איך לשדרג רכב שכור בזול

איך לשדרג רכב שכור בזול
צילום pixabay

החופשה השנתית כבר ממש מעבר לפינה? כרטיסי הטיסה מוכנים, המלון ממתין רק לבואכם וכל שנשאר לכם הוא לארוז ולשכור רכב, שישרת אתכם נאמנה במהלך הטיול? הרשו לנו להעניק לכם את כל הטיפים החשובים ביותר שקשורים באופן ישיר לתהליך השכרת רכב. אתם יכולים לשכור רכב ללא תוספות אך בעלות מינימאלית והגיונית אתם יכולים לקבל רכב עם כל התוספות להם אתם זקוקים (אלו שחשבתם עליהם ואלו שלא).

השכרת רכב היא פתרון אולטימטיבי לטיול אותו אתם מתכננים, הרכב שמגיע נקי ומריח טוב, עם טנק דלק מלא ומצב מכאני מעולה שיבטיח שלא תתקעו, עתיד להשאיר אתכם עם ראש נקי ושקט ולהשלים את הטיול כך, שתיהנו ממנו על הצד הטוב ביותר ולא תתעסקו בליקויים לא רצויים.

כדי שתוכלו להיכנס לרכב ולשמוע בדרך את המוסיקה שאתם אוהבים, כדאי לשריין כבל aux וכדי שלא יקרה מצב בו לא תוכלו להפעיל את ה- WAZE שלכם כי הסוללה מתרוקנת, נכון לשריין מטען לטלפון וכיוצא בזאת.

אלו הם המוצרים שנכון לצאת איתם לטיול

מעבר למגבות, לבגדים , לכלי הרחצה ולבגדי הים, נכון לארוז גם מספר מוצרים, שישמשו אתכם בזמן הנהיגה ברכב אותו שכרתם. שימו לב כי כל אחד מהמוצרים לא עתיד לעלות לכם מעבר לכמה עשרות שקלים בדודים לכל היותר, כך שאם לא מצאתם מוצרים אלו במחיר המומלץ על ידינו בהמשך המאמר, חפשו טוב יותר ואין ספק בליבנו שתמצאו את אשר אתם מחפשים.

  • מחזיק טלפון – פריט חשוב אותו כדאי לרכוש בעלות שבין 10-40 שקלים, הוא מעמד יציב לטלפון כך שתוכלו בנוחות ובבטיחות לקבל התראות ממערכת הניווט בה אתם משתמשים.
  • מטען – כמה פעמים נכנסתם לרכב התחלתם בנסיעה וגיליתם שהסוללה התרוקנה ושכחתם להטעין מבעוד מועד? מטען לרכב בעלות שבין שקל אחד בלבד לבין 70 ש"ח, תאפשר לכם להטעין את המכשיר בכל נקודת זמן בכביש, כך שתישארו מחוברים בכל זמן נתון. המטען אותו תרכשו יתחבר דרך מצת הרכב ויאפשר לכם להטעין במהירות את הסוללה.
  • כבל AUX יש הבדל משמעותי בין נסיעה ברכב בה אתם יכולים להאזין למוסיקה אותה אתם אוהבים לבין נסיעה ללא מוסיקה או לכל היותר מוסיקה הבוקעת מהרדיו המקומי. בעלות של 3-20 ש"ח אתם יכולים לרכוש כבר המחבר את הטלפון החכם שלכם למערכת השמע ברכב וליהנות ממוסיקה אותה אתם בוחרים לעצמכם. שימו לב כי במידה ואתם מבצעים השכרת רכב בארץ או השכרת רכב בחו"ל, כי אכן יש כניסה לכבל AUX (במרבית הרכבים אם לא בכולם קיימת כניסה זו).
  • שולחן נייד – נוסעים לנסיעת עסקים וסביר שיהיו לכם המתנות רבות בין פגישה לפגישה. שולחן נייד עתיד להיות פתרון אולטימטיבי עבורכם כך יהיה לכם נוח עד מאוד לקרוא את המיילים הנכנסים דרך המחשב, לענות עליהם בנוחות ועוד. את השולחן הנייד אתם מחברים בעצירות הביניים אל ההגה, עליו אתם מניחים את המחשב וקדימה לעבודה – לא תמיד צריך לחפש חניה ולרדת לבית קפה.
  • כיסוי להגה – נהיגה ארוכה גורמת לעייפות והזעה בידיים ועל כן ובעיקר בנסיעות ארוכות, כדאי "להלביש" על ההגה כיסויי שיקל עליכם במהלך הדרך. עלות הכיסוי תעלה בין 15-70 ש"ח.

אביזרים נלווים לרכב, מסייעים להגברת ההנאה והנוחות במהלך הנהיגה, כך שאם אתם מתעניינים בהשכרת רכב בארץ או בחו"ל, כדאי לשקול ולרכוש חלק מהמוצרים, שיאפשרו לכם להכפיל את ההנאה מהדרך אותה אתם גומעים במהלך הטיול או פגישות העסקים אותם אתם מנהלים.

מאמרים נוספים
עולם ומלואו של אילוף כלבים וטיפול בהם
אילוף כלבים הוא עולם שלם של שיטות ודרכים שונות כדי...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
דילוג לתוכן