המדריך למכירת מוצרי יד שניה

המדריך למכירת מוצרי יד שניה
קרדיט PIXABAY

כאשר מגיע הזמן להיפרד ממוצרים ישנים ולהחליפם בחדשים, אחת האפשרויות אשר עומדת לרשותנו היא למכור את המוצרים הישנים ולנסות לקבל עבורם סכום כסף מסוים – אשר יכול גם לשמש לרכישת הגרסה החדישה והמשודרגת יותר של אותם מוצרים.

ישנם מקרים בהם אף יתאפשר לנו לבצע עסקאות טרייד אין, כמו במקרה של רכבים – כאשר, בעסקאות מסוג כזה, נוכל לבצע את המכירה והרכישה מול אותו הגוף.

אז כמובן, שלפני שאתם מתחילים את הליך המכירה, ההמלצה היא לנסות ולבדוק את כל האלטרנטיבות המוצעות  – כך שאם לדוגמא, אתם מעוניינים לקנות טלוויזיה חדשה לסלון ויש חנות אשר מאפשרת לכם, לקבל זיכוי כספי עבור הטלוויזיה הישנה, כדאי לבדוק את הנושא הזה, מכיוון שעסקה שכזאת יכולה לחסוך לכם הרבה זמן ומאמץ.

יחד עם זאת, במידה ואחרי שבחנתם את כל האפשרויות קיבלתם החלטה לנסות ולמכור את המוצרים המדוברים באופן עצמאי, חשוב שתעשו זאת נכון ולהלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם בהשגת המטרה:

תמחרו את המוצרים בחוכמה

בשלב הראשון, חשוב לתמחר את המוצרים בצורה חכמה – בהליך התמחור, יש להתחשב במספר פרמטרים כגון: מצב המוצר – האם הוא כמו חדש, האם הוא במצב סביר או האם המצב שלו כבר רחוק מלהיות מה שהיה בהתחלה.. פרמטר נוסף אשר יכול להשפיע על התמחור, נוגע לשאלה כמה אותו המוצר עלה לכם – עכשיו, כשאתם שמים דגש על הנושא הזה, יש לקחת בחשבון שישנם פריטים שהערך שלהם עלה עם הזמן, כך שאם אתם מעוניינים למכור ספת ווינטג\' עתיקה מאוד יכול להיות שתוכלו לתמחר אותה במחיר שיהיה אף גבוה יותר ממה שהיא עלתה לכם – כך שכדאי לבדוק את הנושא הזה. כמובן, שכדאי לקבל החלטה אם תהיו מוכנים להתגמש על המחיר הראשוני – ובמידה וכן, מהו הגבול שלכם.

בחרו את הפלטפורמות בהם אתם מפרסמים

רשת האינטרנט מציעה לא מעט פלטפורמות שונות בהן תוכלו לפרסם מוצרי יד שניה. חלק מהפלטפורמות מאפשרות פרסום חינמי וחלקן כרוכות בעלויות. ההמלצה היא כמובן לערוך היכרות עם כמה שיותר פלטפורמות ולעשות שימוש בכמה שיותר מהן – בעיקר במידה ומדובר בפלטפורמות ללא עלות ואין לכם באמת מה להפסיד מעצם הפרסום בהן. כדאי לבדוק גם אתרים ייעודיים וגם להצטרף לקבוצות שונות ברשתות החברתיות.

נסחו את המודעה בצורה נכונה

יש לנסח את מודעת המכירה בצורה עניינית וברורה. לא מומלץ להשתמש בהגזמות או בשקרים – כי בסופו של דבר, אנשים יבקשו לראות מהם קונים ואם הם יגלו שאתם משקרים להם אתם תמצאו את עצמכם מבזבזים זמן יקר – גם את זה שלכם וגם את זה שלהם. ההמלצה היא לנסות ולהתרשם ממודעות מכירה של מוצרים דומים, לבדוק אלו ניסוחים נראים לכם כמרשימים ומושכים ולקבל מהם השראה. כדאי לבצע עבודת עריכה והגהה לפני שמעלים את המודעה וכמובן, לוודא שלא החסרתם שום פרט אשר יכול להיראות רלוונטיים.

צרפו תמונות

חשוב לצרף תמונות של אותו המוצר שאתם מעוניינים למכור – כדאי לצלם מכמה זוויות ולהקפיד על תמונות איכותיות ומשקפות. מומלץ להשקיע בצילום התמונות – לדוגמא, אם אתם מעוניינים למכור שידה, ודאו שאתם מצלמים אותה כשהיא נקייה ואולי גם שווה לשקול לשים עליה מפה או פריט דקורטיבי אשר יכול לתרום לנראות שלה. מעבר לכך, בהליך הצילום כדאי גם לשים דגש על נושא התאורה – יש לוודא שהתאורה תחמיא למוצר וכמובן, תאפשר לו להצטלם טוב בתמונה.

דגש על כל הפרמטרים הללו, יאפשר לכם להעלות מודעת פרסום איכותית ורלוונטית ולהעלות במידה רבה את הסיכויים שלכם למכור את המוצר במחיר המבוקש.

מאמרים נוספים
מכנסי הספורט יהפכו לשמלה: Epson ו-HKRITA החלו בפיתוח טכנולוגיית מיחזור סיבי בדים שתאפשר לבצע שימוש נוסף בבגדים ישנים
החברות השותפות בפיתוח החדש מבקשות להאיץ את השימוש בסיבים ממוחזרים...
"פרוייקט צוותי מגן" של מגן דוד אדום ממשיך להתהוות בימים אלו, המטרה: תגובה מיידית בהנגשת טיפול רפואי מהיר על ידי אנשי קהילה בפריפריה ובערים
מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל", וכחלק מהיערכות מגן דוד אדום...
הפטר חובות בהוצאה לפועל
הפטר חובות בהוצאה לפועל
חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שהוא תיקון לחוק פשיטת רגל...
עולם ומלואו של אילוף כלבים וטיפול בהם
אילוף כלבים הוא עולם שלם של שיטות ודרכים שונות כדי...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
דילוג לתוכן