים החוזרים והנשנים, ההגבלות על כמות הלקוחות וגם הגבלות התנועה חדשות לבקרים, מעוררים קשיים עסקיים רבים. באופן כללי, המשק כולו נמצא במצב של קיפאון בעקבות המצב, ובעלי עסקים חייבים למצוא דרכים חדשות לשווק את עצמם ולהגדיל את כמות ההכנסות. יחד עם זאת, התקופה הזו מביאה גם אפשרויות חדשות עבור עסקים, זאת גם מכיוון שהיקף השימוש ברשת נהיה הרבה יותר גדול, וניתן לנצל את התנופה הדיגיטלית הזו גם כדי למנף את העסק בעידן המאתגר הזה. 

אחת מהדרכים למנף את העסק היא באמצעות השקה של אפליקציה ייעודית. פיתוח אפליקציה יכול להתאים לסוגים רבים של עסקים, שיכולים להציע את שירותיהם גם במתכונת משלימה כזו. השימוש הקלאסי ביותר בהקשר הזה הוא אפליקציה שמציעה מוצרים למכירה, מה שיכול להשלים פעולה של בניית אתרים לצורך דומה. 

חנות פיזית, שלא היתה לה קודם נוכחות במרחב הדיגיטלי, יכולה גם לבנות אתר שימכור את מוצרי החנות וגם אפליקציה שתעשה את אותו הדבר. כך ניתן להגיע לקהלי יעד חדשים ולהרחיב את הפעילות העסקית. גם מסעדות יכולות להרחיב את מעגל הלקוחות שלהן בעולם המשלוחים על ידי הוצאת אפליקציה שבה יהיה ניתן לראות את התפריט ולהזמין בקלות משלוח. יש עוד לא מעט דוגמאות לעסקים שיכולים ליהנות ממינוף עסקי בעזרת אפליקציה, והדבר רק מצריך מעט דמיון והשקעה. 

הכרת קהל היעד והשוק של האפליקציה

לפני שמתחילים בתהליך פיתוח האפליקציה, כדאי להשקיע זמן ומשאבים בתהליך שבו מבינים מיהו קהל היעד העתידי שלה. ככל שהאפליקציה תהיה מותאמת יותר לקהל היעד הרלוונטי שלה, היא תוכל להצליח יותר ולמשוך יותר משתמשים. תהליך האפיון של קהל היעד צריך גם לכלול היכרות עם השוק והיכרות עם האפליקציות המתחרות. ניתן ללמוד לא מעט מסקירה של התחרות בשוק, וניתן כך גם להבין מהם היתרונות היחסיים שתוכלו להביא לתוך האפליקציה החדשה שלכם. 

מכירת מוצרים אונליין

אם אתם כבר יודעים לאפיין את קהל היעד, ואתם דואגים לעיצוב האפליקציה בעזרת חברת UI מקצועית, אתם יכולים להתחיל בפיתוח של האפליקציה. מדובר בתהליך פיתוח שיכול להיות מעט יקר, אך הוא בהחלט שווה את המחיר במידה והאפליקציה תצליח למשוך משתמשים. 

אם העסק שלכם עוסק במכירת מוצרים או שירותים שונים, בעזרת האפליקציה תוכלו למנף את היקף הפעילות שלכם. באפליקציה תוכלו להציע קנייה מקוונת, וכן להציע מידע שיווקי רלוונטי ופיצ'רים נוספים בעלי ערך מוסף למשתמשים, שתוכלו לחשוב עליהם. ככל שהאפליקציה שלכם תכיל יותר אפשרויות מועילות עבור המשתמשים, כך סביר יותר שהם יבחרו לרכוש בה מוצרים וגם לחזור אליה שנית.  

קידום האפליקציה

מכיוון שמטרת פיתוח האפליקציה היא למנף את העסק, חשוב מאוד לדאוג לקידום של האפליקציה שלכם, ברגע שהיא באוויר וזמינה להורדה. בניגוד לקידום אתרים אורגני בגוגל, שמתבצע במחשב, קידום אפליקציות הוא תחום מעט שונה, אך זהה בבסיסו. בעזרת קידום אפליקציות אורגני או ממומן, ניתן להביא את האפליקציה למודעות של משתמשים רלוונטיים. קידום ממומן בחנות האפליקציות של גוגל או של אפל מאפשר להבליט אותה בתוצאות החיפוש של המשתמשים, וניתן גם לבצע קידום אורגני של האפליקציות, על ידי אנשי מקצוע שבקיאים בתחום זה.

קידום של אפליקציות הוא דבר חשוב ביותר, מאחר ואפליקציה חדשה זקוקה לחשיפה משמעותית כדי להתחיל ולצבור משתמשים. בעזרת קידום נכון ובנייה נכונה של האפליקציה עצמה בכל ההיבטים – תוכלו להתחיל למנף את העסק גם במרחב הדיגיטלי.  

מאמרים נוספים
נצמדים לזכרונות: Epson EcoTank L8160 מספקת תמונות A4 ב-6 צבעים בעלויות הדפסה אולטרה נמוכות
המדפסת, המיועדת לשוחרי האמנות הביתיים ולמי שחשוב לשמר את הזכרונות...
על רקע העלייה במעבר ארגונים וחברות ישראליות לענן: איטון תחל לייבא לראשונה לישראל מיקרו דאטה סנטר
מתעצמת התחרות בשוק הענן הישראלי. על רקע העלייה במעבר של...
בזק וקרן ג'נריישן יספקו חשמל זול וירוק ברחבי הארץ
מהלך אסטרטגי בשוק החשמל: בזק וקרן ג'נריישן קפיטל נכנסות לתחום...
getjob - הבית החדש של העבודות המזדמנות בישראל
האפליקציה החדשה, אשר מושקת היום (ג'), מיועדת גם למעסיקים וגם...
סקר ה- AI הגדול: המנהלים מתלהבים מהחידושים - העובדים הרבה פחות. 73% מהמנהלים עושים שימוש בבינה מלאכותית כמעט יומיומי, לעומת 32% מהמועסקים שלהם
בסקר החדש שנערך בהזמנת זום, התברר גם כי רוב המנהלים...
סקר של המכון הגרמני לאיכות השירות בקרב צרכני מכשירי שמיעה מגלה: חברת Phonak זכתה במקום הראשון באיכות מכשירי שמיעה
בסקר בלתי תלוי שנערך על ידי המכון הגרמני לאיכות השירות,...
קניוני עופר בשיתוף 'ישראל בידור' יקימו לראשונה מיזם חדשני בישראל: נבחרת יוצרי תוכן!
קבוצת קניוני עופר בשיתוף 'ישראל בידור' משיקים לראשונה בישראל מיזם...
מערכת רובוטית אוטונומית מתניידת תחסוך מיליארדי דולרים בשנה לתעשיית האנרגיה הסולארית
חברת סולטרקס הישראלית חשפה פתרון טכנולוגי שמייעל משמעותית את הניקוי,...
יום השואה 2023: הפרויקט ההתנדבותי החדש שרותם את ה-AI למלחמה באנטישמיות ובהכחשת השואה
קבוצת יזמים ומתכנתים ישראלים, דור שלישי לניצולי שואה, פיתחה כלי...
מה אפשר ללמוד מהדם שלנו?
הדם הוא מרכיב חשוב מאוד בגוף האדם. בין השאר הוא...
דילוג לתוכן