המדריך המושלם לארגון מסיבת חברה

המדריך המושלם לארגון מסיבת חברה

הדבר המרכזי שמניע כל מקום עבודה וגורם לו להיות מקצועי, שירותי ויעיל הוא העובדים שלו. העובדים הם אלו שדואגים בעצם לפעילות השוטפת של החברה, החל ממענה ראשוני ללקוחות פוטנציאליים שונים ועד חתימת הסכמים עם לקוחות חדשים.

כאשר העובדים נמצאים במקום עבודה טוב ומספק שבו הם מרגישים מרוצים, הם רוצים להעניק לחברה את היכולות שלהם כדי לתרום להצלחת החברה ולכן הם יעשו כל שביכולתם כדי שזה יקרה. אם זה להישאר שעות נוספות כדי לסיים עבודה, להיות אדיבים ללקוחות ובעיקר לעשות את המוטל עליהם על הצד הטוב ביותר.

אם אתם בעלי חברה או עסק, וודאי גם אתם רוצים לשמור על המורל של העובדים בחברה כדי שהם ימשיכו עם העבודה הטובה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פעילות מהנה לכל העובדים כמו מסיבה כדי לשבור מעט את השגרה היומיומית של העבודה, וגם כמובן כדי להביע הערכה כלפיהם. הכנו במיוחד עבורכם מדריך מקיף לארגון מסיבת החברה המושלמת:

שריון יום ושעה למסיבה

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לשריין תאריך ליום המסיבה. העדיפו יום בשבוע שהוא יחסית רגוע בדרך כלל בעבודה. קחו בחשבון ששעת המסיבה צריכה להיקבע לשעות הצהריים המאוחרות ולא שעות הערב, מכיוון שרוב העובדים בעלי משפחות ותכניות כאלו ואחרות לשעות הערב הפנויות שלהם, לכן מסיבת חברה בשעות הערב עלולה לגרום לחלקם לא להגיע בגלל אילוצים מוקדמים.

תוכלו להגיד לכל העובדים שביום של המסיבה כולם עובדים חצי יום, לכן יש לדאוג לסיים את העבודה השוטפת והדחופה בהקדם שלא יפריע להתנהלות התקינה של המסיבה. מומלץ להיעזר באחד מהעובדים שידאג להעביר את ההודעות לכולם בעניין המסיבה, והוא יהיה איש הקשר של כולם לשאלות ובקשות שונות.

שכירת מקום למסיבה

השלב הבא והלא פחות חשוב הוא הלוקיישן בו תיערך המסיבה. העדיפו לבחור מקום שהוא קרוב יחסית מבחינה גיאוגרפית למקום העבודה, כך שכולם יוכלו להגיע למסיבה ללא בעיה. אם יש צורך, ארגנו הסעה משותפת לכולם, כך הכיף והחוויה תתחיל כבר בשלב מוקדם!

במידה והתאריך הוא בימי הקיץ החמימים, העדיפו לשריין מקום מהנה כמו בריכה או אפילו פארק מים. אין כמו מסיבת בריכה בימי הקיץ! אם התאריך יוצא על תקופת החורף, תוכלו לבחור מתחם סגור למסיבות כמו קריוקי או מסיבת ריקודים. השילוב של מוזיקה טובה עם ריקודים ושירה הוא שילוב מוצלח תמיד.

הזמנת קייטרינג

לאחר שיש תאריך, שעה ומקום הגיע הזמן לדאוג לכיבוד שיוגש לכל העובדים. הרי אין מסיבה בלי עוגה! או יותר נכון אוכל טעים ?

כדאי להזמין קייטרינג או מגשי אירוח הכוללים ארוחה קלה כמו כריכים, פיצות, סלטים ושאר מאכלים טעימים ומשביעים. זכרו להזמין גם משקאות ובקבוקי מים שיספיקו לכל המסיבה, בייחוד אם מדובר במסיבה המתקיימת בקיץ.

בנוגע לאלכוהול במסיבה, תצטרכו לברר מול הגוף האחראי על כוח האדם בעבודה האם מותר לעובדים לשתות משקאות אלכוהוליים במסיבה מטעם העבודה.

מאמרים נוספים
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
פרגולות עץ לגינה
פרגולות לגינה
פרגולות עץ לגינה הן בחירה פופולרית עבור גינות, המספקות תוספת...
דילוג לתוכן