גם לשיפור הפוריות – סגולותיו הייחודיות של הדיקור הסיני

גם לשיפור הפוריות – סגולותיו הייחודיות של הדיקור הסיני
קרדיט: Pixabay.com

כיום יותר מאי פעם, נושא פוריות האישה מהווה סוגיה בוערת, גורמים רבים ומגוונים מציבים אתגרים רבים בתחום זה ועל אף שפע הפתרונות הרפואיים כיום בתחום זה, מדובר בתופעה רחבה. לעתים, מה שנדרש הוא טיפול עמוק מן השורש המספק מענה לגוף כמכלול. כעת מחקרים מדעיים מאששים את המסורות העתיקות – דיקור סיני מהווה טיפול תומך בתחום הפוריות. הקליניקה של גיל נמיר – רפואה סינית עתיקה, הממוקמת בקיבוץ כברי, מציעה טיפולי דיקור לתושבי אזור הצפון.

רבות דובר על סגולותיו הבריאותיות הרבות של הדיקור הסיני. מסורת הרפואה העתיקה העניקה להמוני בני אדם במשך אלפי שנים טיפול יעיל במגוון רחב של מצבים בריאותיים. זוהי מסורת רפואה הוליסטית התופסת את הגוף והנפש האנושית כיחידה אחת בלתי נפרדת להפרדה אשר יש לטפל בה כמכלול. גם במגוון בעיות פוריות – מאיכות הזרע ועד לאי סדירות בביוץ וקושי בכניסה להריון – דיקור סיני מעניק יתרונות רבים משיפור התפקוד ההורמונלי ועד אפילו איכות וחוסן רירית הרחם. כדי ליהנות מטיפולי דיקור סיני לפוריות האישה בסביבת מגוריך, יש לפנות אל אנשי המקצוע הרלוונטיים.

מענה רב תחומי לאורח החיים המודרני

במקרים רבים בהם נדרשים טיפולי פוריות, לא מאובחן מצב רפואי חד משמעי המהווה גורם לבעיה. לרוב, מדובר בטווח רחב של מאפייני אורח החיים הגורמים לחוסר איזון הורמונלי ולפגיעה בתפקוד מערכות הרבייה. שילוב של מתח, תזונה בלתי מאוזנת ורוויה בתוצרים מעובדים ושימוש במוצרים עתירי הורמונים עשויים להוות גורמים משמעותיים לכך.

כוחו האדיר של הדיקור טמון בעובדה כי הוא פועל על כלל הגורמים הללו בו זמנית. דיקור סיני משרה רוגע ומסייע בהשבת האיזון ההורמונלי. על ידי שיפור זרימת הדם והתנועה האנרגטית אל מערכות חיוניות בגוף תהליכי ניקוי הרעלים שלנו משתפרים, אנו נעשים חיוניים יותר וגם מערכות הרבייה בתורן מקבלות תמיכה משמעותית. אם חיפשת זמן מה דיקור סיני לפוריות, גיל נמיר מעמיד לרשותך את המענה המקיף והשלם באזור מגוריך.

טווח רחב של טיפולי רפואה סינית בידי מומחה רב ניסיון

בין אם נדרש לך טיפול בכוסות רוח, במוקסה או דיקור סיני לכאבי גב, קליניקת הרפואה הסינית של גיל נמיר – רפואה סינית עתיקה, מציעה מגוון טיפולים לשיפור החיוניות והבריאות הכללית. עם שנים רבות של ניסיון בתחום והכשרה מקיפה בתחום הפריון והגניקולוגיה בגישת הרפואה המשלימה, מציע הטיפול שפע של יתרונות. לפרטים נוספים ולתיאום פגישה, ניתן ליצור קשר בטלפון 052-8011375.

מאמרים נוספים
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
עובדי מחוז צפון בכללית התנדבו בשלל פעילויות ביום המעשים הטובים שצויין ברחבי המחוז
גם השנה עובדי מחוז צפון בכללית יצאו להתנדב במסגרת יום...
סיוע מלחמתי - עמותת איכות בשיקום פותחת קבוצת תמיכה ברוסית לבני משפחה של ניצולי המסיבות, משפחות מפונים והורי חיילים שחווים קושי נפשי בשל התקופה
הטבח בשבעה באוקטובר הוביל לערעור של קהילות שלמות, ביניהם בני...
עובד זר לקשיש
שירותי סיעוד על ידי מטפלים זרים
עובד זר לקשיש תורם באופן משמעותי למתן מענה לביקוש הגובר...
סוד האושר הגדול - כיצד להיות מאושרים ובריאים יותר
בכל רחבי העולם, אנשים מעוניינים בשמירה על בריאות נפשית טובה...
מה אפשר ללמוד מהדם שלנו?
הדם הוא מרכיב חשוב מאוד בגוף האדם. בין השאר הוא...
חברת רפא מירושלים קיבלה אישור FDA למזרק אוטומטי מציל חיים - ראשון מסוגו בעולם אשר פותח בשיתוף משרד ההגנה האמריקאי
חברת רפא מירושלים שמחה לבשר על קבלת אישור ה FDA...
גור שועלים ניצל בנס בנוקדים
"בזכות העירנות של אנשים הצלחנו להציל גור שועלים- למרבה הפלא...
רשת טיב טעם יוצאת בפעילות למען הקהילה תקיים מבצע לגיוס תרומות בסניפיה לעמותת "הקרן לחקר הסרטן בישראל – ICRF"
רשת טיב טעם, תקיים במהלך חודש אוגוסט ב-46 מסניפיה, ברחבי...
מירוחם לאו"ם: התלמידות שמבקשות לפתור את הרעב באתיופיה באמצעות גידול ארבה
תלמידות מדרשיית אמית קמה בירוחם הופיעו השבוע ברומא בפני ארגון...
דילוג לתוכן