הטכנולוגיות שעוזרות לנו להישאר יפים

הטכנולוגיות שעוזרות לנו להישאר יפים
קרדיט: Freepik

כל טיפול שנחשב לממושך מתקצר היום הודות לטכניקות שונות שעוזרות במקרים שבהם היה קשה להצעיר פנים, לתקן כתמי פיגמנטציה ונימים או כל נזק שהשמש הישראלית גורמת לנו. וזה לא רק מזג האוויר או השמש. אנחנו חיים בעולם מודרני שיכול לגרום להידרדרות מואצת במצבנו בגלל רדיקלים חופשיים והידרדרות באיכות האוויר, המים והמזון, ותוספת זיהומי האוויר שגם ניכרים על העור שלנו. אלא שאנחנו גם חיים בעולם שבו החיים המודרניים מצליחים לתקן זאת. זה קורה הודות לגילוי טכנולוגיות חדישות כמו קרן לייזר או גלי רדיו שמהם בונים מכשירים שקוסמטיקאיות רפואיות כמו ריקי פיקל משתמשות בהן לתקן נזקים. היום, למשל, טיפול בצלקות אקנה הוא הרבה יותר קל ויעיל וקצר יחסית לעבר, ויש לא מעט בני נוער וצעירים שזה משפר את איכות חייהם בקלות.

איך אפשר להיעזר בשיטות חדישות?

קוסמטיקאיות רפואיות שצברו ניסיון וידע רב יודעות שככל שהמכשור מתקדם יותר הוא יכול לטפל בקשת רחבה של בעיות עור ושיעור יתר באותו מכשיר, משום שהגלים שבהם משתמשים עושים עבודה מדהימה לפי אורך הגל והעוצמה שבהם משתמשים. כל קוסמטיקאית תל אביב שמשתמשת במכשירים כאלה יכולה לומר לכם שמדובר באחת ההמצאות הרב שימושיות ביותר שאפשר, שמאפשרות טיפולים מתקדמים כמו גלי רדיו, שמחוללים נפלאות. היום כבר לא חייבים להתפשר על קמטוטים, שיעור יתר, צלקות ועוד. חלק מהמכשירים עובדים על גלי קול שמפעילים רטטים בעוצמות ובתדרים שונים שחודרים פנימה לתוך העור ומצליחים להשפיע מבפנים. זאת הסיבה שהתוצאות אכן ניכרות לעין ואינן רק שטחיות וזמניות מאוד כמו התוצאה של קרמים שונים.

 להעיר את העור

העור שלנו מושפע לא רק מכוח המשיכה אלא גם מהזמן העובר. הטבע יצר אצלנו חומרי נעורים שעובדים אבל ככל שעובר הזמן הוא מייצר מהם פחות ולכן יש לעורר אותו לפעולה שוב. גלי הרדיו הנפלאים האלה חודרים עמוק ומעוררים ייצור קולגן שהוא חומר המיצוק והליחוח הטבעי של העור. טיפול בגלי רדיו לפנים מומלץ משנות השלושים ואילך כדי להתחיל לעודד את העור ולהרגיל אותו לייצור כזה, וזאת עוד טכניקה מומלצת שמשתמשים בה בקליניקות מקצועיות. בקליניקה של פיקל ריקי כבר מכירים את ההתפעלות וההתרגשות של לקוחות שמבחינות בהבדל המשמעותי והן מבינות שזה הודות לטכניקה מתקדמת זאת.

מאמרים נוספים
בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל מוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות השבת של ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל על תוויות הבירה יתנוססו איוריו של אור יוגב
כבכל שנה, בירה מלכה מוציאה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות בשיתוף...
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
המוסד לביטוח לאומי ידוע בכך שהוא גוף שאין זה תמיד...
המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים בערב יום הזיכרון ברחבי הארץ, ובקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם
בצל מלחמת חרבות ברזל, יתקיים בערב יום הזיכרון הקרוב המרוץ...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
תשתיות תקשורת לעסקים
תשתיות תקשורת לעסקים
על מנת להעביר נתונים בערוצים טכנולוגיים חדישים, אנו מסתמכים על...
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
"הנשכחות שאי אפשר לשכוח" מכון משואה - עצרת ממלכתית לפתיחת אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה
עצרת הזיכרון הממלכתית לשואה ולגבורה שתיערך באמפיתיאטרון של מכון משואה,...
יועץ פיננסי אישי
אומרים שהכסף הוא אמצעי ולא מטרה. הדבר בהחלט נכון. כאשר...
"דורות" תורמת לאחים לנשק ולעמותת החתול של בוגרי יחידת 669
יצרנית השום ומוצרי התיבול הקפואים המוכרת, "דורות", ממוקמת בקיבוץ שעל...
דילוג לתוכן