אירוע חברה לשנת 2019

אירוע חברה לשנת 2019

שנת 2018 הסתיימה עם הרבה זיכרונות טובים, ומחשבות ותכנונים עתידיים לשנה החדשה שהגיעה. אם אתם רוצים לפנק את העובדים שלכם עם מסיבה בלתי נשכחת לקראת השנה החדשה, מומלץ לערוך אירוע חברה נוצץ ומיוחד שישאיר את כולם עם מורל גבוה ומוטיבציה מחודשת לשנה חדשה ומוצלחת.

כדאי להיערך לקראת האירוע מבעוד מועד, ולתכנן במיוחד את כל השלבים ההכרחיים למסיבה. הדבר הראשון לו יש לדאוג בטרם התחלת ההפקה של המסיבה הוא נושאי האישורים הנדרשים מטעם ההנהלה של החברה. כל אירוע חברתי שנערך במסגרת העבודה מוכרח להיות מאורגן, מסודר ומאושר מטעם ההנהלה הבכירה. בנוסף יש לדאוג שקיימים כל הביטוחים הנדרשים לקיום מסיבה רבת משתתפים.

מספר המשתתפים באירוע

כאשר אתם מתכננים לערוך ערב גיבוש או אירוע חברה כדאי לקחת בחשבון את מספר המוזמנים הצפויים להשתתף באירוע הזה. ישנם אירועי חברה הנערכים יחד עם בני זוג של העובדים, כך שמספר המוזמנים מוכפל.

לכן יש להיערך בהתאם לתקציב המיועד למסיבה מבחינת מספר המוזמנים שיגיעו, במידה ומחליטים להזמין גם בני זוג צריך לתכנן את המסיבה בהתאם לתקציב כך שמצד אחד גם יהיה מקום מרווח מספיק וגם הדברים הנלווים למסיבה יהיו מספיקים לכולם.

מיקום האירוע מבחינה גיאוגרפית

לאחר שמספר המוזמנים נקבע, כעת צריך למצוא את הלוקיישן הטוב ביותר לאירוע החברה. מומלץ לבחור מיקום כזה שיהיה נגיש לכולם מבחינה גיאוגרפית.

במידה והאירוע נערך בשעות הערב, כדאי לקחת בחשבון את הזמן הכרוך בהגעה של כולם למיקום האירוע. ממש כמו אירוע של חתונה או מסיבה, המוזמנים צריכים לחזר מיום עבודה להתארגן להתלבש יפה לאירוע ולהגיע מבושמים ויפים.

לכן במידה וניתן, השתדלו לבחור מיקום מרכזי ונגיש לכולם כך שלא יצטרכו להתאמץ יותר מדי. הקפידו לבחור מקום המציע שירותי חנייה קרובים ונגישים, במיוחד אם מדובר באירוע שמתוכנן להתקיים בימי החורף הגשומים.

תכנון המסיבה

כעת שיש מספר מסודר וקבוע של מוזמנים ומיקום מרכזי ונוח, הגיע הזמן לתכנן את המסמר של הערב – המסיבה החגיגית והנוצצת!

מכיוון שהמסיבה נועדה לקבל את השנה החדשה בזרועות פתוחות ובשיא הכיף, קשטו את המקום עם מגוון קישוטים ואקססוריז זוהרים ומנצנצים לאווירה מדליקה במיוחד. ניתן לרכוש מראש ממגוון חנויות יום הולדת בלוני הליום יפים, מומלץ במיוחד לרכוש בלונים עם הספרות 2019 וכך לקשט את כל האירוע.

נוסף לקישוטים, כמו בכל מסיבה מוכרחה להיות מוזיקה מקפיצה ושמחה שתקים את כולם על הרגליים. בחרו דיג'יי על פי המלצות שונות שתקראו עליו ותאמו אתו מראש את סגנון המוזיקה שתתנגן במסיבה. מומלץ לשלב גם עמדת קריוקי לגיוון האירוע ויצירת גיבוש בין כולם.

הדבר האחרון שהוא לא פחות חשוב הוא עניין הכיבוד שיוגש באירוע. כל אירוע אינו יכול להתקיים ללא אוכל ושתייה שילוו את הערב. בחרו חברת קייטרינג מקצועית ומומלצת שתוכל לספק לכם מגשי אירוח על פי מספר המוזמנים. העדיפו לבחור מאכלים קטנים וקלים, כך שהאורחים יוכלו לאכול אותם בנוחות ללא צורך במקום ישיבה מסודר וסכו"ם.

מאמרים נוספים
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
פרגולות עץ לגינה
פרגולות לגינה
פרגולות עץ לגינה הן בחירה פופולרית עבור גינות, המספקות תוספת...
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
החשיבות של בדיקת בית לפני קבלת מפתח
מה אנחנו צריכים לדעת על בדיקת בית לפני קבלת מפתח,...
דילוג לתוכן